Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж73103/2015$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Білик О. М. Роль мовної підготовки у процесі соціалізації іноземних студентів у освітньо-культурному середовищі вищого навчального закладу. - C. 8-16.
  4. Божко Н. М. Сучасні особливості етнонаціональної свідомості та психологічніх характеристик студентів із марокко. - C. 17-24.
  5. Бородіна Г. І, Скиданова Н. В. Роль комунікативних завдань у підготовці студентів до використання іноземної мови у професійній діяльності. - C. 24-32.
  6. Бурякова О. С., Петренко І. П. Порівняльний аналіз мовних засобів оцінки образу батьківщини у російській та китайській поезії. - C. 33-42.
  7. Гейченко К. І. Навчання іноземних студентів-нефілологів російської мови: підходи, аспекти, досвід. - C. 42-49.
  8. Груцяк В. І. Двомовний навчальний словник зі спеціальної дисципліни для іноземних студентів. - C. 50-59.
  9. Домніч С. П., Косьміна В. Ю. Тести з російської мови як іноземної у європейській системі тестування. - C. 59-68.
  10. Кушнір І. М. До проблеми вдосконалення процесу формування соціокультурної компетентності іноземних студентів-нефілологів. - C. 68-76.
  11. Лагута Т. М., Вержанська О. М. Фреймовий підхід до навчання іноземних студентів-філологів. - C. 77-84.
  12. Лисак Л. К. Компетентнісний підхід у формуванні комунікативних якостей майбутніх фахівців технічних внз. - C. 85-91.
  13. Мірошниченко Ю. М. Дистанційний супровідний курс фонетики української мови для іноземних студентів основного етапу навчання. - C. 91-99.
  14. Misenyova V. Language teaching methods of training foreign students-philologists russian phraseological units using audio-visual aids. - C. 100-109.
  15. Nikolayenko V. V. Learning of russian terminology ву foreign students majoring in economics as а кеу element of their professional competence. - C. 109-118.
  16. Русалкіна Л. Г. Використання ділових і рольових ігор у процесі навчання іноземної мови студентів медичних внз. - C. 119-127.
  17. Старова О. О. Типові мовні помилки й організація роботи з їх корекції під час викладання дисципліни "українська мова (за професійним спрямуванням)". - C. 127-134.
  18. Тростинська О. М., Саніна Л. П., Копилова О. В. Особливості навчання іноземців мови професійного спілкування на завершальному етапі. - C. 135-144.
  19. Труба Г. М. Категорії аспектуальності та становості під час вивчення української мови як іноземної. - C. 144-150.
  20. Фадєєва О. Ю., Кушнір LМ. Система вправ з удосконалення вмінь елімінації та компресії наукових текстів. - C. 151-159.
  21. Швець Г. Д. Добір художніх текстів для читання в іноземній аудиторії. - C. 160-169. .
2015
Вип. 26

 
Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки
: зб. наук. пр..- Харків

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гладир Я.С. Чинники впливу на організацію самостійної роботи іноземних студентів у процесі допрофесійної підготовки. - C. 7-15.
  4. Груцяк В.І. Деякі особливості навчання китайських учнів на підготовчому відділенні для іноземних громадян. - C. 16-24.
  5. Daver M.V.І Communication strategies in teaching foreign language authentic dialogue. - C. 25-34.
  6. Иванова Т.А., Винниченко С.Д., Куллыева Марал Имя прилагательное в русском и туркменском языках: лингвистический и методический аспекты. - C. 34-41.
  7. Кожушко І.А. Інноваційні підходи та методи викладання експрес-курсу української мови як іноземної. - C. 42-50.
  8. Котова А.В., Савченко Н.М. Основні види самостійної роботи студентів немовних факультетів. - C. 51-58.
  9. Кушнір І.М., Алексєєнко Т.М. Шляхи інтенсифікації навчання російської мови іноземних студентів медичних спеціальностей. - C. 58-67.
  10. Малишева О.Н., Клочко Т.В. Вплив культурно-лінгвістичних особливостей китайських студентів на засвоєння ними російської мови. - C. 67-74.
  11. Misenyova V. Teaching foreign students-philologists russian national-specific phraseological units. - C. 74-83.
  12. Петренко I.П., Седьма Є.В., Черкашина Ж.В. Е-навчання іноземців російської мови: курси, програми, підручники і посібники. - C. 83-91.
  13. Пономарьова О.І., Ковальова А.В. Комп’ютерне тестування як метод контролю іншомовної професійної компетенції. - C. 92-100.
  14. Санина Л.П., Копылова Е.В., Ле Минь Хуен Научный текст как основа обучения РКИ студентов экономического профиля. - C. 101-108.
  15. Тростинська О.М. Порівняльний метод у навчанні граматики української мови російськомовних іноземців. - C. 108-117.
  16. Ушакова Н.І. Лінгвокогнітивні засади методики формування іншомовної лінгвокультурної компетентності. - C. 117-127.
  17. Фадєєва О.Ю., Косьміна В.Ю. Розвиток на заняттях з російської мови як іноземної механізмів саморегуляції і рефлексії з метою попередження дезадаптаційного синдрому в іноземних студентів. - C. 127-136.
  18. Chernovaty L.M. Intralingual interference, background knowledge and source text interpretation in translation. - C. 166-144.
2015
Вип. 27
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського