Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74586/2015$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

 
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови
: наук. метод. зб..- Київ
Osvita osib z osoblyvymy potrebamy: shliakhy rozbudovy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адамюк Н. Б. Особливості синонімії в українській жестовій мові (на практичному матеріалі). - C. 8-18.
  4. Блеч Г. О. Система корекційно–розвивального навчання з розвитку мовлення дошкільників з розумовою відсталістю. - C. 18-26.
  5. Бобренко І. В. Здоров’язберігаючі та здоров’яформуючі освітні технології в процесі розвитку просторового орієнтування дошкільників з розумовою відсталістю. - C. 26-34.
  6. Гладченко І. В. Інтеграційний підхід у використанні здоров’язбережувальних технологій в процесі корекційного навчання та виховання дошкільників із порушеннями розумового розвитку. - C. 34-43.
  7. Довгопола К. С. Психологічні детермінанти самоконтролю образотворчої діяльності сліпих молодших школярів. - C. 43-52.
  8. Єфіменко О. С. Поняття "полімодальність": сучасні погляди, перспективи організації досліджень мовленнєвих порушень. - C. 52-58.
  9. Кобильченко В. В. "Норма" і "аномалія", "онтогенез" і "дизонтогенез": аналіз дефініцій. - C. 59-67.
  10. Костенко Т. М. Психолог в системі навчально-виховного процесу спеціалізованого дошкільного навчального закладу для дітей з порушеннями зору. - C. 68-76.
  11. Куліненко Л. Б. До проблеми визначення параметрів технономічної профорієнтації школярів з особливими освітніми потребами. - C. 76-84.
  12. Литовченко С. В. Тренінгові форми підготовки педагогів дошкільних навчальних закладів до роботи з дітьми з особливими потребами. - C. 84-92.
  13. Міненко А. В. Роль довільності психічних процесів у формуванні особистісної саморегуляції дошкільників з синдромом Дауна. - C. 93-102.
  14. Орлов О. В. Специфіка невротичних проявів у поведінці підлітків з легкою розумовою відсталістю. - C. 102-108.
  15. Пригода З. С. Формування орфографічно письма у школярів із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 108-114.
  16. Прокопенко О. А. Значення музично-ритмічного виховання дітей з порушеннями слуху у молодшому шкільному віці. - C. 114-121.
  17. Риндер І. Д. Теоретико-емпіричне обгрунтування ефективності раннього втручання при розладах аутичного спектра. - C. 121-125.
  18. Родименко І. М. Результати психолого-педагогічної діагностики дітей з особливими потребами. - C. 125-131.
  19. Рубан О. М. До питання міжнародного досвіду соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. - C. 131-141.
  20. Таранченко О. М. Супровід осіб з порушеннями розвитку: еволюційний поступ у вітчизняній системі освіти. - C. 141-150.
  21. Трикоз С. В. Формування природничих понять в учнів з порушеннями розумового розвитку. - C. 150-159.
  22. Трофименко Л. І. Теоретичні передумови формування морфологічних знань у школярів із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 160-165.
  23. Федоренко О. Ф. Особливості педагогічної діяльності з розвитку слухового сприймання та формування вимови у молодших школярі з порушеннями слуху. - C. 165-172.
  24. Чеботарьова О. В. Реформування змісту трудового навчання розумово відсталих учнів із дитячим церебральним паралічем у контексті євроінтеграційних змін. - C. 173-179.
  25. Шевченко В. М. Навчально-методичне забезпечення трудового виховання дошкільників з порушеннями слуху. - C. 180-186.
  26. Шевцова Я. В. Методи оцінки зорового сприйняття та рівня перцептивно-когнитивного розвитку у дітей із розумовою відсталістю. - C. 187-196.
  27. Яковлева С. Д. Навчальна діяльність як головна умова формування особистості учня. - C. 196-201.
2015
Вип. 8

 
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови
: наук. метод. зб..- Київ
Osvita osib z osoblyvymy potrebamy: shliakhy rozbudovy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабич Н. М. Пошук нових шляхів формування комунікативних навичок у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями зору та інтелекту. - C. 8-13.
  4. Базилевська О. О. Корекційне спрямування занять гурткової роботи з декоративно-прикладного мистецтва. - C. 14-19.
  5. Бурлака О. В. Використання технічних засобів навчання на уроках географії в школах для дітей з порушеннями слуху. - C. 19-26.
  6. Заїка С. К. Сутність слухомовленнєвого розвитку в контексті комплексного підходу до навчання та виховання дітей дошкільного віку після кохлеарної імплантації. - C. 27-32.
  7. Заліток Л. М. Роль книжки у вихованні та навчанні дітей з особливими потребами у педагогічній спадщині Василя Сухомлинського. - C. 33-39.
  8. Картава Ю. А. Еволюція зарубіжної думки щодо лікувально-педагогічного впливу музичного мистецтва на особистість. - C. 39-46.
  9. Коломійченко Н. А. Методичні підходи до вивчення особистісного розвитку старших дошкільників з порушеннями зору. - C. 47-52.
  10. Куліненко Л. Б. До проблеми реалізації шкільної профорієнтації за типом професій "людина-техніка" для учнів з особливими освітніми потребами. - C. 53-60.
  11. Малинович Л. М., Верхоляк М. Р. До проблем діагностики психологічної готовності дітей з порушеннями слуху до навчання у школі. - C. 60-66.
  12. Малишевська І. А. Етимологія поняття "діти з особливими освітніми потребами". - C. 66-73.
  13. Мельниченко В. Є. Специфіка соціально-регулятивних особливостей агресивної поведінки підлітків із порушеннями розумового розвитку. - C. 73-79.
  14. Пінюгіна К. О. До проблеми дослідження формування соціального інтелекту молодших підлітків з легкою розумовою відсталістю. - C. 79-84.
  15. Проскурняк О. І. Чинники розвитку комунікативної діяльності розумово відсталих підлітків. - C. 85-92.
  16. Рібцун Ю. В., Василенко І. М. До проблеми формування комунікативного компонента мовленнєвої діяльності старших дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. - C. 92-97.
  17. Родименко І. М. Міжпредметний зв'язок та елементи випереджаючого навчання як запорука успішного засвоєння програмного матеріалу дітьми, які мають вади слуху. - C. 98-105.
  18. Роменська Т. Г. Поняття "соціально-побутові навички" дошкільників із дитячим церебральним паралічем: міждисциплінарний аналіз проблеми дослідження. - C. 106-115.
  19. Софій Н. З. Спільноти, що навчаються, як стратегія професійної підготовки педагогів. - C. 116-123.
  20. Супрун Г. В. Діагностичний інструментарій вивчення соціально-психологічної адаптації дошкільників з аутизмом. - C. 123-131.
  21. Тарабасова Л. Г. Соціалізація дітей з особливими потребами. Теоретико-методологічне дослідження. - C. 132-139.
  22. Тищенко Л. А. Використання методики піктограм під час проведення занять з формування навичок самообслуговування у дошкільників з помірною розумовою відсталістю. - C. 139-144.
  23. Форостян О. І. Корекційно-компенсаторна спрямованість фізичного виховання дітей з вадами зору. - C. 144-150.
  24. Хайдарова О. С. Проблема формування пізнавальної діяльності молодших школярів з помірною розумовою відсталістю. - C. 150-157.
  25. Яковлева С. Д. Психофізіологічний підхід як основа корекційно-розвивального впливу на організацію навчальної діяльності дітей з психофізичними порушеннями. - C. 158-165.
2015
Вип. 9

 
Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови
: наук. метод. зб..- Київ
Osvita osib z osoblyvymy potrebamy: shliakhy rozbudovy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Базилевська О. О. Комплексне використання корекційно-розвивальних методів на заняттях з образотворчого мистецтва з дітьми з особливими потребами. - C. 10-14.
  4. Барко В. В. Науковий доробок І.С. Моргуліса і сьогодення вітчизняної тифлопедагогіки. - C. 14-19.
  5. Бартєнєва Л. І. Психолінгвістична модель підручника "Читанка" для молодших школярів з ТПМ. - C. 19-25.
  6. Боряк О. В. Структура дефекту при системному недорозвиненні мовлення обумовленого розумовою відсталістю. - C. 25-32.
  7. Голуб Н. М. Використання наочності в логокорекційній роботі з молодшими школярами із ЗНМ та порушеннями писемного мовлення. - C. 32-39.
  8. Гребенюк Т. М. Вивчення мотивів здобуття вищої педагогічної освіти особами з порушеннями зору. - C. 39-45.
  9. Грибань Г. В. Психолінгводидактичне підґрунтя опанування знань про дієслово молодшими школярами із ТПМ. - C. 45-49.
  10. Гудим І. М. Педагогічні технології раннього втручання для дітей з глибокими порушеннями зору. - C. 49-56.
  11. Дмитрієва І. В., Гриненко О. М., Тимощук І. В. Збагачення словникового запасу учнів спеціальної школи на уроках української мови. - C. 56-61.
  12. Жук В. В. Освіта дітей з порушеннями слуху: сучасний стан та перспективи розвитку. - C. 61-66.
  13. Зборовська Н. А. Батьки – педагоги – дитина: погляди громадських організацій. - C. 66-72.
  14. Золотарьова Т. В. Вплив мікроструктури методичної системи опосередкованого корекційного управління розвитком молодших школярів на їх увагу, сприймання і мислення під час розвивальної роботи з математики. - C. 72-80 .
  15. Іваненко А. С. Основні напрямки корекційної роботи з підготовки учнів з вадами розумового розвитку до майбутнього сімейного життя. - C. 80-88 .
  16. Ільяна В. М. Особливості організації корекційно-розвивальної роботи вчителя-логопеда з попередження та подолання дислексії у дітей молодшого шкільного віку з ТПМ. - C. 88-93 .
  17. Коваль Л. В. Організація діяльності асистента вчителя щодо забезпечення індивідуалізації навчання учнів з особливими освітніми потребами. - C. 93-97.
  18. Компанець Н. М. Використання програмово-методичного комплексу в організації психолого-педагогічного супроводу інклюзії дитини з особливими освітніми потребами. - C. 97-105 .
  19. Кондратенко С. В. Методика обстеження стану сформованості навичок просторового орієнтування у дітей з глибокими порушеннями зору молодшого шкільного віку. - C. 105-111 .
  20. Кузнецова Т. Г., Лісова Л. С. Попередження девіантної поведінки учнів з порушеннями інтелектуального розвитку засобами корекції їх самооцінки. - C. 111-116 .
  21. Кульбіда C. В. Теоретичні засади формування жестомовної комунікативної компетенції. - C. 116-122 .
  22. Легкий О. М. Особливості трудового навчання в спеціальних школах для дітей з порушеннями зору. - C. 122-127.
  23. Луценко І. В. Організація діяльності психолого-педагогічного консиліуму в інклюзивному навчальному закладі. - C. 127-135.
  24. Макарчук Л. О. Особливості пізнавальної активності дошкільників з особливими освітніми потребами. - C. 135-140.
  25. Малишевська І. А. Інклюзивна освіта як соціально-педагогічний феномен. - C. 141-145.
  26. Мартинчук О. В. Інклюзивна освіта: формування наукового тезаурусу. - C. 145-154.
  27. Омельченко М. С., Боброва Г. Ю. Заняття образотворчою діяльністю як засіб корекції уяви дітей з порушеннями інтелекту. - C. 155-160.
  28. Рібцун Ю. В. До питання створення навчальної програми "Історія стародавнього світу” для роботи зі школярами із тяжкими порушеннями мовлення. - C. 160-165.
  29. Рожко Н. М. Наступність у роботі спеціального дошкільного закладу для дітей з порушеннями зору та загальноосвітньої школи. - C. 165-169.
  30. Рубан О. М. Соціально-педагогічний супровід вихованців центру соціальної реабілітації. - C. 169-173.
  31. Софій Н. З. Особливості викладання в інклюзивному навчальному середовищі: практика спільного викладання. - C. 173-177.
  32. Таранченко О. М. Пріоритетні напрями розвитку системи освіти осіб з порушеннями слуху в Україні. - C. 177-183.
  33. Федоренко О. Ф. Особливості навчання школярів зі зниженим слухом в контексті поширення інклюзивної парадигми. - C. 183-189.
  34. Хворова Г. М. Роль громадських об’єднань батьків дітей з полісистемними порушеннями розвитку у формуванні батьківської компетентності:1990–2015 рр.. - C. 189-197.
2015
Вип. 10
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського