Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73131/2014$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
: зб. наук. пр..- Київ
Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Psykholohiia. Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Марушкевич А. А. Життя і творчість: приклад для наслідування (до 200-річчя від Дня народження Тараса Шевченка). - C. 4-8.
  4. Примакова В. В. Діяльність інститутів підвищення кваліфікації вчителів України в 50—60-і роки хх століття. - C. 9-14.
  5. Сергєєва В. Є. Ретроспективний аналіз проблеми формування професійних цінностей вчителя. - C. 14-20.
  6. Терентьєва Н. О. Загальна характеристика університетської освіти в Україні у повоєнний період (50—70-і роки ХХ століття). - C. 21-25.
  7. Брижата І. Г. Можливості фахової підготовки у формуванні предметних компетентностей майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 26-30.
  8. Захарова Г. Б. Розробка сегментно-елементної структури умінь самостійно-пізнавальної діяльності студентів. - C. 30-35.
  9. Зенькович Ю. О. Педагогічні умови формування ціннісних компетенцій майбутніх учителів образотворчого мистецтва. - C. 35-41.
  10. Павленко І. С. Дидактичний і світоглядний потенціал шкільних предметів гуманітарного циклу. - C. 41-45.
  11. Садова В. В. Напрями фундаменталізації історико-педагогічних знань сучасних студентів. - C. 46-53.
  12. Сафонова І. Я. Компетентнісний підхід до навчання математики старшокласників. - C. 53-57.
  13. Фруктова Я. С. Сучасні теорії розуміння як складові змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації. - C. 58-63.
  14. Чумак Л. В. Інтегративний феномен професійної майстерності вчителя. - C. 63-68.
  15. Бирка М. Ф. Концептуальні засади підвищення мотивації вчителів природничо-математичних дисциплін до професійного розвитку. - C. 69-73.
  16. Гаманюк О. А. Деякі аспекти розвитку особистості сучасного вчителя початкових класів. - C. 73-80.
  17. Котєнева Ю. М. Професіоналізм майбутнього вчителя як складова його професійної кар’єри. - C. 80-85.
  18. Лисицький В. М. Використання проектних технологій в навчально-виховному процесі для розвитку пізнавальних потреб учнів. - C. 85-90.
  19. Щербяк Ю. А. Організація самостійної роботи студентів в умовах вищої економічної школи. - C. 91-97.
  20. Ворначева Л. Ю. Вплив соціально-історичних умов на формування теорії соціальної роботи Мері Елен Річмонд (1900—1928 рр.). - C. 98-101.
  21. Лебідь Н. К. Рівень домагань як психологічна детермінанта формування цілеспрямованої активності особистості. - C. 102-106.
  22. Міляєва В. Р. Психологічні закономірності та механізми розвитку професійної компетентності державних службовців у системі підвищення кваліфікації. - C. 107-112.
  23. Resume. - C. 113-122.
  24. Відомості про авторів. - C. 123.
2014
№ 21

 
Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка
: зб. наук. пр..- Київ
Pedahohichna osvita: teoriia i praktyka. Psykholohiia. Pedahohika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Євтух М. Б. Теоретичні засади науково-дослідницької діяльності викладачів університетів України. - C. 4-15.
  4. Братко М. В. Освітнє середовище вищого навчального закладу: пошук стратегій управління. - C. 15-21.
  5. Бобрицька В. І. Діалектика термінологічної взаємодії в дослідницькому полі проблем освітньої політики. - C. 21-28.
  6. Гнезділова К. М. Формування корпоративної культури майбутніх викладачів вищої школи: проектування концептуальної моделі. - C. 29-35.
  7. Горяна Л. Г. Науково-методичні засади управління якістю впровадження здоров’язбережувальних процесів у системі післядипломної освіти. - C. 35-40.
  8. Бугрій В. С. Тенденції розвитку змісту шкільної навчальної літератури з історії у 20-ті рр. ХХ століття. - C. 41-45.
  9. Бульба Т. Ю. Зарубіжний і вітчизняний досвід вивчення феномену "навчальні стратегії". - C. 46-49.
  10. Глазков В. В. Громадянська культура студентів як пріоритет позааудиторної діяльності ВНЗ. - C. 50-54.
  11. Cергієнко А. В. Ціннісний пріоритет естетичної культури сучасного студента: теорія і практика. - C. 54-59.
  12. Cердюк С. П. Формування управлінської культури як пріоритет успішного професійного розвитку майбутніх правоохоронців. - C. 59-63.
  13. Яковенко-Глушенкова Є. В. Принципи формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови. - C. 64-69.
  14. Бєлоліпцева О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійної ролі аніматора у процесі соціально-педагогічної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах. - C. 70-74.
  15. Дубчак Л. М. Розвиток фахової освіти за напрямком "Ресоціалізація" у Польщі. - C. 74-79.
  16. Сорокін І. І. Формування толерантності у підлітків групи ризику. - C. 79-83.
  17. Кривопишина О. А. Особливості біографічного експерименту як методу сучасних досліджень психології творчості. - C. 84-88.
  18. Помиткіна Л. В. Вибір стратегій досягнення життєвих цілей студентами як психологічна проблема. - C. 89-94.
  19. Резюме. - C. 95-103.
  20. Відомості про авторів. - C. 104.
2014
№ 22
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського