Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2020$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету : зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
- Гуров С. Відображення системи цінностей в англійскій художній літературі. - C. 6-10.
- Тарасенко Т., Коноваленко Т., Тарасенко М. Роль іншомовної освіти у формуванні міжкультурної толерантності особистості. - C. 11-18.
- Смаковський Ю. Модель формування педагогічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 19-24.
- Смалько О., Савчук С. Погляди філософів та педагогів-класиків на відповідальність і відповідальне ставлення до батьківства. - C. 25-29.
- Солонська А. Основні підходи до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку в батьківсько-виховательській взаємодії. - C. 30-35.
- Гузь В., Дубяга С. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності молодших школярів на уроках трудового навчання. - C. 36-42.
- Лякішева А., Потапчук Т. Виховання соціальної зрілості старшокласників у позаурочній діяльності: принципи та підходи. - C. 43-47.
- Нагорна Г. Стратегічні підходи до дослідницької самокритичної діяльності як умова формування професійного мислення музиканта. - C. 48-56.
- Потапчук Т. Вплив дитячого фольклору на виховання молодших школярів. - C. 57-61.
- Гончарук О. Інноватизація системи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації дозвіллєвої діяльності учнів. - C. 62-68.
- Єрьоміна Л. Застосування "гейміфікації" в професійній підготовці соціальних працівників. - C. 69-74.
- Kotlyarova V., Barantsova I., Tkach M. Innovative approaches in teaching a second foreign language. - C. 75-80.
- Лопатіна Г. Підготовка компетентного фахівця до формування мовленнєвої особистості дитини з порушенням мовлення. - C. 81-86.
- Мосякова І. "Авторська школа" в системі позашкільної освіти як можливість реалізації ідеї новаторства. - C. 87-91.
- Opyr M., Panchyshyn S., Dobrovolska S. Сhallenges that the ukrainian-speaking students face while learning English. - C. 92-99.
- Батарейна І. Педагогічні умови морального виховання учнів початкових шкіл України в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття: історіографія проблеми. - C. 100-105.
- Пінігіна Ю. Формування системи цінностей в учнів старшого шкільного віку: теоретичні аспекти. - C. 106-109.
- Відомості про авторів. - C. 110-115.
| 2020 | | № 1 (24)
|
|
| Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету : зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка- Титул.
- Зміст.
- Barantsova I. Teaching socio-cultural communication in modern education. - C. 9-15.
- Konovalenko T., Rutkovsky M. Child-centered approach to teaching as a holistic category. - C. 16-20.
- Мілько Н. Діалогічний метод у пізнанні, спілкуванні та навчанні. - C. 21-25.
- Мосякова І. Автономізація як форма управління закладом позашкільної освіти: постановка педагогічної проблеми. - C. 26-31.
- Помиткіна Л. Відповідальність як основа правового виховання підлітків в умовах пандемії. - C. 32-37.
- Русин Г. Освітньо-виховна діяльність духовенства Галичини: історичний екскурс. - C. 38-43.
- Журавльова Л. Система комплексної корекційно-розвивальної роботи з мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією: основні характеристики. - C. 44-55.
- Журба К., Шкільна І. Особистісно орієнтований підхід до виховання смисложиттєвих цінностей у дітей підліткового віку. - C. 56-61.
- Нагорна Г. Формування дослідницьких умінь як умова розвитку професійного мислення музиканта. - C. 62-69.
- Осадча К. Роль тьютора у формуванні культури статевого виховання студентства. - C. 70-75.
- Потапчук Т., Джус О. Шляхи оптимізації входження дітей з особливими освітніми потребами в соціальне середовище закладу дошкільної освіти. - C. 76-82.
- Dubyaha S., Shevchenko Yu., Melash V. Education for sustainable development as a guarantee of qualitative primary education in a New Ukrainian School. - C. 83-90.
- Opyr M., Panchyshyn S., Dobrovolska S. Principal differences between british and american english. - C. 91-98.
- Аверіна К. Специфіка професійного самовизначення майбутніх фахівців cоціономічних професій. - C. 99-104.
- Бичко М. Ефективність упровадження методики "Професійний кейс майбутнього сімейного лікаря" як однієї з педагогічних умов Їхньої підготовки до застосування медичного обладнання в професійній діяльності. - C. 105-110.
- Борбич Н. Підготовка майбутніх вихователів до захисту дитинства в процесі вивчення соціальної педагогіки. - C. 111-117.
- Панчук А., Панчук І., Бутенко Т., Кашуба А. Удосконалення системи фізичного виховання студентів ЗВО як педагогічна проблема. - C. 118-125.
- Шевчук Л. Організаційно-методичні основи експериментального дослідження неперервної професійної підготовки майбутніх учителів математики засобами ІКТ. - C. 126-135.
- Rutkovska А. Culturological paradigm in education. - C. 136-140.
- Германова Д. Поняття "когнітивні вміння" в сучасній науковій рефлексії. - C. 141-146.
- Дем’яненко А. Правове виховання підлітків як наукова проблема. - C. 147-152.
- Сендер А. Особливості когнітивних стилів інженера-програміста в навчальній діяльності. - C. 153-157.
- Соколов А. Теоретичний аналіз поняття "моральна стійкість майбутнього офіцера". - C. 158-162.
- Відомості про авторів. - C. 163-168.
| 2020 | | № 2 (25)
|
|
|
|