Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73754/2020$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету
: зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гуров С. Відображення системи цінностей в англійскій художній літературі. - C. 6-10.
  4. Тарасенко Т., Коноваленко Т., Тарасенко М. Роль іншомовної освіти у формуванні міжкультурної толерантності особистості. - C. 11-18.
  5. Смаковський Ю. Модель формування педагогічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 19-24.
  6. Смалько О., Савчук С. Погляди філософів та педагогів-класиків на відповідальність і відповідальне ставлення до батьківства. - C. 25-29.
  7. Солонська А. Основні підходи до патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку в батьківсько-виховательській взаємодії. - C. 30-35.
  8. Гузь В., Дубяга С. Формування інформаційно-комунікаційної компетентності молодших школярів на уроках трудового навчання. - C. 36-42.
  9. Лякішева А., Потапчук Т. Виховання соціальної зрілості старшокласників у позаурочній діяльності: принципи та підходи. - C. 43-47.
  10. Нагорна Г. Стратегічні підходи до дослідницької самокритичної діяльності як умова формування професійного мислення музиканта. - C. 48-56.
  11. Потапчук Т. Вплив дитячого фольклору на виховання молодших школярів. - C. 57-61.
  12. Гончарук О. Інноватизація системи професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації дозвіллєвої діяльності учнів. - C. 62-68.
  13. Єрьоміна Л. Застосування "гейміфікації" в професійній підготовці соціальних працівників. - C. 69-74.
  14. Kotlyarova V., Barantsova I., Tkach M. Innovative approaches in teaching a second foreign language. - C. 75-80.
  15. Лопатіна Г. Підготовка компетентного фахівця до формування мовленнєвої особистості дитини з порушенням мовлення. - C. 81-86.
  16. Мосякова І. "Авторська школа" в системі позашкільної освіти як можливість реалізації ідеї новаторства. - C. 87-91.
  17. Opyr M., Panchyshyn S., Dobrovolska S. Сhallenges that the ukrainian-speaking students face while learning English. - C. 92-99.
  18. Батарейна І. Педагогічні умови морального виховання учнів початкових шкіл України в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття: історіографія проблеми. - C. 100-105.
  19. Пінігіна Ю. Формування системи цінностей в учнів старшого шкільного віку: теоретичні аспекти. - C. 106-109.
  20. Відомості про авторів. - C. 110-115.
2020
№ 1 (24)

 
Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету
: зб. наук. пр..- Мелітополь. Серія, Педагогіка

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Barantsova I. Teaching socio-cultural communication in modern education. - C. 9-15.
  4. Konovalenko T., Rutkovsky M. Child-centered approach to teaching as a holistic category. - C. 16-20.
  5. Мілько Н. Діалогічний метод у пізнанні, спілкуванні та навчанні. - C. 21-25.
  6. Мосякова І. Автономізація як форма управління закладом позашкільної освіти: постановка педагогічної проблеми. - C. 26-31.
  7. Помиткіна Л. Відповідальність як основа правового виховання підлітків в умовах пандемії. - C. 32-37.
  8. Русин Г. Освітньо-виховна діяльність духовенства Галичини: історичний екскурс. - C. 38-43.
  9. Журавльова Л. Система комплексної корекційно-розвивальної роботи з мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією: основні характеристики. - C. 44-55.
  10. Журба К., Шкільна І. Особистісно орієнтований підхід до виховання смисложиттєвих цінностей у дітей підліткового віку. - C. 56-61.
  11. Нагорна Г. Формування дослідницьких умінь як умова розвитку професійного мислення музиканта. - C. 62-69.
  12. Осадча К. Роль тьютора у формуванні культури статевого виховання студентства. - C. 70-75.
  13. Потапчук Т., Джус О. Шляхи оптимізації входження дітей з особливими освітніми потребами в соціальне середовище закладу дошкільної освіти. - C. 76-82.
  14. Dubyaha S., Shevchenko Yu., Melash V. Education for sustainable development as a guarantee of qualitative primary education in a New Ukrainian School. - C. 83-90.
  15. Opyr M., Panchyshyn S., Dobrovolska S. Principal differences between british and american english. - C. 91-98.
  16. Аверіна К. Специфіка професійного самовизначення майбутніх фахівців cоціономічних професій. - C. 99-104.
  17. Бичко М. Ефективність упровадження методики "Професійний кейс майбутнього сімейного лікаря" як однієї з педагогічних умов Їхньої підготовки до застосування медичного обладнання в професійній діяльності. - C. 105-110.
  18. Борбич Н. Підготовка майбутніх вихователів до захисту дитинства в процесі вивчення соціальної педагогіки. - C. 111-117.
  19. Панчук А., Панчук І., Бутенко Т., Кашуба А. Удосконалення системи фізичного виховання студентів ЗВО як педагогічна проблема. - C. 118-125.
  20. Шевчук Л. Організаційно-методичні основи експериментального дослідження неперервної професійної підготовки майбутніх учителів математики засобами ІКТ. - C. 126-135.
  21. Rutkovska А. Culturological paradigm in education. - C. 136-140.
  22. Германова Д. Поняття "когнітивні вміння" в сучасній науковій рефлексії. - C. 141-146.
  23. Дем’яненко А. Правове виховання підлітків як наукова проблема. - C. 147-152.
  24. Сендер А. Особливості когнітивних стилів інженера-програміста в навчальній діяльності. - C. 153-157.
  25. Соколов А. Теоретичний аналіз поняття "моральна стійкість майбутнього офіцера". - C. 158-162.
  26. Відомості про авторів. - C. 163-168.
2020
№ 2 (25)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського