Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73735/2016$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Педагогічні науки
: зб. наук. пр..- Полтава

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Від редакційної колегії. - C. 3-4.
  4. Теорія та практика навчання і виховання

  5. Бойко А. Педагог як співавтор духовно-морального змісту поняття "субєкт-субєктивні відносини у загальноосвітній і вищій школі". - C. 5-16.
  6. Семеновська Л. Освітній портал як засіб упровадження ідей політехнізму. - C. 17-25.
  7. Хоменко А. Полісемантичність поняття "парадигма" у теорії науково-педагогічного знання. - C. 26-35.
  8. Нищак І. Аналіз впливу інженерно-графічної підготовки майбутніх учителів технологій на успішність розв'язання проектно-технологічних задач. - C. 35-41.
  9. Кравченко І., Тур О. Громадянське виховання - основна складова формування майбутнього вчителя. - C. 42-46 .
  10. Лутфуллін В. Єдність морального і трудового виховання у цілісному педагогічному процесі. - C. 47-52.
  11. Кравченко А., Бартош О. Правове виховання - як складник формування громадянина України. - C. 52-56.
  12. Юрченко І. Основні психолого-педагогічні особливості неповних сімей в сучасній Україні. - C. 57-64.
  13. Остраус Ю. Ціннісні орієнтації як критерій сформованості професійно-комунікативної культури майбутніх сімейних лікарів. - C. 65-71.
  14. Іноземцев Т. Гуманістична спрямованість виховної роботи в підрозділах збройних сил України. - C. 71-78.
  15. Карпенко А. Упровадження суб'єкт-суб'єктивних відносин у практику загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 78-82.
  16. Актуальні проблеми вищої школи

  17. Дем'яненко Н. Дискурс і практики університетської автономії від початку ХІХ ст. до сьогодення. - C. 83-94.
  18. Мокляк В. Аналіз автономії університетів України в літературних джерелах ХІХ - ХХІ ст.. - C. 95-101.
  19. Лаптінова Ю. Ситуаційна методика у формуванні іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців у галузі театрального мистецтва. - C. 102-107.
  20. Істоміна К. Результати навчання фахівців-міжнародників в університетах Канади. - C. 108-115.
  21. Мельник О. Гуманізація змісту освіти в коледжах І-ІІ рівнів акредитації. - C. 116-122.
  22. Макеєва О. Структура професійної культури майбутніх соціальних працівників. - C. 122-128.
  23. Кожуріна І. Вплив індивідуальної підготовки на функціональні якості та фізичний стан студентів вищого навчального закладу. - C. 128-134.
  24. Троценко Р. Формування професійної компетентності майбутніх фінансистів. - C. 135-140.
  25. Історія розвитку педагогічної теорії та освітньої практики

  26. Ільченко О. Княгиня Єлизавета Воронцова в організації благодійності в освіті України. - C. 141-148.
  27. Фазан В. Освітній процес в духовних навчальних закладах православних лавр України (ХVІІІ - поч. ХІХ ст.). - C. 148-156.
  28. Петренко Л. Науково-педагогічна діяльність вченого Г. Ващенка в умовах історичних особливостей епохи. - C. 156-164.
  29. Наші автори. - C. 165-166.
2016
Вип. 65

 
Педагогічні науки
: зб. наук. пр..- Полтава

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Patalon M. The possible convergence of judaism and taoism in the future of educational and social development. - C. 3-10.
  4. Зайченко І. Про удосконалення змісту навчання педагогічних дисциплін для магістрантів спеціальності "Педагогіка вищої школи" в національному університеті біоресурсів і природокористування України. - C. 11-18.
  5. Стрельніков В. Технологія інтенсивного електронного навчання: вітчизняний та зарубіжний досвід. - C. 19-24.
  6. Цина А. Проектування простору технологічної освіти в контексті компетентнісного підходу. - C. 25-32.
  7. Хоменко П., Корносенко О. Мультимедійні технології як умова ефективності професійної підготовки учителів фізичної культури і фітнес-тренерів. - C. 33-38.
  8. Цина В. Сутність, структура й особливості особистісного розвитку майбутнього вчителя. - C. 39-46.
  9. Лапа О. Про деякі форми й методи практичної підготовки майбутніх соціальних педагогів в національному університеті біоресурсів і природокористування України. - C. 47-52.
  10. Лебедик Л. Компетентнісний підхід у підготовці викладачів вищої школи до проектування дидактичних систем в умовах магістратури. - C. 53-58.
  11. Скопцова О. Науково-педагогічне осмислення українського народного пісенного виконавства. - C. 59-65.
  12. Штефан Л. Організація науково-дослідницької діяльності студентів провідних країн світу. - C. 66-71.
  13. Пусепліна Н. Музейно-педагогічна діяльність як засіб формування професійного інтересу в ході викладання педагогічних дисциплін. - C. 72-77.
  14. Фастівець А. Професійна підготовка майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у вітчизняній і зарубіжній педагогіці. - C. 77-82.
  15. Брандибура І. Підготовка бакалаврів політології в університетах Великої Британії: використання методів активного навчання. - C. 83-91.
  16. Зінченко Г. Проблема гуманітаризації математичної підготовки майбутнього вчителя математики. - C. 92-99.
  17. Нігаметзянова К. Формування соціокультурної компетенції на заняттях з іноземної мови професійного спілкування у вищих військових навчальних закладах. - C. 99-104.
  18. Стрельніков М. Розвиток підприємницької компетентності магістрантів з бізнес-адміністрування засобами проективної освіти. - C. 104-110.
  19. Соловей Л. Педагогічні підходи у формуванні ключових компетентностей майбутніх учителів природничих спеціальностей. - C. 110-115.
  20. Шевчук М. Обгрунтування поняття "організаційно-педагогічні засади діяльності вищого навчального закладу". - C. 115-122.
  21. Танько Н. Теоретичні аспекти інтерактивного навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах. - C. 122-130.
  22. Семеновська Л. Творча спадщина М. В. Остроградського: феномен поєднання фундаментальності й інноваційності. - C. 131-140.
  23. Вовк М. Розвиток академічної культури у науково-освітньому просторі Харківського університету (Друга половина ХІХ - початок ХХ ст.). - C. 140-149.
  24. Ilchenko O. Women’s patronage in education of Ukraine (the 19th - the beginning of the 20th century). - C. 149-155.
  25. Цебрій І., Лебединська М. Дослідження візантійських традицій виховання у релігійній обрядовості Київської Русі в зарубіжній історіографії. - C. 156-161.
  26. Фазан В. Формування майбутньої життєвої позиції старшокласників Великої Британії в процесі правового виховання. - C. 162-166.
  27. Дудка Т. Більшовицька культрегресивна місія винищення педагогічної інтелігенції (перша пол. ХХ ст.). - C. 167-173 .
  28. Кравцова Н. Досвід теоретико-методичної діяльності чиказької експериментальної школи-лабораторії Джона Дьюї. - C. 174-180.
  29. Зузяк Т. Професійне становлення вчителя в жіночих духовних училищах Поділля (друга пол. XІХ - початок XX ст.). - C. 181-187.
  30. Мокляк В. Автономія університету в "зауваженнях до проекту загального статуту імператорських російських університетів". - C. 188-195.
  31. Петренко Л. Загартування волі і характеру у педагогічних працях Г. Ващенка. - C. 195-203.
  32. Євтушенко Є. Організація навчального процесу з фізичного виховання у педагогічних інститутах України (друга половина 40 - 80-ті рр. ХХ ст.). - C. 203-209.
  33. Fazan T. Spiritual - foundation of women’s education in orthodox monasteries Ukraine the end of XIX - beginning of XX centuries. - C. 209-215.
  34. Садова Н. Періоди розвитку порівняльної педагогіки як науки у зарубіжній педагогічній думці. - C. 216-220.
  35. Чуприна К. Перші жіночі приватні заклади Полтавської губернії (ХІХ - початку ХХ століття. - C. 221-227 .
  36. Голик Б. Історико-педагогічне становлення дизайн-освіти в Україні та за її межами. - C. 228-234 .
  37. Наші автори. - C. 235-236.
2016
Вип. 66-67
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського