Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72786:С.12/2014$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

 
Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 12, Психологічні науки
Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 12. Psykholohichni nauky

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Загальнотеоретичні та методологічні проблеми психології

  4. Поліщук В. М. Генетичні та психогенетичні наукові підходи до вивчення вікових нормативних криз. - C. 3-9.
  5. Чернобровкіна В. А. Внутрішня свобода особитості в локусі психотерапії. - C. 9-15.
  6. Дубовик О. М. Наукові підходи до вивчення індивідуально-особистісних якостей майбутніх спеціальних психологів. - C. 15-22.
  7. Долинська Л. В., Пенькова О. І. Самовдосконалення як умова становлення особитості. - C. 22-29.
  8. Зінченко А. В. Психологічні реакції на захворювання та механізми захисту хворих на епілепсію. - C. 29-37.
  9. Ніконова О. Ю. Запобігання насиллю в узалежненій сім’ї: з досвіду гендерної школи батьківсьва. - C. 37-43.
  10. Бажутина С. Б., Рабогашвили Е. А. Исследование влияния индивидуального психологического консультирования на самоидентичность женщин-домохазяек. - C. 44-48.
  11. Гусак В. М. Теоретичні підходи до розкриття змісту професійно-психологічної культури особистості. - C. 49-56.
  12. Процик Л. С. Обдарованість особистості: історичний аспект розуміння проблеми. - C. 56-62.
  13. Лебединська І. В. Феномен культури у контексті психологічної інтерпретації. - C. 62-68.
  14. Кушель Н. А. Особливості рольових концепцій в психології: культурологічний аспект. - C. 68-73.
  15. Чумак О. О. Соціальне мислення як чинник якості смислоутворення особистісних цінностей. - C. 73-80.
  16. Шевякова І. П. Два полюси прагнення до досконалості. - C. 80-87.
  17. Афоніна О. І. Практичні аспекти психологічної роботи з розвитку та формування емоційної зрілості особистості у період дорослості. - C. 87-93.
  18. Кузовкова М. Психотерапевтичні можливості підтримки психічного здоров’я похилих людей. - C. 93-99.
  19. Брагина Н. В. Анализ теорий и исследований порядка рождения. - C. 99-106.
  20. Анпілова Д. В. Психологічні складові якості життя: проблемне поле дослідження. - C. 106-113.
  21. Баришева О. І. Оптимістичність особистості в контексті розуміння суб’єктивного життєвого простору людини. - C. 113-120.
  22. Сафонова Н. В. Теоретические и методологические подходы к проблеме психологической помощи в преодолении негативных последствий психотравмирующего стресса. - C. 120-125.
  23. Богданова С. А., Темрук О. В. Особливості прояву релігійних орієнтацій українців. - C. 125-131.
  24. Звонок О. С. Образ фізичного Я як чинник усвідомлення себе жінкою в період дорослості. - C. 131-137.
  25. Розділ ІІ. Розвиток особистості в навчально-виховному процесі

  26. Сундукова І. В. Діалогічні стосунки старшокласників зі світом як умова досягнення емоційного благополуччя. - C. 138-144.
  27. Федорова О. М. Особливості творчої уяви осіб з глибокими порушеннями зору. - C. 144-152.
  28. Михайлова І. В. Вікові особливості прояву турботи про себе. - C. 152-160.
  29. Шопіна М. О. Психологічні особливості розвитку уяви у підлітковому віці. - C. 160-168.
  30. Найдьонова Г. О., Терьошина І. В. Способи та методи розвитку комунікативної адаптації у дітей дошкільного віку. - C. 168-174.
  31. Петренко В. Є. Психологічні чинники формування тривожності в учнів загальноосвітніх навчальних закладів нового типу. - C. 175-180.
  32. Тихонова М. И. Психологическая помощь подросткам, переживших насилие в семье. - C. 180-186.
  33. Курицина М. О. Особливості взаємозв’язку професійних настановлень та самооцінки особистості старшокласника. - C. 187-192.
  34. Бернацька Л. В., Рєпкіна Н. В. Роль анімалотерапії в психокорекції агресивності дітей дошкільного віку. - C. 192-199.
  35. Прядко Н. О. Психолого-педагогічні аспекти проблеми формування пізнавальних інтересів підлітків до вивчення фізики. - C. 199-203.
  36. Розділ ІІІ. Проблеми особистісно-професійного становлення спеціаліста

  37. Мазаненко О. М. Взаємодія психолога і педагога в сучасних умовах освітнього простору. - C. 204-209.
  38. Чепішко О. І. Дослідження динаміки розвитку професійної свідомості майбутніх вчителів соціогуманітарного профілю. - C. 210-215.
  39. Дьоміна Г. А. Психолого-педагогічні особливості розвитку відповідальності у майбутніх фахівців соціально-психологічної сфери. - C. 215-222.
  40. Воронюк І. В. Структурні перебудови внутрішніх технологій впливу як основа посилення креативності взаємодії вчителя з учнями. - C. 222-232.
  41. Лотоцька-Голуб Л. Л. Особливості впливу комунікативних умінь на прояви емоційного вигорання лікарів. - C. 232-239.
  42. Петрова А. С. Специфіка соціальних страхів студентів та динаміка їх прояву. - C. 239-246.
  43. Василевська О. І. Сучасні тенденції казкотерапії в роботі практичного психолога. - C. 246-252.
  44. Матяш І. М. Особливості прояву поведінкового компоненту чуйності як професійно значущої якості майбутнього вчителя. - C. 252-259.
  45. Янкевич С. М. Особливості підготовки фахівців освітньої галузі до роботи із соціально дезадаптованими неповнолітніми. - C. 259-264.
  46. Бевзюк І. М. Динаміка показників комунікативної компетентності майбутніх прокурорів. - C. 265-271.
  47. Пашко Т. А. Досвід роботи з травматичними переживаннями клієнтів в практиці психотерапії: стратегії та специфічні особливості. - C. 272-278.
2014
Вип. 44 (68)

 
Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 12, Психологічні науки
Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 12. Psykholohichni nauky

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Психодинамічний формат підготовки практичних психологів

  4. Яценко Т. С., Педченко О. В. Глибинне пізнання психіки – основа професійної підготовки психолога. - C. 3-18.
  5. Овчаренко О. В. Цінність самопізнання як необхідна умова професійного становлення психолога. - C. 19-24.
  6. Сірик І. В. Особливості професійного становлення психолога-практика. - C. 24-30.
  7. Бондаревська Л. Л., Стасько О. Г., Франчук О. Ю. Проблема спілкування у контексті глибинної психології. - C. 30-36.
  8. Дударенко І. С. Міжособистісний зворотній зв'язок як механізм зміни суджень учасників групової психокорекції. - C. 36-42.
  9. Бабарикіна О. П. Інтеграція в глибинно-психологічному пізнанні. - C. 42-48.
  10. Сіденко Ю. О. Основні напрямки дослідження перинатальної психології. - C. 48-54.
  11. Розділ ІІ. Проблеми особистісно-професійного становлення фахівця

  12. Павлюк М. М. Деякі питання розвитку пізнавальної самостійності студентів. - C. 55-62.
  13. Гришина А. В. Характеристика уровней развития и динамики профессионального самоопределения студентов в процессе обучения в техническом вузе. - C. 62-68.
  14. Косцова М. В. Индивидуальные ресурсы будущей профессиональной деятельности у студентов технических специальностей. - C. 68-74.
  15. Грись А. М. Особливості роботи психолога із механізмами психологічного захисту клієнтів. - C. 74-80.
  16. Аматьєва О. П., Трубник І. В. Активізація самостійної роботи майбутніх практичних психологів шляхом залучення до діяльності ресурсного центру. - C. 80-86.
  17. Куліш О. В. Становлення професійної ідентичності психолога шляхом подолання нормативних криз. - C. 86-92.
  18. Стахова О. О. Психолого-педагогічні особливості професійної діяльності вчителя початкових класів. - C. 92-99.
  19. Сазонова О. В. Формування ціннісних орієнтацій практичного психолога у процесі навчання. - C. 99-106.
  20. Шопша О. Л. Змістові аспекти конативного компонента соціально-психологічного клімату колективу театру. - C. 106-112.
  21. Митник О. Я., Томаржевська І. В. Теоретичні та прикладні засади особистісно-орієнтованої професійної підготовки практичного психолога. - C. 112-120.
  22. Чорна І. М. Концепція державної системи профорієнтації в Україні. - C. 120-126.
  23. Чанцева-Коваленко О. М. Специфіка роботи практичного психолога під час сімейного консультування. - C. 126-133.
  24. Гриньова Н. В. Психокорекція засобом малюнку в контексті професійної підготовки практичного психолога. - C. 133-139.
  25. Середюк Т. В. Розвиток мнемічних здібностей майбутнього практичного психолога. - C. 139-144.
  26. Розділ ІІІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку особистості в навчально-виховному процесі

  27. Помиткіна Л. В. Вікові особливості прийняття стратегічних життєвих рішень у пізній юності. - C. 145-151.
  28. Зелінська Т. М. Психологічні механізми балансу та узгодженості особистісної амбівалентності в осіб юнацького віку. - C. 151-156.
  29. Царькова О. В. Психологічний супровід сімей, де росте дитина з психофізіологічними вадами. - C. 157-163.
  30. Левус Н. І. Соціально-психологічні установки у сфері професійної мотивації студентів різних форм навчання. - C. 163-169.
  31. Кузнєцова Л. М. Психологічний аналіз особливостей життєстійкості сучасної студентської молоді. - C. 169-176.
  32. Кравчук С. Л. Психологічні особливості сором’язливості та емоційної стійкості особистості юнацького віку. - C. 176-184.
  33. Сидоренко О. Б. Планувальна функція мислення як умова розвитку довільної поведінки у молодшому шкільному віці. - C. 185-192.
  34. Нечипоренко К. С. Дослідження взаємозв’язку між самооцінкою депривованих підлітків з психофізіологічними вадами і ставленням до них найближчого соціального оточення. - C. 192-199.
  35. Гейко Є. В. Психологічні аспекти цілісності у структурі особистості. - C. 199-206.
  36. Зінченко О. В. Особливості знаково-текстового типу Інтернет-комунікації у котексті різних моделей спілкування. - C. 206-213.
  37. Харченко Н. А. Проблема особистості учня як провідна тенденція у системі психологічних поглядів Г. С. Костюка. - C. 213-219.
  38. Чорна І. М. Основні принципи організації профорієнтаційної роботи в школі. - C. 219-225.
  39. Чорна І. М. Класифікація етапів профорієнтаційної роботи в школі. - C. 225-231.
  40. Погорільська Н. І., Ічанська О. М., Логінова Н. С. Особливості психологічної сумісності при формуванні повторного шлюбу. - C. 232-238.
  41. Долинська Л. В. Рецензія на монографію Г. М. Свідерської "Психологія чуйності". - C. 239-240.
2014
Вип. 45 (69)

 
Науковий часопис національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
: зб. наук. пр..- Київ. Серія 12, Психологічні науки
Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova. Seriia 12. Psykholohichni nauky

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Розділ І. Соціальна психологія та психотерапія: багатоаспектність виміру. Інноваційні технології психотерапії в підготовці психологів

  4. Титаренко Т. М. Особистість у сучасному соціумі: сфери практикування. - C. 3-8.
  5. Яценко Т. С. Універсальність законів цілісності психічного – основа професійної підготовки практичного психолога. - C. 8-26.
  6. Булах І. С. Інтегративний підхід до використання психотехнологій у консультуванні та психотерапії клієнта. - C. 27-32.
  7. Лушин П. В. К проблеме проектирования учебника для взрослых. - C. 32-37.
  8. Мозговая Г. П., Бекетова Г. В., Мозговая З. Д. Психосоматика: медико – психологическая коррекция. - C. 37-46.
  9. Шевченко Н. Ф. Психологічна допомога тяжко хворим пацієнтам: духовна складова відновленого сенсу життя. - C. 46-52.
  10. Анопрієнко О. В. Порушення дитячо-батьківських взаємин як чинник виникнення хронічного стресу у підлітків. - C. 52-59.
  11. Бородулькина Т. А. Опыт использования метафорических ассоциативных карт в преподавании психологических дисциплин. - C. 59-68.
  12. Дубініна К. В. Іноваційні форми навчання у підготовці практичного психолога. - C. 68-74.
  13. Зайчикова Т. В. Соціально-психологічні передумови виникнення синдрому вигорання у вчителів. - C. 74-81.
  14. Захарченко В. Г. Моделирование профессиональной подготовки психолога: гештальт-подход. - C. 81-87.
  15. Іщук О. В. Психологічний тренінг становлення професійної ідентичності студентів вищого навчального закладу. - C. 88-93.
  16. Кутішенко В. П., Ставицька С. О. Психологічні аспекти кар’єрного зростання жінки. - C. 93-99.
  17. Лазос Г. П. Технології застосування групової кататимно-імагінативної психотерапії (гкіп) у роботі з підлітками. - C. 99-108.
  18. Мугаль С. О. Розвиток психосоматики як науки. - C. 108-114.
  19. Омельченко Я. М. Особливості психотерапії стосунків у сучасній родині засобами символ драми. - C. 115-123.
  20. Скляренко О. М. Особливості формулювання терапевтичного випадку у когнітивно-поведінковій психотерапії. - C. 123-130.
  21. Федоренко А. Ф. Психологічні особливості взаємозв’язку адаптації та соціалізації особистості в контексті досліджень соціальної психології та психотерапії. - C. 130-135.
  22. Шпак С. Г. Вплив тривожності на механізми адаптації дітей молодшого шкільного віку. - C. 136-142.
  23. Шубертій Н. Г. Розвиваючі можливості тренінгу творчої спонтанності. - C. 142-150.
  24. Ханецька Т. І. Професійне висловлювання як спосіб психологічного впливу у практичній діяльності психолога. - C. 151-157.
  25. Розділ II. Методи дослідження соціально-психологічних процесів у малих та великих групах в сучасному глобалізованому світі. Соціальна психологія в контексті надання психологічної допомоги

  26. Андрущенко Т. В. Психологічні засоби маніпулювання свідомістю громадян у сучасних політичних процесах. - C. 157-162.
  27. Чернобровкин В. Н., Литвинчук А. Н. Психодиагностика склонности к манипуляции. - C. 162-169.
  28. Бігун Н. І. Батьківське ставлення як чинник психічного розвитку дитини. - C. 169-175.
  29. Бушуєва Т. В. Методологічна проблема предмета психодіагностики: підходи до розв’язання. - C. 175-183.
  30. Вареніч В. В. Роль емоційної стійкості в професійній діяльності працівників соціальної сфери. - C. 183-188.
  31. Волошина В. В. Психологічна парадигма аксіотехнології підготовки майбутнього психолога до професійної діяльності. - C. 189-195.
  32. Гукова А. М. Адаптація дітей мігрантів до умов іноетнічного середовища. - C. 195-201.
  33. Гула Н. В. Психологічні особливості саморегуляції особистості та її роль у подоланні негативних психічних станів. - C. 201-207.
  34. Зеленін В. В. Життєві сценарії як можливі передумови психологічних бар'єрів професійної самоактуалізації музикантів-виконавців. - C. 207-217.
  35. Коваленко О. Г. Обґрунтування програми впливу на міжособистісне спілкування осіб похилого віку. - C. 217-223.
  36. Ковальчук Д. В. Соціально-психологічний контекст розвитку образу тіла. - C. 223-230.
  37. Лапченко І. О. Формування готовності до викладацької діяльності як завдання магістратури. - C. 230-235.
  38. Маляр О. І. Психологічне дослідження взаємозв’язку розвитку довільної сфери з емоційними проявами дітей молодшого шкільного віку. - C. 235-241.
  39. Марусинець М. М. Рефлексія як засіб інноваційної діяльності вчителя. - C. 241-246.
  40. Мішкулинець О. О. Формування "Я образу" в процесі соціально-психологічної адаптації молодшого школяра. - C. 246-252.
  41. Мирошник О. Г. Рефлепрактика у розвитку рефлексивності вчителя. - C. 252-258.
  42. Отич Д. Д. Психологічні особливості розвитку я-концепції особистості в різні вікові періоди. - C. 258-265.
  43. Панченко С. М. Особливості психологічної допомоги дорослим засобами Internet-технологій. - C. 265-272.
  44. Праченко О. К. Психологічні особливості взаємозалежності рівня толерантності та схильності до міжособистісних конфліктів особистості юнацького віку. - C. 273-279.
  45. Походенко С. В. Мотивація особистості як чинник інтересу до політики. - C. 279-286.
  46. Репецька А. В. Екзистенціальна активність та екзистенціальна рефлексія в структурі особистісного самовизначення студентів. - C. 287-301.
  47. Рудюк Л. К. Психологічні підходи до визначення структурно-змістових характеристик професійної я-концепціі особистості. - C. 301-307.
  48. Скрипаченко Т. В. Дослідження феномену стрессу. - C. 307-313.
  49. Смольникова Г. В. Методи дослідження спілкування дітей в умовах різновікової групи. - C. 313-319.
  50. Чеканська Л. М. Особливості використання розвивальної кінезіологічної програми з ліворукими дітьми в учбовій діяльності. - C. 319-324.
  51. Розділ ІІІ. Соціально-психологічні, культурологічні та релігійні проблеми розвитку духовності особистості

  52. Ставицька С. О. Теоретичний аналіз основних психологічних підходів до розуміння проблеми розвитку духовності особистості. - C. 325-332.
  53. Ставицька С. О., Пилипенко Н. Г. Життєвий шлях особистості у вимірі її духовності. - C. 332-337.
  54. Алєксєєва Ю. А. Конструювання методики дослідження віри. - C. 337-345.
  55. Бугерко Я. М. Духовні виміри ціннісно-смислової сфери особистості студентів вузу. - C. 345-353.
  56. Горбенко Ю. Л. Особливості розвитку духовності особистості в умовах сучасного суспільства. - C. 353-359.
  57. Кізіма В. В. Самотність як соціально-психологічна категорія. - C. 359-364.
  58. Кондратенко І. Г. Теоретичний аналіз проблеми становлення і розвитку системи цінностей особистості. - C. 364-369.
  59. Лохвицька Л. В. Моральний розвиток дошкільників: теоретичний аналіз сутності та особливостей. - C. 369-375.
  60. Лукасевич О. А. Духовність як інтегральна психологічна ознака зрілості особистості. - C. 375-380.
  61. Патинок О. П. Духовність як основа професійної відповідальності майбутніх фахівців соціальної сфери. - C. 380-386.
  62. Перетятько В. А. Волонтерство та формування духовних цінностей і ціннісних орієнтацій. - C. 386-393.
  63. Романова Ю. В. Розвиток особистісного потенціалу майбутніх психологів за допомогою програми оптимізації ціннісних детермінант професійного мислення студентів (за результатами експериментального дослідження). - C. 393-398.
  64. Сафіулліна Ю. В. Динаміка відповідальності студентів вищих навчальних закладів. - C. 399-406.
  65. Ставицький Г. А. Розвиток віротерпимості та толерантності молоді засобами релігійної просвіти. - C. 406-413.
  66. Томіліна О. Л. Завдання розвитку екологічних уявлень та екологічної свідомості в контексті духовності особистості. - C. 413-417.
2014
Вип. 43 (67)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського