Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73286/2007$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Педагогічний дискурс
: зб. наук. пр..- Хмельницький
Pedahohichnyi Dyskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Адамський В. Р. Радянський проект для вищої школи: виборювання автономії. - C. 6-14.
  4. Берека В. Є. Дидактика неперервної педагогічної освіти як системна технологія. - C. 15-19.
  5. Бучківська Г. В., Бучківська В. В. Використання ідей А. С. Макаренка і В. О. Сухомлинського у професійній підготовці майбутніх учителів. - C. 19-24.
  6. Васянович Г. П., Зданевич Л. В. Принцип природовідповідності у духовному становленні та розвитку особистості. - C. 24-28.
  7. Вишинська Г. В. Культурологічний вимір інтеграційних процесів в освітніх практиках. - C. 28-31.
  8. Галайда О. А. Розвиток громадянськості студентів вищих навчальних закладів. - C. 32-35.
  9. Галус О. М. Активна професійна адаптація студентів як педагогічна проблема. - C. 35-40.
  10. Гамрецька Г. С. Історіософська підготовка вчителя: спроба синергетичного окреслення проблеми. - C. 41-45.
  11. Гасюк І. Л. Реалізація індивідуального підходу в процесі фізичного виховання учнівської молоді як педагогічна проблема. - C. 45-49.
  12. Грязнов І. О. Індивідуальний підхід педагога до слухачів вищого навчального закладу як один із шляхів підвищення ефективності навчально-виховного процесу. - C. 50-54.
  13. Гуменюк В. В. Стратегічні напрями діяльності керівників закладів освіти в умовах інформатизації суспільства. - C. 54-59.
  14. Дарманська І. М. Ступенева освіта: історичний аспект. - C. 59-62.
  15. Дорош Г. О. Розвиток художнього сприймання драматичного твору майбутніми вчителями в процесі вивчення української літератури. - C. 62-64.
  16. Дубина Л. Г. Зміст, види та чинники девіантної поведінки особистості. - C. 65-71.
  17. Євтух М. Б., Волощук І. С., Супруненко М. І. Освітньо-політичні віхи організації навчання обдарованих школярів. - C. 71-76.
  18. Казакова Н. В. Проблема підготовки майбутніх учителів до роботи з різними категоріями дітей. - C. 76-79.
  19. Ковчина І. М. Підготовка студентів до майбутньої соціально-правової діяльності (на прикладі курсу "Основи соціально-правового захисту особистості”). - C. 79-85.
  20. Колеснікова С. М. Проблема природничої підготовки майбутніх вчителів у сучасних умовах. - C. 85-88.
  21. Лисенко Н. В. Самостійна робота студентів у процесі впровадження кредитно-модульної системи оцінювання знань. - C. 89-92.
  22. Машкіна Л. А. Концептуальні засади гуманістичної педагогіки М.Монтессорі. - C. 92-97.
  23. Михаськова М. А. Проблеми формування практично-творчого компонента фахової компетентності майбутнього вчителя музики. - C. 98-100.
  24. Нагорна О. О. Роль фразеології при соціокультурному підході до вивчення іноземних мов. - C. 102-103.
  25. Пісоцька Л. С. Управління персоналом як одна із умов управління розвитком дошкільної освіти. - C. 103-109.
  26. Поніманська Т. І. Реалізація особистісних пріоритетів гуманістичного виховання дітей дошкільного віку. - C. 109-115.
  27. Савчук Н. С. Менталітет в системі цінностей і цілей освіти. - C. 116-119.
  28. Семиченко В. А. Проблеми і пріоритети професійної підготовки. - C. 119-127.
  29. Слоневська І. Б. Проблема діалогового мислення: на перетині філософії і літератури. - C. 127-132.
  30. Соловей М. В. До питання про поняття педагогічної експертизи та її нормативно-правових основ. - C. 132-135.
  31. Ткачук Г. О. Збагачення мовлення молодших школярів емоційно забарвленою лексикою в процесі аналізу казок на уроках читання. - C. 136-138.
  32. Фольваркова-Плахтій В. І. Теоретичні засади підготовки майбутніх учителів початкової ланки освіти до розвитку моральної свідомості учнів засобами слова і дитячої літератури. - C. 138-143.
  33. Шквир О. Л. Дослідження рівня готовності майбутніх педагогів початкових класів до класного керівництва. - C. 144-148.
  34. Шоробура І. М. Світові тенденції конструювання підручників зі шкільної географії. - C. 149-152.
  35. Ящук І. П. Особливості педагогічної взаємодії в умовах гуманізації навчально-виховного процесу вищого навчального закладу. - C. 153-156.
2007
Вип. 1

 
Педагогічний дискурс
: зб. наук. пр..- Хмельницький
Pedahohichnyi Dyskurs

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Абрамович Г. М. Застосування надбань української етнопедагогіки в дошкільних навчальних закладах. - C. 5-7.
  4. Абрамчук О. В. Моральні орієнтири у вихованні сучасної молоді. - C. 7-10.
  5. Адамський В. Р. Українська наукова еліта як об’єкт політичних репресій на початку 1920-х років. - C. 10-20.
  6. Барановська В. М. Нові інформаційні технології – ефективний засіб активізації навчального процесу для підготовки майбутнього вчителя. - C. 21-24.
  7. Берека В. Є. Становлення системи наукових поглядів на проблему розвитку управлінської компетентності менеджерів освіти. - C. 25-28.
  8. Бричок Б. П. Сутність педагогічної культури викладача ВНЗ. - C. 29-31.
  9. Бричок С. Б. Сутність і зміст процесу педагогічної взаємодії: особистісно орієнтований вимір. - C. 32-35.
  10. Будас Ю. О. Формування особистості вчителя як суб’єкта інноваційної діяльності. - C. 35-41.
  11. Галус О. М. Управління процесом професійної адаптації студентів до навчання у ступеневому педагогічному ВНЗ. - C. 41-47.
  12. Горішна Н. М. Особливості взаємодії у процесі соціальної роботи. - C. 47-51.
  13. Дарманська І. М., Діденко О. В. Роль дисциплін гуманітарного та соціально-економічного циклу в педагогічній діяльності керівника навчального закладу. - C. 51-56.
  14. Дудчак Г. І. Проблема самоосвітньої діяльності майбутніх учителів в історико-педагогічному контексті. - C. 56-61.
  15. Дусь Н. А. Модель формування культури педагогічного спілкування в майбутніх учителів початкових класів. - C. 61-68.
  16. Ємельянова Т. В. Основні вектори розвитку освіти ХХІ століття. - C. 68-71.
  17. Кадемія М. Ю., Шестопалюк О. В. Електронний навчальний посібник на інтерактивній основі. - C. 72-77.
  18. Казакова Н. В. Взаємодія вчителя з батьками учнів при здійсненні завдань фізичного виховання у позакласній роботі. - C. 77-80.
  19. Красна В. В. Сутність та структура педагогічної комунікації. - C. 81-86.
  20. Крутій К. Л., Зданевич Л. В. Особливості організації різних типів індивідуальних мовленнєвих занять з дітьми дошкільного віку. - C. 86-92.
  21. Кузь Ю. М. Правова підготовка майбутніх офіцерів як багатогранний процес. - C. 92-97.
  22. Куць І. О. Використання засобів національного тіловиховання для розвитку фізичних якостей студентів. - C. 97-100.
  23. Лисенко Н. В. Етнокультурна компетентність сучасного педагога: психолого-педагогічний аспект. - C. 100-106.
  24. Машкіна Л. А. Інноваційні технології в професійній підготовці педагогічних кадрів. - C. 106-112.
  25. Михаськова М. А. Проблеми формування музичних знань студентів як складової частини фахової компетентності майбутніх вчителів музики. - C. 112-115.
  26. Огородник Л. М. Використання тренінгових технологій у професійній підготовці майбутніх вчителів англійської мови. - C. 116-118.
  27. Петренко О. Б. Гендерний аспект професійної підготовки жінки-вчителя. - C. 118-122.
  28. Пісоцька Л. С. Організаційно-технологічні зміни у підходах до управління розвитком дошкільної освіти. - C. 122-126.
  29. Плахтій В. І. Теоретичні засади вивчення рівня розвитку моральної свідомості особистості. - C. 126-131.
  30. Поліщук В. А. Соціальна педагогіка як наукова основа здійснення соціальної політики сучасного українського суспільства. - C. 131-135.
  31. Поліщук Ю. Й. Підготовка майбутніх учителів до участі у соціально-педагогічній діяльності молодіжних об’єднань. - C. 135-140.
  32. Потапчук Т. В. Підготовка майбутнього вчителя: сучасний контекст. - C. 140-143.
  33. Присакар В. В. Міжетнічна толерантність у структурі формування національно-культурних цінностей учнівської молоді. - C. 144-148.
  34. Савчук І. В. Модель педагогічної системи та умови формування естетичних смаків школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 149-154.
  35. Сиротенко А. Й. Яким повинен бути сучасний вчитель. - C. 154-158.
  36. Слоневська І. Б. Григорій Сковорода: портрет в інтер’єрі бароко. - C. 158-162.
  37. Соловей М. В., Гуцалюк О. М. Дитяча бездоглядність: окремі висновки з історії і сучасної соціально-педагогічної практики в умовах притулку для неповнолітніх. - C. 163-167.
  38. Стеценко Н. М., Стеценко В. П. Використання мультимедійних презентацій в процесі підготовки вчителів. - C. 167-171.
  39. Ткаченко Т. В., Шевченко Л. С. Технологія мультимедіа для дистанційного навчання. - C. 171-174.
  40. Федорчук Е. І. Підготовка студентів до використання сучасних педагогічних технологій. - C. 175-178.
  41. Черкасова Т. М. Проблема формування естетичного ставлення до буття в сучасної молоді. - C. 178-182.
  42. Шахов В. І., Калашнік Н. В. Рейтингова технологія контролю як засіб удосконалення навчання у вузі. - C. 183-186 .
  43. Шоробура І. М. Проблеми вдосконалення уроку географії у 80-90-і роки ХХ століття. - C. 186-192.
  44. Ящук І. П. Навчально-виховний колектив як форма функціонування цілісного педагогічного процесу у вищій школі. - C. 192-194.
2007
Вип. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського