Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74482/2018$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

 
Освітній дискурс
: зб. наук. пр..- Київ
Osvitniy dyskurs : zbirnyk naukovykh prats

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гончарова О. О. Молоді прекарії та різноманітні форми самоосвіти: до питання актуальності здобуття вищої освіти в Україні. - C. 7-19.
  4. Волос А. С. Міжнародне стажування в контексті неперервної освіти. - C. 20-30.
  5. Яценко О. Д. Габітус в стратегіях менеджменту освіти. - C. 31-46.
  6. Москаєва О. О. "Хмарні" інформаційні технології в менеджменті. - C. 46-57.
  7. Білан А. М. Інформаційно-освітнє середовище педагогічного університету як основа професійного становлення майбутнього вчителя. - C. 58-68.
  8. Савенков О. О. Вивчення схемотехніки в неспеціалізованих навчальних закладах. - C. 68-78.
  9. Халамендик В. Б. Навчально-виховний процес вальдорфської школи як засіб формування цілісного світогляду людини (приклад четвертого класу). - C. 79-91.
  10. Ляпунова В. А. Трансформація ідеї формування особистісних цінностей у підростаючого покоління на різних етапах суспільного розвитку. - C. 92-103.
2018
Вип. 3 (1-2)

 
Освітній дискурс
: зб. наук. пр..- Київ
Osvitniy dyskurs : zbirnyk naukovykh prats

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Капустін С. В. Індивідуально-суспільний характер світогляду особистості. - C. 7-26.
  4. Сакун А. В. Дискурс розвитку мислення в контексті психологічного аналізу. - C. 26-35.
  5. Гарбар Г. А. Гостинність як соціокультурний феномен: український контекст. - C. 36-43.
  6. Концурак В. В. Екологічна палітра сучасного українського державотворення. - C. 43-53.
  7. Силадій І. М. Ресурси і стимули педагогічного дискурсу в сучасному українському суспільстві. - C. 54-62.
  8. Лебідь О. В. Лекція як форма організації навчання в системі формування готовності майбутнього керівника загальноосвітнього навчального закладу до стратегічного управління в умовах магістратури. - C. 62-73.
  9. Коржук О. С. Організація виробничої практики майбутніх фахівців дошкільного профілю з додатковою спеціальністю "Початкова освіта". - C. 73-82.
  10. Amita V. Retro-introspection on religious debate and conflict in post-cononial India and possible suggestions to improve the situation. - C. 83-91.
  11. Rina A. P. P. Mahatma Gandhi’s educational policy in pre- and post colonial India. - C. 91-104.
  12. Panos E. Postcolonialism and the prospect of political deontology: Plato, Kant and Schopenhauer in pre­critique. - C. 104-112.
2018
Вип. 4 (3-4)

 
Освітній дискурс
: зб. наук. пр..- Київ
Osvitniy dyskurs : zbirnyk naukovykh prats

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Титова Н. М. Значення професійної мобільності у психолого-педагогічній підготовці педагогів професійного навчання. - C. 7-17.
  4. Демченко О. М. Конструктивне формування у студентів умінь професійного спілкування іноземною мовою: обгрунтування педагогічних умов. - C. 18-34.
  5. Феденько C. М. Самостійна позааудиторна робота у системі професійної підготовки майбутніх фахівців фармації. - C. 35-43.
  6. Дідик А. О., Іщенко С. М. Професійно спрямоване вивчення курсу "Електромеханіка та електроніка" майбутніми педагогами професійного навчання. - C. 43-50.
  7. Литвиненко Т. С. Ретроінновація філософсько-педагогічної спадщини Григорія Сковороди у сучасній українській дошкільній освіті. - C. 51-60.
  8. Жукова Г. В. Зміст професійної підготовки майбутніх вихователів до навчання англійської мови дошкільників. - C. 61-68.
  9. Ільїна Г. В. Концепт "уяви" в процесах формування візуального мислення. - C. 69-78.
  10. Парфьонова О. І. Управління та адміністрування шкіл: призначення керівника закладу освіти (зміни у законодавстві України). - C. 79-89.
  11. Мокієнко М. М. Сучасне п’ятидесятницьке вчення про зцілення. - C. 90-104.
  12. Хромець В. Л. Нормативно-правове регулювання діяльності закладів вищої духовної освіти в умовах нового освітнього законодавства України. - C. 104-116.
2018
Вип. 6 (6-7)

 
Освітній дискурс
: зб. наук. пр..- Київ
Osvitniy dyskurs : zbirnyk naukovykh prats

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гальченко М. С. Інтелект і мислення в концептах учасної епістемології. - C. 7-16.
  4. Voronkova V. H., Nikitenko V. O. "Stem-education" as one of the main trends of informational and innovative education of the post-colonial world. - C. 16-25.
  5. Кондур О. С. Глобалізація як передумова і контекст комплексного впливу на розвиток освіти. - C. 25-36.
  6. Гловацкая Е. П. Направленность высшего образования на формирование личности интеллигента. - C. 36-45.
  7. Поворознюк С. І. Використання дитячого фольклору у вихованні та розвитку дітей дошкільного віку з родин учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб. - C. 46-53.
  8. Мордоус І. О., Куценко І. М. До питання про використання педагогічних технологій у роботі з навчання дітей молодшого дошкільного віку іноземної мови. - C. 53-65.
  9. Титова Н. М. Вплив реалізації міждисциплінарних зв’язків на якість підготовки педагогів професійного навчання. - C. 66-76.
  10. Гуменюк Т. Б. Проектування фахівців майбутнього у процесі професійно-педагогічної підготовки в університеті. - C. 77-96.
  11. Коленко А. В. Формування навичок професійного фонаційного дихання на основі методичних прийомів та комплексної системи вправ у класі сценічної мови. - C. 96-108.
  12. Хромець В. Л. Об’єкт, предмет богослов’я та його розмежування з іншими сферами знання про релігію. - C. 109-118.
2018
Вип. 5

 
Освітній дискурс
: зб. наук. пр..- Київ
Osvitniy dyskurs : zbirnyk naukovykh prats

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Petinova O. Sociohumanitarian habitus of homo economicus: economic education in the modern Ukrainian society. - C. 7-20.
  4. Кивлюк О. П., Мордоус І. О. Гра як феномен філософської антропології в контексті віртуалізації суспільства. - C. 21-30.
  5. Титова Н. М. Модель психолого-педагогічної підготовки педагогів професійного навчання. - C. 31-40.
  6. Яшанов С. М., Яшанов М. С. Організаційно-методичні засади позааудиторної самостійної роботи студентів в інформаційно-навчальному середовищі закладу вищої педагогічної освіти. - C. 40-50.
  7. Гуменюк Т. Б. Концепція підготовки бакалаврів професійної освіти з технічних спеціалізацій в університетах. - C. 51-64.
  8. Чумаченко Д. В. Аналіз стану підготовки педагогів професійного навчання з документознавства в педагогічних університетах. - C. 64-73.
  9. Білан А. М. Формування методичної готовності майбутнього вчителя до роботи в умовах інформаційно-освітнього середовища. - C. 73-83.
  10. Ключкович Т. В. Передумови та чинники трансформації вищої педагогічної освіти в Словацькій Республіці. - C. 84-94.
  11. Парфьонова О. І. Філософія освіти: соціально-філософські проблеми та тенденції розвитку сучасної української шкільної освіти. - C. 95-104.
  12. Хромець В. Л. Форми отримання богословської освіти та їх розвиток в перспективі трансформацій богословської освіти майбутнього. - C. 105-114.
2018
Вип. 7 (8)

 
Освітній дискурс
: зб. наук. пр..- Київ
Osvitniy dyskurs : zbirnyk naukovykh prats

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Воронкова В. Г., Кивлюк О. П., Нікітенко В. О. Креативна модель освіти як фактор розвитку інноваційно-ноосферного суспільства. - C. 7-21.
  4. Дергачов Є. В. Практичні вектори правової освіти як основи трансформації правової свідомості. - C. 22-30.
  5. Субботін В. М. "Світ-системна" форма глобалізації та небезпеки "периферізації" суспільного розвитку. - C. 30-45.
  6. Яценко О. Д. Універсалії культури перед викликами сучасності: освітянський аспект. - C. 45-58.
  7. Свириденко Д. Б., Терепищий С. О. Сценарії реінтеграції української вищої освіти: філософський аналіз та оцінка перспектив. - C. 59-70.
  8. Жукова Г. В. Позаакадемічна освіта – нова філософія освітньої діяльності. - C. 71-79.
  9. Якимчук О. І. Історичне значення та суперечності реалізації Державної національної програми "Освіта" ("Україна XXI століття"). - C. 80-91.
  10. Сімакова Н. М. Правове поле української освіти: становлення та розвиток. - C. 91-110.
2018
Вип. 8 (9-10)

 
Освітній дискурс
: зб. наук. пр..- Київ
Osvitniy dyskurs : zbirnyk naukovykh prats

    Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бобрицька В. І. Ціннісні орієнтири та ідеали сучасної освіти України. - C. 7-18.
  4. Процька С. М. Комп’ютерно орієнтована методика формування професійно-педагогічної компетентності майбутніх учителів-філологів: особливості впровадження. - C. 19-31.
  5. Коленко А. В. Закони логіки мовлення як теоретико-методична основа формування сценічної мови як словесної дії. - C. 31-41.
  6. Гавриленко Т. Л. Новації в освітньому процесі початкової школи в Україні (1991-2001 рр.). - C. 42-57.
  7. Czyż A., Ciechowska M. Auditory system aiding devices and school environment. - C. 57-68.
  8. Марцинів В. В. Діагностика рівня розвитку творчих здібностей учнів шкіл мистецтв в процесі навчання з використанням електронного музичного інструментарію. - C. 68-79.
  9. Родінова Н. Л. Просвітницька робота Бориса Грінченка. - C. 80-90.
  10. Любчак Л. В. Підготовка майбутніх вихователів до організації театралізованої діяльності дітей дошкільного віку. - C. 91-103.
  11. Поворознюк С. І. Українська іграшка як етнокультурний засіб виховання дітей дошкільного віку з родин учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб. - C. 103-111.
  12. Присяжнюк Л. А., Грошовенко О. П. Підготовка майбутніх вихователів до реалізації завдань еколого-природничої освіти дошкільників. - C. 112-121.
  13. Волощенко Н. О., Мордоус І. О. Інтегрований підхід до організації іншомовного середовища в умовах закладів дошкільної освіти. - C. 121-131.
2018
Вип. 9 (11-12)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського