Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Астапцева Гендерні стереотипи у рекламних$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Астапцева Х. А. Гендерні стереотипи у рекламних оголошеннях українських, польських, американських періодичних видань 1930-х рр. [Електронний ресурс] / Х. А. Астапцева // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 1. - С. 152–161. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_1_18 Охарактеризовано рекламні оголошення товарів іноземних брендів для споживацької жіночої аудиторії у львівській щоденній газеті "Новий Час" за 1930-ті рр. Здійснено порівняльну характеристику українських оголошень із їхніми американськими та польськими аналогами і виявлено прямопропорційну залежність між ними. Також було синтезовано креативну складову маркетингової політики зарубіжних брендів продовольчих товарів, споживчою аудиторією яких були і залишаються жінки.
|
|
|