Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (39)Журнали та продовжувані видання (1)Автореферати дисертацій (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>K=ЩЕГЕЛЬСЬКА<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 29
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Щегельська Ю. П. 
Правове регулювання здійснення державного брендингу Республіки Польща як інструмента реалізації євроінтеграційної стратегії країни [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2013. - № 4. - С. 21-26. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2013_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 178.215 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Щегельська Ю. П. 
Контент рекламної та PR-активності Харкова як міста-господаря Євро-2012 [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Інформаційне суспільство. - 2013. - Вип. 17. - С. 44-49. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2013_17_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 185.089 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Щегельська Ю. П. 
Антикризові комунікації України як країни – господаря євро-2012 [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Держава та регіони. Соціальні комунікації. - 2013. - № 2. - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2013_2_12
Наведено результати аналізу практичного досвіду МЗС України стосовно здійснення антикризових інформаційних заходів під час Євро-2012.
Попередній перегляд:   Завантажити - 308.35 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Щегельська Ю. П. 
Законодавче регулювання промоційної діяльності України на міжнародній арені (1991-2011) [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Інформаційне суспільство. - 2012. - Вип. 16. - С. 26-31. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2012_16_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.417 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Щегельська Ю. П. 
Промоційна діяльність української держави в електронних медіа (2011) [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 50. - С. 164-167. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_50_34
Попередній перегляд:   Завантажити - 100.312 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Щегельська Ю. 
Досвід представлення України в світі (1991–2011) [Електронний ресурс] / Ю. Щегельська // Україна дипломатична. - 2012. - Вип. 13. - С. 821-867. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrdip_2012_13_53
Попередній перегляд:   Завантажити - 517.191 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Щегельська Ю. П. 
Правове забезпечення та інформаційне супроводження промоційної політики українських міст – господарів Євро-2012 на міжнародній арені [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Наукові записки Інституту законодавства Верховної Ради України. - 2014. - № 1. - С. 130-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizvru_2014_1_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 161.876 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

П’ятикоп В. А. 
Використання нейроіндукованих стромальньих стовбурових аутоклітин в лікуванні хворих на хворобу Паркінсона [Електронний ресурс] / В. А. П’ятикоп, С. Ю. Масловський, Е. А. Щегельська // Світ медицини та біології. - 2011. - № 2. - С. 201-203. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/S_med_2011_2_58
Попередній перегляд:   Завантажити - 309.913 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Щегельська Ю. П. 
Основні складові промоційної політики міста Донецьк на міжнародній арені [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Філософія. Соціологія. Політологія. - 2012. - Т. 20, вип. 22(3). - С. 16-20. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdufsp_2012_20_22(3)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 97.152 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Щегельська Ю. П. 
Рекламна та PR-діяльність м. Львова в Україні та за її межами [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Інформаційне суспільство. - 2014. - Вип. 19. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/is_2014_19_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 108.987 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Щегельська Ю. П. 
Відеопромоція міста Львова в Україні та за її межами [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Наукові записки Інституту журналістики. - 2014. - Т. 57. - С. 261-266. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2014_57_51
Попередній перегляд:   Завантажити - 115.815 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Щегельська М. В. 
Основні підходи до визначення кінцевих власників комерційних банків в Україні [Електронний ресурс] / М. В. Щегельська // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2016. - Вип. 17(4). - С. 133-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2016_17(4)__34
Попередній перегляд:   Завантажити - 275.814 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Карлін М. І. 
Соціально-економічні проблеми використання кліматичних фінансів в умовах глобалізації та шляхи їх вирішення [Електронний ресурс] / М. І. Карлін, М. В. Щегельська // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Економіка. - 2017. - Вип. 4. - С. 135-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoa_2017_4_27
Попередній перегляд:   Завантажити - 270.762 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Щегельська М. 
Аналіз прозорості структури власності комерційних банків в Україні [Електронний ресурс] / М. Щегельська // Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2017. - № 3. - С. 86-92. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/echcenu_2017_3_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 207.6 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Щегельська Ю. П. 
Особливості застосування технологій доданої реальності як інструмента перетворення друкованої продукції на тривимірну в практиці промоційних комунікацій [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 1. - С. 101–110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_1_13
Розглянуто специфічні особливості застосування AR-технологій, які викорис товують комерційні бренди з промоційною метою на основних різновидах полігра фічних виробів: пакованні, газетах, журналах, каталогах, книжках, сувенірній продукції, окремих indoor- та outdoor-рекламоносіях. Емпіричну базу дослідження становлять зібрані практичні AR-кейси брендів "Heinz" (паковання кетчупу з AR-ефектом); "The United Daily News", "Сегодня" (AR-газети); "Lexus" (друкована AR-реклама); "Volkswagen" (друкова на AR-реклама та книжка з AR-проекцією), "Aliens & UFOs" і "Лісова пісня" (AR-книжки); "Gapchinska" (сувенірна AR-реклама, крос-промоція із брендами "Любимов", "Gulliver", "Smile"); "Karl Lagerfeld" (AR-вітрини з друкованими панно); "Volkswagen Beetle" (комплексна OOH AR-кампанія на брандмауерах, білбор дах, сітілайтах, беклайтах, тривіжинах та іших рекламоносіях).
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.068 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Щегельська Ю. П. 
Інтерактивні фільтри доданої реальності у соцмережі "Snapchat" як інструмент рекрутингу потенційних працівників комерційними брендами та розширення їх цільової аудиторії [Електронний ресурс] / Ю. П. Щегельська // Поліграфія і видавнича справа. - 2019. - № 2. - С. 96–106. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2019_2_12
Розглянуто специфічні особливості застосування всіх типів фільтрів доданої реальності у соцмережі "Snapchat", які застосовують комерційні бренди для розширення цільової аудиторії та рекрутингу потенційних працівників. Розмежовано і дано визначення понять "AR-стікери", "AR-маски", "AR-геофільтри", "AR- та MR-фільтри", "AR-бітмодзі", "AR-френдмодзі", а також терміна "брендовані AR-стікери". Виявлено, що основною перевагою всіх вищеперелічених різновидів фільтрів доданої реальності є забезпечення взаємодії споживачів із брендованим контентом насамперед через канали dark social, доступ до яких за допомогою традиційних TTL-інструментів комерційним компаніям отримати дуже складно. Емпіричною базою дослідження стали кейси самої соцмережі "Snapchat" та інших комерційних брендів, таких як "Goldman Sachs", "Gatorade", "JPMorgan Chase", "Taco Bell" та "Гра престолів".
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.48 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
17.

Щегельська Ю. 
Інформаційне забезпечення та супровід промоційної політики м. Києвана міжнародній арені (2008–2013) [Електронний ресурс] / Ю. Щегельська // Україна дипломатична. - 2014. - Вип. 15. - С. 676-691. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrdip_2014_15_90
Попередній перегляд:   Завантажити - 361.071 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Щегельська Ю. 
Державний брендінг республіки Польща як інструмент реалізації євроінтеграційної стратегії країни [Електронний ресурс] / Ю. Щегельська // Україна дипломатична. - 2010. - Вип. 11. - С. 781-798. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrdip_2010_11_45
Попередній перегляд:   Завантажити - 586.722 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Щегельська Ю. 
Інтегрований образ країни — теоретико­практична основа формування позитивного сприйняття та приязного ставлення до України та українців у світі [Електронний ресурс] / Ю. Щегельська // Україна дипломатична. - 2009. - Вип. 10. - С. 842-873. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrdip_2009_10_52
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.157 Mb    Зміст випуску     Цитування
20.

Щегельська Ю. 
Вплив доктрин "месіанства", "сарматизму" та "прометеїзму" на формування політичної культури польського суспільства та інтегрованого образу країни [Електронний ресурс] / Ю. Щегельська // Україна дипломатична. - 2007. - Вип. 8. - С. 731-747. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrdip_2007_8_46
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.32 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського