Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73739/2015$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Vasylenko O. Development of transformational learning as a theory of adult education. - C. 6-15.
  4. Вихрущ А. В. Педагогіка старості в контексті персонології. - C. 15-31.
  5. Ігнатович О. М. Теоретико-методологічні засади розвитку культури особистості як суб’єкта інноваційної педагогічної діяльності. - C. 31-40.
  6. Kamińska K. Оd wyrafinowanej elegancji do szmateksu, czyli starość w obliczu mody. - C. 40-50.
  7. Кучерявий А. О. Цільовий аспект інформаційного управління професійним розвитком фахівців. - C. 50-55.
  8. Литвиновський Є. Ю., Талан І. С. Моніторинг якості освіти дорослих на основі системи збалансованих показників. - C. 56-63.
  9. Luber D. Kapitał społeczny seniorów w aspekcie wybranych obszarów ich aktywności. - C. 63-72.
  10. Сергеєва Л. М. Конкурентоздатність фахівця як соціально-педагогічна категорія. - C. 72-79.
  11. Вовк М. П. Досвід викладачів Київського університету у контексті розвитку української фольклористики (1902-1950 рр.). - C. 80-88.
  12. Десятов Т. М. Адаптивні системи освіти дорослих. - C. 88-95.
  13. Лічман Л. Ю. Концепт життєзабезпечення у світлі ідеї ноогенеза П. Тейяр де Шардена: щодо питання про компетентнісно-орієнтовану педагогіку. - C. 95-104.
  14. Лутаєва Т. В. Роль викладача у формуванні особистості майбутнього фахівця медико-фармацевтичної галузі: історико-педагогічний аспект. - C. 105-114.
  15. Самко А. М. Передумови становлення та перспективи розвитку біографічного методу в історії педагогіки. - C. 115-123.
  16. Тимчук Л. І. Система освіти дорослих в Україні (50-80-ті роки ХХ ст.). - C. 123-134.
  17. Товканець Г. В. Університети третього віку в європейській освіті дорослих. - C. 134-141.
  18. Чугай О. Ю. Професійна підготовка педагогічного персоналу для системи освіти дорослих у США: досвід для України. - C. 141-148.
  19. Шарненкова Т. О. Проблема самоосвіти та освіти дорослих у педагогічній спадщині М. І. Пирогова. - C. 148-156.
  20. Аніщенко О. В. Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів у вищій школі в контексті цінностей освіти впродовж життя. - C. 157-164.
  21. Баніт О. В. Корпоративні університети як одна з сучасних форм внутрішньофірмової підготовки персоналу. - C. 164-172.
  22. Буянов П. Г. Використання ігор у професійній освіті дорослих. - C. 172-179.
  23. Войтовська О. М. Андрагогічні принципи навчання педагогів у системі післядипломної освіти. - C. 179-186.
  24. Волярська О. С., Халемендик Ю. Є. Науково-методичний супровід підвищення кваліфікації педагогів у післядипломній педагогічній освіті. - C. 186-193.
  25. Гуменюк С. В. Використання засобів інноваційних технологій у підготовці майбутніх учителів фізичної культури: педагогічний аспект. - C. 193-200.
  26. Закомірний І. М. Основні аспекти організації екстернатної форми навчання у вечірній школі. - C. 200-208.
  27. Зінченко С. В. Особливості спільної навчальної діяльності педагогів і дорослих учнів. - C. 209-215.
  28. Ліснічук Н. В. Педагогічні умови формування самоосвітньої компетентності майбутніх соціальних педагогів. - C. 215-224.
  29. Онищук Л. А. Професійно-педагогічна компетентність викладача вищого навчального закладу. - C. 224-232.
  30. Патієвич О. В. Психолінгвістичні та методичні засади навчання академічного письма студентів магістратури природничих спеціальностей. - C. 232-243.
  31. Романюк О. І. Наукові підходи до розвитку педагогічної майстерності викладачів вищих навчальних закладів непедагогічного профілю. - C. 244-252.
  32. Сігаєва Л. Є., Білобровко Т. І. Професійний розвиток особистості вчителя в системі післядипломної освіти. - C. 252-260.
  33. Тищенко С. І. Інформаційні системи і технології в системі професійної освіти фахівця-аграрія. - C. 260-267.
  34. Маршавін Ю. М. Теорія і практика професійної підготовки дорослих (рецензія на монографію: Волярська О. С. Професійна підготовка зареєстрованих безробітних та слухачів навчальних підрозділів підприємств, організацій, установ: теоретичні і методичні аспекти. – К.; Запоріжжя: ІПК ДСЗУ: Кругозір, 2015. – 479 с.). - C. 268-269.
2015
Вип. 1 (10)

 
Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Osvìta doroslih: teorìâ, dosvìd, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Лук’янова Л. Б. Mодель розвитку регіонів, що навчаються та траєкторії її реалізації. - C. 6-13.
  4. Аніщенко О. В. Методика організації і проведення тренінгів з розвитку особистісних і професійних якостей дорослих. - C. 14-20.
  5. Бабушко С. Р. Self-learning organization в освіті дорослих: у пошуках адекватного україномовного терміну. - C. 21-28.
  6. Баніт О. В. Сучасні тенденції професійного розвитку персоналу в системі корпоративної освіти. - C. 28-38.
  7. Ващенко Л. І. Формування громадянської компетентності дорослих – вимога часу. - C. 38-45.
  8. Литовченко І. М. Форми й методи корпоративного навчання у контексті навчання дорослих. - C. 45-50.
  9. Прийма С. М. Тенденції розвитку систем відкритої освіти дорослих в Україні. - C. 51-60.
  10. Шкіренко О. В. Духовні цінності дорослих – основа розвитку духовного потенціалу молоді. - C. 61-69.
  11. Havrylenko K. Agricultural periodicals as a means of future agrarians training in Ukraine (the late nineteenth – early twentieth century). - C. 70-79.
  12. Кобюк Ю. М. Інноваційні технології у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів: австралійський досвід. - C. 79-84.
  13. Огієнко О. І. Реалізація концептуальних ідей білінгвальної освіти у Канаді та США. - C. 85-92.
  14. Пазюра Н. В. Підготовка фахівців середньої кваліфікації для авіаційної галузі США. - C. 92-101.
  15. Тонконог І. В. Підготовка педагога-майстра у духовних закаладах Полтавщини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 102-110.
  16. Андрощук І. П. Пізнавальний, розвивально-виховний потенціал художньо-технічної діяльності. - C. 111-118.
  17. Андрощук І. В. Основні підходи до визначення видів педагогічної взаємодії. - C. 118-127.
  18. Волярська О. С. Оцінка якості підвищення кваліфікації вчителів у післядипломній педагогічній освіті: теоретичний аспект. - C. 127-134.
  19. Гириловська І. В. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників у професійно-технічних навчальних закладах. - C. 134-141.
  20. Закомірний І. М. Сучасні підходи до проведення уроку з використанням дистанційних технологій у вечірній школі. - C. 141-147.
  21. Górska I. Radzenie sobie ze stresem i obciążeniem psychicznym w zawodzie nauczyciela w kontekście professional burnout i zasobów zdrowia. - C. 147-159.
  22. Каньковський І. Є., Герніченко І. І. Педагогічна практика як складова професійної підготовки інженера-педагога автомобільного профілю. - C. 160-169.
  23. Кузьменко Г. В. Зміст підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва до організації художньо-творчої діяльності учнів основної школи. - C. 170-176.
  24. Лівшун О. В. Формування особистісної готовності вчителя технологій до професійної діяльності. - C. 177-185.
  25. Мерзлякова О. Л. Інформаційна грамотність вчителя як передумова ефективної педагогічної діяльності в комп’ютерно-орієнтованих системах навчання. - C. 185-195.
  26. Пічугіна І. С. Педагогічна роль психолога в неформальній освіті дорослих. - C. 195-208.
  27. Самборська О. В. Основні підходи до моніторингу навчальних досягнень студентів (на прикладі підготовки магістрів технологічної освіти). - C. 209-216.
  28. Сотська Г. І. Неперервна мистецько-педагогічна освіта в контексті сучасних вимог. - C. 217-223.
  29. Стратан-Артишкова Т. Б. Поліпарадигмальний підхід до творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. - C. 223-231.
  30. Терещенко А. О. Формування організаційної культури майбутнього вчителя початкових класів (організація експериментального дослідження). - C. 232-239.
  31. Franc M. Trening inwentyczny i technika T3/ZOOM. - C. 239-246.
  32. Халемендик Ю. Є. Педагогічні умови розвитку міжкультурної професійної компетентності майбутніх магістрів. - C. 246-252.
2015
Вип. 2 (11)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського