Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74969:Філос.Пед./2023/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Дніпровської академії неперервної освіти.- Дніпро. Серія, Філософія. Педагогіка Vìsnik Dnìprovsʹkoï akademìï neperervnoï osvìti Serìâ: Fìlosofìâ. Pedagogìka- Титул.
- Зміст.
Філософія
Cоціальна філософія та філософія історії
- Ходус О. "Життя проміж": простір, місце, самість в умовах полімедійної реальності. - C. 6-12.
- Палагута В. Актуалізація вивчення проблеми ідентичності у сучасному світі. - C. 13-18.
- Сагуйченко В. Cоціокультурні контексти впровадження освітніх програм у закладах вищої освіти. - C. 19-25.
- Пилипенко С., Дроботенко М. Освітня мобільність як платформа формування полілогічної культури сучасної людини. - C. 26-32.
- Швидун Л. Методологічні аспекти національно-патріотичного виховання в умовах прискорення освітньої мобільності. - C. 33-37.
Етика та філософія релігії. Історія філософії
- Рогова О., Карпань І. Філософія курсу "Духовність і мораль в житті людини і суспільства". - C. 38-43.
- Мурашкін М. Стан припинення в релігійно-містичній культурі. - C. 44-48.
- Борисова Т. Історико-філософський та богословський виміри православ’я у творчій спадщині П. Євдокимова. - C. 49-53.
Педагогіка
Педагогіка дошкільної та середньої освіти. Професійна освіта та теорія навчання
- Боднар О., Шевчик Б. Самооцінювання сформованості управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти. - C. 54-61.
- Лаврова Л., Савченко В., Гірліна Н. Самоактуалізація та самореалізація як освітні пріоритети Нової української школи. - C. 62-67.
- Кравченко Г. Управління змінами у контексті професійного розвитку педагогів у закладі загальної середньої освіти. - C. 68-75.
- Гладкова В. Акмеологічна компетентність керівника закладу загальної середньої освіти в умовах змін. - C. 76-81.
- Москаленко Н., Сидорчук Т., Кошелева О. Оптимізація організаційно-педагогічних умов системи фізичного виховання в закладах загальної середньої освіти. - C. 82-87.
- Тарабасова Л., Хомич О., Клімова Л. Креативність дошкільника. Теоретико-методологічний аспект. - C. 88-92.
- Родименко І., Базилевська О., Гарнюк Л. Розвиток професійної компетеності вчителя у процесі підвищення кваліфікації. - C. 93-96.
- Кірман В., Романець О., Чаус Г. Модель математичної компетентності вчителя фізики. - C. 97-104.
| 2023 | | № 1
|
|
|
|