Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2016$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Алфімов В. М. Організація навчання керівників освіти у Німеччині. - C. 6-15.
- Антонович Є. А., Вдовченко В. В. Духовна спорідненість українських та китайських національних традицій розробки візуальних і словесних образів у психології художньо-проектної творчості: індоєвропейська традиція (Ван Вей та Лі Бо). - C. 15-31.
- Безугла М. В. Духовно-культурні цінності освіти в поглядах сучасних учених. - C. 31-40.
- Бовт А. Ю. Естетичне виховання дітей України, постраждалих від військового конфлікту, засобами національного культурного надбання. - C. 41-48.
- Брюханова Т. С., Лосік В. Г. Спортивно-орієнтоване фізичне виховання як засіб формування спортивної культури студентів. - C. 48-53.
- Evtukh M. B., Sayapina S. A. Trends of the Scientific Researches in the Sphere of Methods of Preschool Education (1960s – the beginning of the 21st century). - C. 53-67.
- Золотарьова О. В. Практика виявлення обдарованих школярів в Ізраїлі. - C. 67-76.
- Кафарська О. Б. Історіософія української освіти як проблема сучасної педагогіки. - C. 76-88.
- Коркішко А. В. Сутнісна характеристика категорії "імідж": історико-педагогічний аспект (ІХ - XVIII ст.). - C. 88-96.
- Коркішко О. Г. Аналіз структурних компонентів професійного статусу майбутнього викладача ВНЗ. - C. 97-103.
- Krsek O. Ye. Regulatory support of minority language education in the USA (20-s of XX –beginning of XXI century). - C. 104-113.
- Наконечна О. В. Методика застосування асоціативних зображень у професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 114-121.
- Нікітіна Н. П., Маляр О. Ю. Креативність і творчість: загальне і особливе. - C. 121-128.
- Омельченко С. О., Шулик Т. В., Волік С. В. Позитивний і негативний досвід в організації соціально-педагогічної профілактики адиктивної поведінки студентської молоді України в другій половині ХХ століття. - C. 128-136.
- Осадча Н. О. Самотність як інтегративна якість базової культури особистості. - C. 136-145.
- Проскунін В. М., Проскуніна У. В. Управління процесами розбудови освітніх округів як інноваційної відкритої педагогічної системи. - C. 145-153.
- Рашидова С. С., Клименко О. В. Формування готовності майбутнього викладача до педагогічної творчості. - C. 154-166.
- Сізов В. В. Культурно-естетичний простір навчального закладу як педагогічна категорія (до постановки проблеми). - C. 167-173.
- Slavskaya Y. A. Ecological And Aesthetic Culture Of Studying Young People: Historical Aspect. - C. 174-179.
- Солодка А. К. Смисложиттєві орієнтації особистості як ключовий механізм взаємодії людини зі світом. - C. 180-190.
- Стьопкін А. В., Лук'янова Д. Ю. Використання системи комп’ютерної математики при викладанні точних наук. - C. 190-196.
- Тимошенко В. В. Педагогічний імідж викладача ВНЗ як частина професійної компетенції. - C. 196-200.
- Ушакова І. О. Методика формування естетичного образу людини в студентської молоді. - C. 201-209.
- Федь І. Є., Собіна К. Ю. Формування творчої особистості молодшого школяра у праці. - C. 209-217.
- Черкашина Т. В. Практичний аспект педагогічної системи самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення. - C. 218-227.
- Шабінський М. Є. Порівняльний аналіз правових засад громадянського виховання у початкових школах України та Франції. - C. 227-237.
| 2016 | | Вип. 2 (71)
|
|
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Андрусенко М. П., Балла Л. В. Розвиток емоційного інтелекту як фактор духовного виховання дошкільників. - C. 6-11.
- Апрєлєва І. В., Пєхарєва С. В. Особистісно орієнтований підхід як педагогічна умова формування духовності майбутніх вихователів у процесі професійної підготовки. - C. 12-19.
- Бакуменко Т. К. Соціально-психологічний клімат педагогічного колективу та його вплив на проведення методичної роботи з педагогами-професіоналами. - C. 19-26.
- Бескорса О. С. Зміст і шляхи формування англомовної комунікативно-стратегічної компетентності молодших школярів. - C. 26-33.
- Годорожа І. В., Стьопкін А. В., Турка Т. В. Використання засобів 3D моделювання на уроках трудового навчання. - C. 33-39.
- Dyomina V. V. Problems of Formation of Bilingual Culture of Communication in Future Foreign Language Teachers. - C. 39-47.
- Жердєва І. С., Рашидова С. С. Методика формування іміджу викладача вищої школи. - C. 48-61.
- Жученко Є. В. Виховання морально-естетичної культури студентів технічних коледжів. - C. 62-67.
- Коновець С. В. Методологія дослідження проблеми творчого розвитку особистості. - C. 67-83.
- Krasnopolskyi V. E. Some Aspects of the Use of a Multimedia Tutorial in Language Learning of Students of Non-Linguistic Profile of Training. - C. 83-93.
- Лисенко Я. О. Музичне просвітництво як різновид культуротворчої та виховної діяльності. - C. 93-101.
- Лучанінова О. П. Інтернет-мережі як віртуальна складова виховного простору ВТНЗ і засіб виховання студентів. - C. 102-111.
- Миропольська Є. В. Міфологія як явище культури. - C. 112-122.
- Омельченко С. О., Решетова І. А., Проскуніна У. В. Учена рада вітчизняного вишу у 1985–1990 роки. - C. 122-129.
- Падалка Р. М., Ратушна О. І. Використання англіцизмів у німецькій мові (на матеріалі німецьких молодіжних журналів). - C. 129-137.
- Пристинский В., Приймак А., Рачек Е. Ответственность за здоровье как фактор формирования преемственности в воспитании физической культуры школьников и студентов. - C. 138-145.
- Рашидов С. Ф. Воспитание толерантности в контексте соблюдения прав и свобод человека. - C. 145-153.
- Роганов М. Л. Наукові підходи до процесу формування технологічної культури майбутнього педагога. - C. 153-159.
- Sizov V. V. Humanitarian Examination of Pedagogical Environment. - C. 160-166.
- Табачник І. Г., Пєхарєва А. С. Ефективність спеціально організованих занять з дітьми старшого дошкільного віку в процесі виховання емпатійності та чуйності. - C. 166-174.
- Тичина І. В. Зміст підготовки фахівців у військових навчальних закладах на території України у 1920-1940-х роках. - C. 175-183.
- Тищенко О. О., Гончарук Д. С. Екзистенціалістська інтерпретація опозиції "мисливець-жертва". - C. 184-192.
- Упатова І. П. Методична підготовка майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема. - C. 192-200.
- Федь І. Є., Фасольняк І. Ю. Виховання працелюбства у дітей молодшого шкільного віку в концепціях зарубіжних вчених. - C. 200-207.
- Цибулько Л. Г. Аналіз стану розробленості проблеми соціалізації, навчання і виховання дітей-сиріт у сучасних науково-педагогічних дослідженнях. - C. 208-217.
- Чаговець А. І. Моніторинг якості професійної підготовки вихователя дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти. - C. 217-229.
- Черненко-Шнурко Д. А. Патріотичне виховання підлітків засобами рідної мови. - C. 229-236.
- Шабінський М. М. Патріотичне виховання у навчальних закладах Міністерства оборони Франції. - C. 236-244.
- Шабінський М. Є. Громадянське виховання у навчальних закладах Міністерства оборони Франції. - C. 245-252.
- Ярославцева М. І. Особливості технології формування професійної самореалізації студентів напряму підготовки 012 "Дошкільна освіта". - C. 253-261.
- Яценко В. В. Духовні цінності як джерело формування моральної культури у майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 262-268.
| 2016 | | Вип. 4 (73)
|
|
| Духовність особистості: методологія, теорія і практика : зб. наук. пр..- Київ Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika- Титул.
- Зміст.
- Алексєєнко-Лемовська Л. В. Тенденції розвитку вітчизняної дошкільної освіти. - C. 6-14.
- Алфьоров О. А. Прикладна фізична культура і естетика сценічної дії. - C. 15-22.
- Алфімов В. М. Професійне довголіття шкільного вчителя. - C. 22-29.
- Баклашова Т. М. Антропологізація змісту викладання курсу історії України у вищій школі як засіб формування духовних цінностей студентської молоді. - C. 30-38.
- Барвіна Н. О. Художньо-естетична потреба як духовна домінанта сучасної вищої освіти. - C. 38-52.
- Безугла М. В. Нова парадигма освіти на стику економічної та культурної епох. - C. 52-61.
- Вербовський О. В. Виховання духовно-патріотичних почуттів у студентської молоді як своєрідного імунітету проти військового насилля. - C. 61-67.
- Дрокіна А. С. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах інформатизації освіти. - C. 67-76.
- Євтух В. С., Локшин М. Б. Формування креативної особистості майбутніх педагогів вищої школи в контексті людиноцентризму. - C. 76-85.
- Жигінас Т. В. Аксіологічний підхід у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької роботи. - C. 85-94.
- Жученко O Є. Естетичний потенціал сучасного виховного середовища технічного коледжу. - C. 94-102.
- Золотарьова Г. М. Витоки застосування педагогічних технологій в історії розвитку педагогічної освіти Німеччини. - C. 102-112.
- Ївженко Ю. В. Деякі аспекти формування почуття громадянськості у студентів. - C. 113-120.
- Караїмчук І. В., Попков Ю. О. Вплив фізичного виховання на громадянськість студентів гуманітарних ВНЗ України. - C. 120-127.
- Кузьмич В. К. Людиноцентризм як домінуючий принцип сучасної педагогічної науки. - C. 127-135.
- Лапа О. В. Роль пілотного проекту "Шкільний офіцер поліції" в соціалізації дітей та учнівської молоді. - C. 135-143.
- Модестова Т. В. Підтримка персоналу ВНЗ в часи змін: адаптація досвіду вищої освіти Великобританії. - C. 143-153.
- Помирча C. В., Ябурова О. В., Клименко О. В. Мовний аспект гендерного виховання у вищій школі на матеріалі тетралогії В. Нестайка "Лісова школа". - C. 154-164.
- Пристинский В. Н., Фролова О. А., Лисецкая Е. Я., Пристинская Т. Н. Сфера оздоровительной физической культуры в социализации учащейся молодежи. - C. 164-171.
- Рашидова Н. М. Виховання художньої культури у студентів педагогічних ВНЗ. - C. 171-179.
- Сафонова І. О. Методологічна культура педагога-дослідника в аспекті гуманітарності. - C. 179-192.
- Сбітнєва Л. М. Тенденції розвитку музичної освіти в Україні на початку ХХI століття. - C. 192-200.
- Світлічна О. О. Особливості ціннісного світогляду учнівської молоді в умовах сучасної цивілізації. - C. 201-207.
- Сирова Ю. В. Теоретичний аналіз основних дефініцій дослідження проблеми організації методичної роботи в дошкільних навчальних закладах України. - C. 207-214.
- Sizov V. V. The Problems of Pedagogical Influence on Behavioural Qualities of College Students in Conditions of the Present-Day Environment. - C. 214-221.
- Співак Л. А., Коломійцева Я. С. Шляхи оптимізації природоохоронної роботи в спеціальній школі. - C. 221-228.
- Співак Я. О., Мігунова А. В. Формування екологічної культури в учнів з інтелектуальними вадами як один із засобів розвитку їх духовності. - C. 228-236.
- Ся Цзюань Критерії та показники сформованості емоційно-вольової надійності підлітків у виконанні вокально-хорових творів. - C. 236-243.
- Fursa I., Bakhmat L. Using Competency-Based Intergated Approach for Professional Training of Future Biology Teachers. - C. 244-254.
- Шень Цзінь Ге Особливості розвитку співацьких здібностей старшокласників у позаурочній вокально-хоровій роботі. - C. 255-263.
- Шубейкина Т. Д. Духотворения магнетическая сила…. - C. 263-288.
| 2016 | | Вип. 5 (74)
|
|
|