Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж73683/2018/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика : зб. наук. пр..- Київ- Титул.
- Зміст.
- Микитин О., Протас О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у діяльності з обдарованими учнями. - C. 7-15.
- Щербань А. Наукові підходи до проблеми розвитку практичного інтелекту. - C. 15-22.
- Доротюк О. Організаційно-педагогічні умови допрофесійної підготовки учнів старших класів. - C. 22-27.
- Іщук С., Мудрий І. Гайворонський МНВК: надбання досвіду, погляд у майбутнє. - C. 28-35.
- Темнікова І., Темнiков В. Казкотерапiя у вихованнi дiтей дошкiльного вiку. - C. 35-44.
- Kurbanov I. Features of the Professional Image of the Specialist in the Modern World of Education. - C. 45-52.
- Андросович К., Бідненко Р. Аналіз розвивальних заходів в Інтернет-мережі для сприяння соціалізації обдарованих учнів. - C. 53-61.
- Малиношевська А, Тригуб Т. Науково-теоретичні засади діагностики практичного інтелекту особистості в контексті досліджень зарубіжних науковців. - C. 61-69.
- Найдьонова Л. Інтернет як інтерактивна освітня технологія. - C. 69-78.
- Подшивайлов Ф., Подшивайлова Л., Счастна Г. Типологічні особливості студентів за показником мотивації досягнення. - C. 78-87.
- Нагнибіда М. Діагностика інтелектуальної обдарованості підлітків у зарубіжних дослідженнях. - C. 87-96.
- Чудакова В. Актуалізація проблеми вибору професії, зміст, структура та методи психолого-діагностичного дослідження з метою професійного самовизначення оптантів в умовах допрофесійної підготовки – компетентності конкурентоздатної особистості. - C. 97-111.
- Халилова Н. Особенности формирования рефлексии в подростковом возрасте. - C. 111-120.
- Наші автори. - C. 121-123.
- Правила оформлення статей до фахових видань Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 124.
- Вихідні дані.
| 2018 | | Вип. 2 (21)
|
|
|
|