Пошуковий запит: (<.>K=ЩЕГЕЛЬСЬКА<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Щегельська Ю. П. Правове регулювання здійснення державного брендингу Республіки Польща як інструмента реалізації євроінтеграційної стратегії країни [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2013. - № 4. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2013_4_6
|
2. |
Щегельська Ю. П. Контент рекламної та PR-активності Харкова як міста-господаря Євро-2012 [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_12
|
3. |
Щегельська Ю. П. Антикризові комунікації України як країни – господаря євро-2012 [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 2. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_2_12 Наведено результати аналізу практичного досвіду МЗС України стосовно здійснення антикризових інформаційних заходів під час Євро-2012.
|
4. |
Щегельська Ю. П. Законодавче регулювання промоційної діяльності України на міжнародній арені (1991-2011) [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Інформаційне суспільство. - 2012. - Вип. 16. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2012_16_7
|
5. |
Щегельська Ю. П. Промоційна діяльність української держави в електронних медіа (2011) [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 164-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_34
|
6. |
Щегельська Ю. Досвід представлення України в світі (1991–2011) [Електронний ресурс] / Ю. Щегельська // Україна дипломатична. - 2012. - Вип. 13. - С. 821-867. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrdip_2012_13_53
|
7. |
Щегельська Ю. П. Правове забезпечення та інформаційне супроводження промоційної політики українських міст – господарів Євро-2012 на міжнародній арені [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2014. - № 1. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2014_1_27
|
8. |
П’ятикоп В. А. Використання нейроіндукованих стромальньих стовбурових аутоклітин в лікуванні хворих на хворобу Паркінсона [Електронний ресурс] / В. А. П’ятикоп, С. Ю. Масловський, Е. А. Щегельська // Світ медицини та біології. - 2011. - № 2. - С. 201-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2011_2_58
|
9. |
Щегельська Ю. П. Основні складові промоційної політики міста Донецьк на міжнародній арені [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Філософія. Соціологія. Політологія. - 2012. - Т. 20, вип. 22(3). - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdufsp_2012_20_22(3)__6
|
10. |
Щегельська Ю. П. Рекламна та PR-діяльність м. Львова в Україні та за її межами [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 19. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_19_13
|
11. |
Щегельська Ю. П. Відеопромоція міста Львова в Україні та за її межами [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 261-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_51
|
12. |
Щегельська М. В. Основні підходи до визначення кінцевих власників комерційних банків в Україні [Електронний ресурс] / М. В. Щегельська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 17(4). - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_17(4)__34
|
13. |
Карлін М. І. Соціально-економічні проблеми використання кліматичних фінансів в умовах глобалізації та шляхи їх вирішення [Електронний ресурс] / М. І. Карлін, М. В. Щегельська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 4. - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2017_4_27
|
14. |
Щегельська М. Аналіз прозорості структури власності комерційних банків в Україні [Електронний ресурс] / М. Щегельська // Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2017. - № 3. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echcenu_2017_3_16
|
15. |
Щегельська Ю. П. Особливості застосування технологій доданої реальності як інструмента перетворення друкованої продукції на тривимірну в практиці промоційних комунікацій [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 1. - С. 101–110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_1_13 Розглянуто специфічні особливості застосування AR-технологій, які викорис товують комерційні бренди з промоційною метою на основних різновидах полігра фічних виробів: пакованні, газетах, журналах, каталогах, книжках, сувенірній продукції, окремих indoor- та outdoor-рекламоносіях. Емпіричну базу дослідження становлять зібрані практичні AR-кейси брендів "Heinz" (паковання кетчупу з AR-ефектом); "The United Daily News", "Сегодня" (AR-газети); "Lexus" (друкована AR-реклама); "Volkswagen" (друкова на AR-реклама та книжка з AR-проекцією), "Aliens & UFOs" і "Лісова пісня" (AR-книжки); "Gapchinska" (сувенірна AR-реклама, крос-промоція із брендами "Любимов", "Gulliver", "Smile"); "Karl Lagerfeld" (AR-вітрини з друкованими панно); "Volkswagen Beetle" (комплексна OOH AR-кампанія на брандмауерах, білбор дах, сітілайтах, беклайтах, тривіжинах та іших рекламоносіях).
|
16. |
Щегельська Ю. П. Інтерактивні фільтри доданої реальності у соцмережі "Snapchat" як інструмент рекрутингу потенційних працівників комерційними брендами та розширення їх цільової аудиторії [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 2. - С. 96–106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_2_12 Розглянуто специфічні особливості застосування всіх типів фільтрів доданої реальності у соцмережі "Snapchat", які застосовують комерційні бренди для розширення цільової аудиторії та рекрутингу потенційних працівників. Розмежовано і дано визначення понять "AR-стікери", "AR-маски", "AR-геофільтри", "AR- та MR-фільтри", "AR-бітмодзі", "AR-френдмодзі", а також терміна "брендовані AR-стікери". Виявлено, що основною перевагою всіх вищеперелічених різновидів фільтрів доданої реальності є забезпечення взаємодії споживачів із брендованим контентом насамперед через канали dark social, доступ до яких за допомогою традиційних TTL-інструментів комерційним компаніям отримати дуже складно. Емпіричною базою дослідження стали кейси самої соцмережі "Snapchat" та інших комерційних брендів, таких як "Goldman Sachs", "Gatorade", "JPMorgan Chase", "Taco Bell" та "Гра престолів".
|
17. |
Щегельська Ю. Інформаційне забезпечення та супровід промоційної політики м. Києвана міжнародній арені (2008–2013) [Електронний ресурс] / Ю. Щегельська // Україна дипломатична. - 2014. - Вип. 15. - С. 676-691. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrdip_2014_15_90
|
18. |
Щегельська Ю. Державний брендінг республіки Польща як інструмент реалізації євроінтеграційної стратегії країни [Електронний ресурс] / Ю. Щегельська // Україна дипломатична. - 2010. - Вип. 11. - С. 781-798. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrdip_2010_11_45
|
19. |
Щегельська Ю. Інтегрований образ країни — теоретикопрактична основа формування позитивного сприйняття та приязного ставлення до України та українців у світі [Електронний ресурс] / Ю. Щегельська // Україна дипломатична. - 2009. - Вип. 10. - С. 842-873. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrdip_2009_10_52
|
20. |
Щегельська Ю. Вплив доктрин "месіанства", "сарматизму" та "прометеїзму" на формування політичної культури польського суспільства та інтегрованого образу країни [Електронний ресурс] / Ю. Щегельська // Україна дипломатична. - 2007. - Вип. 8. - С. 731-747. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrdip_2007_8_46
|
| |