Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Бабічева Сучасне обслуговування користувачів у$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Бабічева О. Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладу [Електронний ресурс] / О. Бабічева // Бібліотечний вісник. - 2013. - № 3. - С. 13-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2013_3_5 Показано, як застосування інформаційних технологій, а саме: автоматизованої реєстрації читачів, електронного каталога, електронного замовлення літератури, комунікаційної служби "Бібліотечний форум" дає змогу бібліотеці університету на високому рівні забезпечувати навчальний та науково-дослідний процеси, постійно розширювати аудиторію користувачів.Показано, как применение информационных технологий, а именно: автоматизированной регистрации читателей, электронного каталога, электронного заказа литературы, коммуникационной службы "Библиотечный форум" дает возможность библиотеке университета на высоком уровне обеспечивать учебный и научно-исследовательский процессы, постоянно расширять аудиторию пользователей.The information technologies use in the service process enables the university library to provide information for educational and sc entific processes at a qualitatively higher level. The introduction of new forms of the library and information services, modern and со: venient services expand the audience of the users giving them access to traditional and electronic resources of the library.
|
|
|