Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж74206/2012$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Довгий С. О. Освітня діяльність малої академії наук україни у вимірі глобалізаційних процесів сучасності. - C. 7-13.
  4. Лісовий О. В. Новітні тенденції розвитку позашкільної освіти та їх реалізація в умовах інноваційного функціонування Малої академії наук України. - C. 14-20.
  5. Ковбасенко Л. І. Формування у дітей потреби вчитися впродовж життя: ключова ідея позашкільної освіти України. - C. 20-30.
  6. Цвірова Т. Д. Історичний аналіз методів організації навчально- виховної роботи в позашкільних закладах різних типів в Україні в контексті формування творчої активності особистості. - C. 31-38.
  7. Андрющенко Т. К. Деякі методичні аспекти формування у дошкільників здоров’язбережувальної компетентності у процесі дослідницької діяльності. - C. 39-49.
  8. Вознюк О. В. Формування дослідницьких умінь та актуалізація дослідницьких здібностей у дітей і молоді. - C. 50-62.
  9. Гужанова Т. С. Формування екологічної культури дошкільника. - C. 62-65.
  10. Довга Т. Я. Навчально-організаційні вміння: історичний контекст, сутнісний зміст і смислові акценти. - C. 65-74.
  11. Зайцева Л. І. Ставлення дитини до навколишнього світу: сутність та межі осягнення. - C. 74-82.
  12. Калюжна Л. Б. Психологічні аспекти навчання англійської мови в початковій школі. - C. 82-88.
  13. Коновальчук М. В. Формування творчої особистості молодшого школяра у процесі художньої навчально-дослідницької діяльності. - C. 89-95.
  14. Тарапака Н. В., Гагаріна Н. П. Психолого-педагогічне проектування як інноваційна технологія в дошкільних навчальних закладах. - C. 96-102.
  15. Цимбалару А. Д. Педагогічне проектування освітнього простору в школі і ступеня: підготовка та організація діяльності вчителя в системі внутрішньошкільної методичної роботи. - C. 103-110.
  16. Чернецька Т. І. Технологічне забезпечення організації навчально- дослідницької діяльності молодших школярів. - C. 111-125.
  17. Бузько В. Л. Експериментальні завдання як ефективний засіб формування пізнавальних інтересів учнів. - C. 126-134.
  18. Вікторіна О. М. Навчально-дослідницька діяльність дітей: особливості організації місцевих експедицій під час дослідження ареальних фразеологізмів. - C. 134-142.
  19. Голодюк Л. С. Навчально-дослідницька діяльність учнів: психолого- педагогічний аналіз. - C. 142-156.
  20. Дяченко-Лисенко Л. М. Результативна наукова діяльність учнівської і студентської молоді в Україні: концептуальні засади та інноваційний досвід роботи. - C. 156-166.
  21. Климова К. Я. "Родинна мова" у дослідженнях майбутніх учителів початкових класів під час педагогічної практики. - C. 166-170.
  22. Митрофаненко Ю. С. Розвиток громадянської компетентності учнів засобами краєзнавчої навчально-дослідницької діяльності. - C. 171-174.
  23. Небеленчук І. О. Концепт сонця у творчості Івана Драча. - C. 174-185.
  24. Рудницька Н. Ю. Підготовка майбутніх учителів до використання інноваційних технологій у процесі викладання математики в початковій школі. - C. 185-191.
  25. Синиця М. О. Роль методу проектів та мультимедійних технологій в освітньому середовищі ВНЗ. - C. 191-197.
  26. Федірко Ж. В. Готовність учителя географії до розвитку навчально-дослідницьких умінь учнів. - C. 197-203.
  27. Гораш К. В. Інформаційне забезпечення науково-дослідної діяльності студентів у вищих навчальних закладах. - C. 204-217.
  28. Попова М. А. Онтологічний інтерфейс як засіб підвищення ефективності підтримки процесу навчальної взаємодії. - C. 217-224.
  29. Стрижак О. С. Формування інформаційно-освітніх середовищ на основі розподілених систем знань. - C. 224-235.
  30. Чернецький І. С. Проектування навчального середовища експериментальних досліджень учнів в контексті функціонування інформаційно-освітнього середовища національного центру "Мала академія наук України". - C. 235-243.
  31. Коновальчук В. І. Роль креативного вчителя у розвитку творчого потенціалу учня. - C. 244-252.
  32. Шишова О. М. Психолого-педагогічний прояв обдарованості дітей дошкільного віку. - C. 252-258.
  33. Яременко Л. А. Розвиток дитячої творчості: теоретичне підґрунтя та деякі способи практичної реалізації. - C. 259-266.
  34. Безверха О. Д. Особливості порядку слів у середньоанглійському простому реченні. - C. 267-271.
  35. Вижак Л. О. Теоретичні засади і функціональні особливості використання нульових суб’єктів у давньоанглійській мові. - C. 271-275.
  36. Климова О. І. Роль прислівників часу і місця у тексті прологу до "Кентерберійських оповідей" Джефрі Чосера. - C. 275-280.
  37. Ободзинська О. В. Виховання екологічної культури молодших школярів у літніх дитячих таборах. - C. 280-284.
  38. Відомості про авторів. - C. 285-288.
2012
№ 2

 
Наукові записки Малої академії наук України
: наук. вид..- Київ
Nаukovi zаpysky Mаloi аkаdemii nаuk Ukrаiny

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Довгий С. О. Становлення, розвиток та пріоритетні напрями освітньої діяльності малої академії наук україни у контексті модернізаційних процесів. - C. 6-13.
  4. Лісовий О. В. Освітня діяльність Малої академії наук України в напрямі організації навчально-дослідницької та науково-дослідницької діяльності дітей і молоді. - C. 13-19.
  5. Святохо О. А. Суб’єктивізація позиції учня в освітньому просторі позашкільного навчального закладу в процесі дослідницької діяльності. - C. 19-25.
  6. Цвірова Т. Д. Організація навчально-дослідницької роботи учнів у позашкільних закладах: історичний контекст. - C. 25-31.
  7. Савченко О. Я. Навчальне середовище як чинник стимулювання дослідницької діяльності молодшого школяра. - C. 32-38.
  8. Цимбалару А. Д. Результативність проектування освітнього простору в школі і ступеня: середовищний компонент. - C. 38-50.
  9. Чернецька Т. І. Освітнє середовище навчально-дослідницької діяльності дітей: особливості проектування, моделювання і функціонування. - C. 50-63.
  10. Чернецький І. С. Аспекти проектування навчальних середовищ дослідницького характеру. - C. 63-70.
  11. Атаманчук П. С., Ніколаєв О. М., Павлюк О. М. Методологічні передумови створення освітнього середовища з фізики в навчанні молодших школярів. - C. 70-78.
  12. Андрющенко Т. К. Дослідницька діяльність як засіб формування здоров’язбережувальної компетентності у дітей дошкільного віку. - C. 78-84.
  13. Зайцева Л. І. Використання активних методів навчання в процесі оволодіння дошкільниками знаннями про об’єкти довкілля. - C. 84-91.
  14. Коновальчук М. В. Педагогічні умови стимулювання дослідницької діяльності дітей старшого дошкільного віку. - C. 91-97.
  15. Голодюк Л. С. Проектування інформаційно-освітнього простору уроку. - C. 98-106.
  16. Гораш К. В. Інноваційні підходи до організації навчально- дослідницької діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 106-113.
  17. Дем’яненко В. Б., Стрижак О. Є. Методичні аспекти побудови сервера підтримки навчальних взаємодій для ефективного функціонування навчально-інформаційного середовища малої академії наук україни. - C. 113-120.
  18. Демешкевич В. А., Ніконова С. В. Особливості організації дослідницької діяльності молодших школярів у контексті навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи. - C. 120-126.
  19. Климова К. Я. Формування креативної особистості в умовах навчального середовища педагогічного ВНЗ. - C. 127-132.
  20. Кондратова В. В. Організація та проведення навчально-дослідницької діяльності учнів з предметів освітньої галузі "естетична культура" в основній школі. - C. 132-138.
  21. Николин М. М. Формування ціннісно-смислової компетентності учнів під час вивчення курсу "основи наукових досліджень. - C. 138-143.
  22. Поліхун Н. І. Деякі психолого-педагогічні передумови наукової творчості. - C. 143-149.
  23. Попова М. А. Формування освітнього середовища навчально- дослідницької діяльності учнів на основі впровадження ГІС-технологій. - C. 149-155.
  24. Постова К. Г. Підтримка розвитку обдарованості через дослідницьку діяльність. - C. 155-160.
  25. Скороход С. В. Сучасний підхід до організації науково-дослідницької діяльності учнів під час вивчення природничих дисциплін. - C. 161-167.
  26. Скрипка Г. В. Про освітнє середовище навчання математики. - C. 167-175.
  27. Туров М. П. Методична підготовка вчителя до викладання методів організації та активізації процесу розв’язування інженерних винахідницьких задач і теорій їх розв’язування. - C. 175-180.
  28. Коновальчук В. І. До проблеми психологічних чинників життєтворчості особистості. - C. 181-190.
  29. Шелег Т. В. Психологічні передумови розвитку творчих здібностей дитини на етапі раннього онтогенезу. - C. 190-196.
  30. Шишова О. М. Розвиток соціальної компетентності у дошкільному віці. - C. 196-202.
  31. Янковчук М. М. Психологічні особливості навчально-дослідницької діяльності дитини. - C. 202-209.
  32. Яременко Л. А. Творчі здібності: процес формування, чинники впливу на їх розвиток. - C. 209-215.
  33. Гаращук Я. О. Синтаксичні особливості підрядних речень середньовіччя (на прикладі аналізу тексту комедії в Шекспіра "дванадцята ніч"). - C. 216-219.
  34. Левченко Н. П. Мовленнєвий етикет як основа професійного становлення майбутніх педагогів-комунікантів. - C. 220-223.
  35. Павленко Т. В. Лінгводидактичні засади розвитку креативності у студентів ВНЗ. - C. 223-226.
  36. Відомості про авторів. - C. 227-230.
2012
№ 1
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського