Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж74430/2020/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. пр..- Хмельницький Aktualni Pytannia Mystetskoi Pedahohiky- Титул.
- Зміст.
- Бєлікова В. Твори Геннадія Саська для дітей та юнацтва. - C. 5-8.
- Бучківська Г., Григор’єва А. Розвиток творчої особистості майбутнього учителя початкових класів на засадах народного декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 9-15.
- Дарманська І. Особливості формування управлінської компетентності майбутніх керівників мистецьких шкіл. - C. 15-20.
- Завроцький О. Методологічний потенціал здоров’язбережувальної компетентності в професійній підготовці студентів мистецьких спеціальностей. - C. 20-24.
- Івахова К. Національно-художня образність вокально-хорової музики подільських композиторів. - C. 24-29.
- Ілініцька Н. Особливості моделі диференційованого навчання у студентів мистецьких спеціальностей. - C. 29-32.
- Каленик І., Журавльова Н. Проблема розвитку музично-творчих здібностей майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 33-38.
- Корницька Л. Вимоги до професійної компетентності бакалаврів декоративного мистецтва. - C. 38-43.
- Крулик Б. Рисунок як базова дисципліна у підготовці бакалаврів спеціальності 023 "Образотворче мистецтво. Декоративне мистецтво. Реставрація". - C. 44-48.
- Купенко О. Обґрунтування компонентів проєктної компетентності майбутніх менеджерів соціокультурної діяльності. - C. 48-53.
- Лівшун О., Рябоконь О. Художня обробка матеріалів як засіб соціально-психологічної реабілітації учнів з обмеженими можливостями. - C. 53-59.
- Мозолюк О. Шляхи розвитку дизайнерської освіти у країнах Західної Європи (Великобританія, Німеччина, Італія, Франція). - C. 59-64.
- Морозова О., Лось О. Теоретичні засади формування музично-ритмічних умінь у майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 65-69.
- Найда Ю., Найда В. Музично-педагогічна діяльність Юрія Володимировича Созонюка (штрихи до портрета). - C. 69-73.
- Очеретний В., Очеретна І. Використання елементів STEM при викладанні комп’ютерної графіки. - C. 74-78.
- Павленко О. Дистанційне навчання як важлива форма організації сучасної мистецької освіти. - C. 78-83.
- Слюзко В. Інтермедіальний аналіз як метод вивчення художніх творів майбутніми учителями літератури. - C. 84-87.
- Трунова І. Значення українського національного елементу як складового чинника кінематографу Сергія Параджанова (на прикладі картини "Українська рапсодія"). - C. 88-92.
- Халайцан В., Стрельбіцька Н. Вплив культурного життя на мистецтво паркобудування Поділля. - C. 93-99.
- Хренова В. Традиції та новаторство в декоративному мистецтві фелтингу. - C. 99-105.
- Циганюк Л. Засади поліфонічного мислення у фортепіанній музиці композиторів польського походження на Поділлі. - C. 105-110.
- Чайка В. Особливості формування досвіду саморегуляційної діяльності майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 111-115.
- Чжан Цзянань Діагностичне дослідження сформованості світоглядної культури майбутніх вчителів музичного мистецтва. - C. 115-120.
- Яківчук Г. Організація ансамблю бандуристів у навчально-творчому процесі майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 120-124.
- Ярова М., Вовк В. Роль "Просвіти" та музичних товариств у мистецькому житті Поділля. - C. 125-129.
| 2020 | | Вип. 11
|
|
|
|