Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Богданова Проблема формування творчої особистості$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Богданова Н. 
Проблема формування творчої особистості [Електронний ресурс] / Н. Богданова // Вища освіта України. - 2011. - № 2. - С. 80-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2011_2_15
Досліджено основні чинники формування творчої особистості. З’ясовано роль соціального середовища, виховання та самовиховання. Визначено основні проблеми виховання, серед яких надзвичайно важливою є проблема виховання творчої особистості, так звана естетична проблема. Наведено соціальну структуру особистості, яка синтезується з тих видів діяльності, в які вона включена. Зазначено, що індивід, який входить у соціальне життя, сприймає готовим не тільки соціально-економічний устрій, як вважають філософи, а й певну культуру, матеріальні та духовні цінності, зміст яких розкривається тільки в естетичному ставленні до них.Досліджено основні чинники формування творчої особистості, вплив педагогічних концепцій соціалізації на розробку концепції "комунікативної взаємодії суспільства та індивіда", в якій спілкування набуває "інтерсуб'єктивного характеру", а індивід від народження є його "повноцінним активним учасником". Підкреслено актуальність використання аспектного підходу, який поєднує принципи віддзеркалення та творчого перетворення змісту предмету пізнання. Відзначено дуалістичність творчого процесу, в якому людина-творець впливає на результат власної творчості, і сам предмет творчості сприяє творчому розвитку людини. Акцентовано увагу на ролі соціального середовища, культури, навчального процесу, виховання та самовиховання, на нормативному характері щодо індивіда структури культурних і художніх цінностей певної епохи, критерієм пріоритетності соціального знання якої виступає науковість.Исследованы основные факторы формирования творческой личности, влияние педагогических концепций социализации на разработку концепции "коммуникативного взаимодействия общества и индивида", в которой общение приобретает "интерсубьективный характер", а индивид с рождения является его "полноценным активным участником". Подчеркнута актуальность использования аспектного подхода, в котором сочетаются принципы отражения и творческого преобразования содержания предмета познания. Отмечена дуалистичность творческого процесса, в котором человек-творец влияет на результат собственного творчества, и сам предмет творчества способствует творческому развитию человека. Акцентировано внимание на роли социальной среды, культуры, учебного процесса, воспитания и самовоспитания, на нормативном характере относительно индивида структуры культурных и художественных ценностей определенной эпохи, критерием приоритетности социального знания которой выступает научность.Basic factors of forming and existing of creative personality are investigated the role of social environment, culture, learning process, education and self education.
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.246 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського