Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>AT=Ігнатьєва Удосконалення дистанційного навчання студентів$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Ігнатьєва А. І. Удосконалення дистанційного навчання студентів в системі безперервної освіти [Електронний ресурс] / А. І. Ігнатьєва // Фізико-математична освіта. - 2017. - Вип. 1. - С. 52-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2017_1_12 Розкрито особливості дистанційного навчання (ДН) студентів. У центрі уваги його реалізується проблемно-пошукові, творчі методи організації викладача та студента. Зазначено, що ДН має і свої особливості: гнучкість: той, хто навчається, не зобов'язаний відвідувати регулярно заняття - лекції, семінари тощо, а може сам визначати, скільки часу йому потрібно для освоєння курсу, які дисципліни він вивчатиме для здобуття знань за обраною спеціальністю; модульність: кожна окрема дисципліна або кілька дисциплін надають цілісне уявлення про певний предмет, завдяки чому можна з незалежних навчальних курсів скласти навчальний план, що відповідає індивідуальним або груповим, особливостям; паралельність: індивід може навчатися, поєднуючи професійну діяльність з навчанням; дальнодія: відстань від місця перебування слухача до освітнього закладу немає жодного значення; асинхронність: в процесі навчання той, хто навчає, і той, хто навчається, можуть реалізувати технологію навчання й учіння незалежно один від одного, тобто за зручним для кожного з них розкладом і в зручному темпі; охоплення: кількість тих, хто навчається в системі ДН, не регламентована - всі вони мають доступ до багатьох джерел навчальної інформації (електронних бібліотек, баз даних), а також можуть спілкуватися один з одним і з викладачем через мережі зв'язку або за допомогою інших засобів інформаційних технологій; рентабельність.
|
|
|