Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74417/2019$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Музикознавча думка Дніпропетровщини
: зб. наук. пр..- Дніпро
Musicological thought of Dnipropetrovsk region

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Передмова. - C. 3-4.
  4. Щітова С. А., Кучер В. В. Бандурний концертний стиль XXI століття (на прикладі Концерту для бандури з оркестром "Bandura forever? В. Мартинюк). - C. 5-16.
  5. Kupina D., Onishchenko A. "Three kolomyiky" by M. Kolessa In translation by Y. Polikhronidi: theoretical-performance analysis. - C. 17-27.
  6. Shchitova S., Kapitonova K. The double world of M. Gogol’s "Viy" and it’s opening in V. Hubarenko’s opera-ballet. - C. 28-41.
  7. Sliužinskas R. Lithuanian ethnomusicology at the turns of centuries: historical overview and perspectives. - C. 42-60.
  8. Hromchenko V., Gorban A. Performance-style features of the concerto № 3 for clarinet and orchestra by L. Spohr. - C. 61-69.
  9. Furduy Yu., Husieva M. Female images in opera creativity of the american composers. - C. 70-81.
  10. Громченко В. В. Неоімпресіоністські риси y творчості Ежена Боцца (на прикладі творів духового соло). - C. 82-92.
  11. Лебедь В. О. Твори для саксофона з духовим оркестром як феномен академічного музично-виконавського мистецтва. - C. 93-101.
  12. Bashmakova N., Bakalinska L. "Hommage a Paco" by Frank Angelis in the context of contemporary trends of accordional art. - C. 102-110.
  13. Varakuta M., Dashko V. To the problem of the magnificat genre reading in creative work of john rutter. - C. 111-119.
  14. Громченко В. В. Музичний твір як культурно-історичний феномен. - C. 120-121.
  15. Климчик І. В. Фольклор єднає покоління. - C. 122-124.
2019
Вип. 17

 
Музикознавча думка Дніпропетровщини
: зб. наук. пр..- Дніпро
Musicological thought of Dnipropetrovsk region

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Громченко В. В. Передмова. - C. 3-4.
  4. Українська музична культура / Ukrainian musical culture

  5. Рябцева І. М., Саєнко О. В. До проблеми трактування жанру хорової мініатюри у творчості лесі дичко (на прикладі хорових мініатюр на поетичні тексти: "зима”, "на човні”, "весна”). - C. 5-17.
  6. Тарасова Н. Ю., Свиридова І. В. Духовно-хорові твори І. Алексійчук: до проблеми індивідуального стилю. - C. 17-30.
  7. Грузін І. О. До питання інтерпретації саксофонних творів В. Рунчака (виконавський аспект). - C. 30-41.
  8. Теоретичні та історичні проблеми музичного мистецтва / Theoretic and historical problemsof musical art

  9. Медведнікова Т. О., Фещенко Т. Л. Проблематика автентичного виконання творів епохи бароко на органі. - C. 42-53.
  10. Щітова С. А., Юфимчук-Заворотна Г. О. Особливості хронотопу в моноопері. - C. 53-64.
  11. Гужва О. П., Скрипник А. Р. Каденція у віолончельних концертах Й. Гайдна (історія, аналіз та принцип імпровізації). - C. 64-73.
  12. Купіна Д. Д. Жанр варіацій для фортепіано в контексті стильової множинності творчості Ф. Мендельсона-Бартольді. - C. 73-85.
  13. Самокіш М. В. Жанрово-стильова специфіка творів для альта сучасних українських композиторів (на прикладі Вальсу для альта соло Івана Карабиця). - C. 85-96.
  14. Башмакова Н. В., Окіпна Т. П. Арії Г. Ф. Генделя в академічному репертуарі сучасного співака (виконавські аспекти). - C. 97-109.
  15. Рябцева І. М., Рябуха С. А. Творчий тандем композитора та виконавця як вирішальний фактор народження музичної легенди (на прикладі кантати "П’єро мертвопетлює” О. Козаренка). - C. 109-119.
  16. Музичне виконавство та педагогіка / Musical performing and pedagogic

  17. Громченко В. В. До проблеми самоактуалізації митця у світлі мистецького синтезу (творчо-виконавський аспект). - C. 120-129.
  18. Рябцева І. М. , Супряга Р. В. Осучаснення візуального ряду як один із засобів збереження актуальності оперної вистави. - C. 130-141.
  19. Купіна Д. Д., Дидак М. В. Джазові Джем-Сесії (JEM SESSION) в аспекті слухацького сприйняття. - C. 141-150.
  20. Guzhva A., Mykolaichuk N. Interpretation of baroque vocal music at the contemporary stage. - C. 151-162.
  21. Медведнікова Т. О., Калиновська К. О. Франсуа Куперен – вершина французької клавірної школи. особливості виконання. - C. 163-173.
  22. Хроніка музичних подій / Chronicle of musical events

  23. Громченко В. В. Аrt Сello 2019 Дніпровський формат. - C. 174-176.
  24. Радзецький Ю. В. Фестивалі ювілеїв у Дніпрі (класична гітара). - C. 177-186.
2019
Вип. 16
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського