Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Берека Модульний принцип організації позааудиторної$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Берека В. Є. 
Модульний принцип організації позааудиторної навчальної діяльності студентів [Електронний ресурс] / В. Є. Берека // Педагогічний дискурс. - 2012. - Вип. 12. - С. 22-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/0peddysk_2012_12_6
Розглянуто проблему модульного принципу організації позааудиторної навчальної діяльності студентів щодо покращання ефективності навчального процесу у ВНЗ. Обгрунтовано доцільність застосування модульного принципу в процесі самостійної навчальної діяльності.Рассмотрена проблема модульного принципа организации внеаудиторной учебной деятельности студентов с точки зрения улучшения эффективности учебного процесса в ВУЗ. Обоснована целесообразность применения модульного принципа в процессе самостоятельной учебной деятельности.The problem of module principle of organization of out of class educational activity of students from the point of view of providing the improving of effectiveness of educational process at the higher educational establishment has been viewed. Expediency of module principle use in the process of individual educational activity has been proved.Розглянуто проблему модульного принципу організації позааудиторної навчальної діяльності студентів з точки зору забезпечення покращення ефективності навчального процесу у ВНЗ. Обгрунтовано доцільність застосування модульного принципу у процесі самостійної навчальної діяльності.Рассмотрена проблема модульного принципа организации внеаудиторной учебной деятельности студентов с точки зрения обеспечения улучшения эффективности учебного процесса в ВНЗ. Обоснована целесообразность применения модульного принципа в процессе самостоятельной учебной деятельности.The problem of module principle of organization of extracurriculum activities of students from the point of view of providing the improving of effectiveness of educational process at the higher educational establishment has been studied. Expediency ofmodule principle use in the process of individual educational activity has been proved.
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.906 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського