Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (6)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72678/2016$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Веліканова Г. М. Сучасні вимоги до фахової підготовки претендентів на посади шкільних вчителів та викладачів вищої школи в Іспанії. - C. 6-14.
  4. Долинний Ю. О. Підготовка майбутніх фахівців з фізичної реабілітації до професійної діяльності як педагогічна проблема. - C. 15-24.
  5. Зеленов Є. А. Культурний інтелект як складова планетарного виховання студентської молоді. - C. 24-34.
  6. Зінкевич В. І. Зародження освітніх систем під впливом аграрної і індустріальної хвиль. - C. 34-41.
  7. Zolotaryova O. V. Periodization of Forming Іsraeli System of Work with Gifted Children and Youth. - C. 41-51.
  8. Kabanets M. М. Regional Policy in Gifted Education in Donetsk Region. - C. 51-59.
  9. Krsek O. Ye. English-only Movement: its Consequences on the Teaching of Linguistic Minorities Students in USA. - C. 59-69.
  10. Кулишева О. О. Система православного виховання братських шкіл України (к. ХVI – ХVІІ ст.) крізь призму синергетики. - C. 69-78.
  11. Левченко В. В. Особистісна ідентичність у процесі адаптації в ситуації життєвих змін. - C. 78-86.
  12. Лучанінова О. П. Критерії функціонування виховної системи вищого технічного навчального закладу та її складових частин. - C. 86-99.
  13. Модестова Т. В. Особливості адаптації іншомовної освіти дорослих до світових стандартів. - C. 99-108.
  14. Момот О. В. Зміст підготовки майбутніх викладачів природничих дисциплін до науково-педагогічної діяльності в умовах магістратури класичного університету. - C. 109-119.
  15. Попова О. В. Лінгвокультурний аспект професійної підготовки майбутніх менеджерів. - C. 120-126.
  16. Проскунін В. М., Проскуніна У. В. Роль і місце сім'ї в процесі розбудови освітніх округів як інноваційної відкритої педагогічної системи. - C. 126-134.
  17. Рашидов С. Ф. Ценности гражданского общества в международном праве и проблема их формирования у студенческой молодежи. - C. 134-145.
  18. Рашидова С. С. Художня література як мистецтво виховання і формування людини. - C. 145-156.
  19. Сафонова І. О. Аксіологічно-орієнтована модель формування в іноземних студентів університету міжкультурної компетентності. - C. 156-166.
  20. Северинчук Л. А. Сімейні традиції з погляду на сучасні соціокультурні вимоги. - C. 166-172.
  21. Syaba М. О. Parents’ Attitude towards Children with Special Needs. - C. 172-179.
  22. Тхоржевська Т. Д. Значення педагогічної спадщини Я. А. Коменського для ствердження духовності в Україні. - C. 179-189.
  23. Хананаева А. В. Понятийно-концептуальный аппарат в области вокальной педагогики и техники. - C. 189-197.
  24. Хом'як О. А. Формування мотиваційної потреби особистості студента в естетичному вихованні у навчально-виховному процесі ВНЗ. - C. 198-205.
  25. Чепіга І. В. Концептуально-теоретичні положення й методичні рекомендації щодо організації навчального процесу у ВНЗ. - C. 205-213.
  26. Шабаліна О. М. Авторські методики – сучасний шлях якісної підготовки хореографів. - C. 213-221.
  27. Вихідні дані.
2016
Вип. 1 (70)

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алфімов В. М. Організація навчання керівників освіти у Німеччині. - C. 6-15.
  4. Антонович Є. А., Вдовченко В. В. Духовна спорідненість українських та китайських національних традицій розробки візуальних і словесних образів у психології художньо-проектної творчості: індоєвропейська традиція (Ван Вей та Лі Бо). - C. 15-31.
  5. Безугла М. В. Духовно-культурні цінності освіти в поглядах сучасних учених. - C. 31-40.
  6. Бовт А. Ю. Естетичне виховання дітей України, постраждалих від військового конфлікту, засобами національного культурного надбання. - C. 41-48.
  7. Брюханова Т. С., Лосік В. Г. Спортивно-орієнтоване фізичне виховання як засіб формування спортивної культури студентів. - C. 48-53.
  8. Evtukh M. B., Sayapina S. A. Trends of the Scientific Researches in the Sphere of Methods of Preschool Education (1960s – the beginning of the 21st century). - C. 53-67.
  9. Золотарьова О. В. Практика виявлення обдарованих школярів в Ізраїлі. - C. 67-76.
  10. Кафарська О. Б. Історіософія української освіти як проблема сучасної педагогіки. - C. 76-88.
  11. Коркішко А. В. Сутнісна характеристика категорії "імідж": історико-педагогічний аспект (ІХ - XVIII ст.). - C. 88-96.
  12. Коркішко О. Г. Аналіз структурних компонентів професійного статусу майбутнього викладача ВНЗ. - C. 97-103.
  13. Krsek O. Ye. Regulatory support of minority language education in the USA (20-s of XX –beginning of XXI century). - C. 104-113.
  14. Наконечна О. В. Методика застосування асоціативних зображень у професійній підготовці майбутніх фахівців. - C. 114-121.
  15. Нікітіна Н. П., Маляр О. Ю. Креативність і творчість: загальне і особливе. - C. 121-128.
  16. Омельченко С. О., Шулик Т. В., Волік С. В. Позитивний і негативний досвід в організації соціально-педагогічної профілактики адиктивної поведінки студентської молоді України в другій половині ХХ століття. - C. 128-136.
  17. Осадча Н. О. Самотність як інтегративна якість базової культури особистості. - C. 136-145.
  18. Проскунін В. М., Проскуніна У. В. Управління процесами розбудови освітніх округів як інноваційної відкритої педагогічної системи. - C. 145-153.
  19. Рашидова С. С., Клименко О. В. Формування готовності майбутнього викладача до педагогічної творчості. - C. 154-166.
  20. Сізов В. В. Культурно-естетичний простір навчального закладу як педагогічна категорія (до постановки проблеми). - C. 167-173.
  21. Slavskaya Y. A. Ecological And Aesthetic Culture Of Studying Young People: Historical Aspect. - C. 174-179.
  22. Солодка А. К. Смисложиттєві орієнтації особистості як ключовий механізм взаємодії людини зі світом. - C. 180-190.
  23. Стьопкін А. В., Лук'янова Д. Ю. Використання системи комп’ютерної математики при викладанні точних наук. - C. 190-196.
  24. Тимошенко В. В. Педагогічний імідж викладача ВНЗ як частина професійної компетенції. - C. 196-200.
  25. Ушакова І. О. Методика формування естетичного образу людини в студентської молоді. - C. 201-209.
  26. Федь І. Є., Собіна К. Ю. Формування творчої особистості молодшого школяра у праці. - C. 209-217.
  27. Черкашина Т. В. Практичний аспект педагогічної системи самопізнання та особистісно-професійного самовдосконалення. - C. 218-227.
  28. Шабінський М. Є. Порівняльний аналіз правових засад громадянського виховання у початкових школах України та Франції. - C. 227-237.
2016
Вип. 2 (71)

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Antonenko T. L. Spirituality and Culture of a Personality – the Dominant Components of its Value-Sense Sphere. - C. 6-19.
  4. Bazaluk О. О. Space Pedagogy as a Discipline. - C. 20-28.
  5. Bekh I. D. Spiritual Development of Personality in the Focus of Modern Educational process. - C. 29-49.
  6. Butenko L. L. Social Cultural Factors of Methodologization of the Modern University Education. - C. 50-59.
  7. Filipchuk H. H. Educational Strategies: Global and National Trends. - C. 60-74.
  8. Fisher John W. From the Beginning to Spiritual Well-Being. - C. 74-97.
  9. Francis Leslie J., Lewis Christopher A. Personal Happiness and Religious Affect: an Empirical Enquiry among 16- to 19-year-old Students in the Republic of Ireland. - C. 98-116.
  10. Kafarskyi V. I. Sacred in the Poetry of Taras Shevchenko. - C. 117-126.
  11. Krsek O. Ye. Spiritual and Cultural Component of the Mother Tongue Education of Ethnic Minorities in the USA. - C. 127-136.
  12. Luchaninova О. P. Spiritual and Cultural Aspects of Educational Process at Technical Establishments of Higher Education. - C. 136-145.
  13. Melnychuk Т. F. Cultural Approach of the Formation of Spirituality of Student Youth by Means of Cultural and Educational Activity. - C. 145-156.
  14. Özdemir Ömer, Celik Duysal Aşkun Would Servant Leadership Help to Alleviate the Problem of Organizational Silence? Current Thoughts & Reflections. - C. 157-167.
  15. Pomytkin Е. О. Development of Spiritual Potential and Profound Conversion of Personality in XXI Century. - C. 168-183.
  16. Ponomaryova G. F., Roganova M. V. Students with Special Needs in the Educational Process of Higher Educational Establishment. - C. 184-200.
  17. Rashydova S. S. Education of Man of Culture by Means of Belles-lettres. - C. 200-212.
  18. Rybalka V. V. Psychological Peculiarities of Spiritualization of Pedagogues and Students Personality and the Conditions of their Educational Activity. - C. 212-228.
  19. Safonova І. О. Pedagogical Technologies of University International Students’ Cross-cultural Сompetence Formation on the Basis of Axiological Principles. - C. 228-242.
  20. Siedashova O. A. Spiritual and Cultural Image of the High School Teacher in the Twenty-First Century. - C. 242-248.
  21. Schafer D. P. The Arts Key to a Full and Fulfilling Cultural Life. - C. 249-266.
  22. Shevchenko G. P. Culture and Arts for an Ideal Personality Creation. - C. 267-278.
  23. Shvyrka V. M. Transaction of Cultures as a Factor of Spirituality Creation in the Student Youth of East of Ukraine. - C. 279-284.
  24. Sopivnik I. V. The Upbringing of Students’ Environmental Responsibility in Agrarian Higher Educational Establishments: Regulatory Aspects. - C. 285-293.
  25. Sopivnyk R. V. The Construction of Leadership Qualities Cluster of Agroindustrial Sector Future Specialists. - C. 293-307.
  26. Tyurina T. G. Internal Mechanisms of a Human’s Spiritualization in Respect to Christianity. - C. 308-320.
  27. Ushakov A. S. Man of Culture in the Aspect of Anthropological Concepts: a Retrospective Analysis. - C. 320-331.
  28. Vyhovska О. І. Pedagogical Conception of Human as a New Philosophy of Pedagogical Activities of a Modern Educator. - C. 331-346.
  29. Zelenov Ye. A. Spiritual Foundations of Planetary Student Education. - C. 346-352.
2016
Вип. 3 (72)

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Андрусенко М. П., Балла Л. В. Розвиток емоційного інтелекту як фактор духовного виховання дошкільників. - C. 6-11.
  4. Апрєлєва І. В., Пєхарєва С. В. Особистісно орієнтований підхід як педагогічна умова формування духовності майбутніх вихователів у процесі професійної підготовки. - C. 12-19.
  5. Бакуменко Т. К. Соціально-психологічний клімат педагогічного колективу та його вплив на проведення методичної роботи з педагогами-професіоналами. - C. 19-26.
  6. Бескорса О. С. Зміст і шляхи формування англомовної комунікативно-стратегічної компетентності молодших школярів. - C. 26-33.
  7. Годорожа І. В., Стьопкін А. В., Турка Т. В. Використання засобів 3D моделювання на уроках трудового навчання. - C. 33-39.
  8. Dyomina V. V. Problems of Formation of Bilingual Culture of Communication in Future Foreign Language Teachers. - C. 39-47.
  9. Жердєва І. С., Рашидова С. С. Методика формування іміджу викладача вищої школи. - C. 48-61.
  10. Жученко Є. В. Виховання морально-естетичної культури студентів технічних коледжів. - C. 62-67.
  11. Коновець С. В. Методологія дослідження проблеми творчого розвитку особистості. - C. 67-83.
  12. Krasnopolskyi V. E. Some Aspects of the Use of a Multimedia Tutorial in Language Learning of Students of Non-Linguistic Profile of Training. - C. 83-93.
  13. Лисенко Я. О. Музичне просвітництво як різновид культуротворчої та виховної діяльності. - C. 93-101.
  14. Лучанінова О. П. Інтернет-мережі як віртуальна складова виховного простору ВТНЗ і засіб виховання студентів. - C. 102-111.
  15. Миропольська Є. В. Міфологія як явище культури. - C. 112-122.
  16. Омельченко С. О., Решетова І. А., Проскуніна У. В. Учена рада вітчизняного вишу у 1985–1990 роки. - C. 122-129.
  17. Падалка Р. М., Ратушна О. І. Використання англіцизмів у німецькій мові (на матеріалі німецьких молодіжних журналів). - C. 129-137.
  18. Пристинский В., Приймак А., Рачек Е. Ответственность за здоровье как фактор формирования преемственности в воспитании физической культуры школьников и студентов. - C. 138-145.
  19. Рашидов С. Ф. Воспитание толерантности в контексте соблюдения прав и свобод человека. - C. 145-153.
  20. Роганов М. Л. Наукові підходи до процесу формування технологічної культури майбутнього педагога. - C. 153-159.
  21. Sizov V. V. Humanitarian Examination of Pedagogical Environment. - C. 160-166.
  22. Табачник І. Г., Пєхарєва А. С. Ефективність спеціально організованих занять з дітьми старшого дошкільного віку в процесі виховання емпатійності та чуйності. - C. 166-174.
  23. Тичина І. В. Зміст підготовки фахівців у військових навчальних закладах на території України у 1920-1940-х роках. - C. 175-183.
  24. Тищенко О. О., Гончарук Д. С. Екзистенціалістська інтерпретація опозиції "мисливець-жертва". - C. 184-192.
  25. Упатова І. П. Методична підготовка майбутніх учителів початкової школи як педагогічна проблема. - C. 192-200.
  26. Федь І. Є., Фасольняк І. Ю. Виховання працелюбства у дітей молодшого шкільного віку в концепціях зарубіжних вчених. - C. 200-207.
  27. Цибулько Л. Г. Аналіз стану розробленості проблеми соціалізації, навчання і виховання дітей-сиріт у сучасних науково-педагогічних дослідженнях. - C. 208-217.
  28. Чаговець А. І. Моніторинг якості професійної підготовки вихователя дошкільних навчальних закладів у системі післядипломної освіти. - C. 217-229.
  29. Черненко-Шнурко Д. А. Патріотичне виховання підлітків засобами рідної мови. - C. 229-236.
  30. Шабінський М. М. Патріотичне виховання у навчальних закладах Міністерства оборони Франції. - C. 236-244.
  31. Шабінський М. Є. Громадянське виховання у навчальних закладах Міністерства оборони Франції. - C. 245-252.
  32. Ярославцева М. І. Особливості технології формування професійної самореалізації студентів напряму підготовки 012 "Дошкільна освіта". - C. 253-261.
  33. Яценко В. В. Духовні цінності як джерело формування моральної культури у майбутніх фахівців дошкільної освіти. - C. 262-268.
2016
Вип. 4 (73)

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Алексєєнко-Лемовська Л. В. Тенденції розвитку вітчизняної дошкільної освіти. - C. 6-14.
  4. Алфьоров О. А. Прикладна фізична культура і естетика сценічної дії. - C. 15-22.
  5. Алфімов В. М. Професійне довголіття шкільного вчителя. - C. 22-29.
  6. Баклашова Т. М. Антропологізація змісту викладання курсу історії України у вищій школі як засіб формування духовних цінностей студентської молоді. - C. 30-38.
  7. Барвіна Н. О. Художньо-естетична потреба як духовна домінанта сучасної вищої освіти. - C. 38-52.
  8. Безугла М. В. Нова парадигма освіти на стику економічної та культурної епох. - C. 52-61.
  9. Вербовський О. В. Виховання духовно-патріотичних почуттів у студентської молоді як своєрідного імунітету проти військового насилля. - C. 61-67.
  10. Дрокіна А. С. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах інформатизації освіти. - C. 67-76.
  11. Євтух В. С., Локшин М. Б. Формування креативної особистості майбутніх педагогів вищої школи в контексті людиноцентризму. - C. 76-85.
  12. Жигінас Т. В. Аксіологічний підхід у підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до просвітницької роботи. - C. 85-94.
  13. Жученко O Є. Естетичний потенціал сучасного виховного середовища технічного коледжу. - C. 94-102.
  14. Золотарьова Г. М. Витоки застосування педагогічних технологій в історії розвитку педагогічної освіти Німеччини. - C. 102-112.
  15. Ївженко Ю. В. Деякі аспекти формування почуття громадянськості у студентів. - C. 113-120.
  16. Караїмчук І. В., Попков Ю. О. Вплив фізичного виховання на громадянськість студентів гуманітарних ВНЗ України. - C. 120-127.
  17. Кузьмич В. К. Людиноцентризм як домінуючий принцип сучасної педагогічної науки. - C. 127-135.
  18. Лапа О. В. Роль пілотного проекту "Шкільний офіцер поліції" в соціалізації дітей та учнівської молоді. - C. 135-143.
  19. Модестова Т. В. Підтримка персоналу ВНЗ в часи змін: адаптація досвіду вищої освіти Великобританії. - C. 143-153.
  20. Помирча C. В., Ябурова О. В., Клименко О. В. Мовний аспект гендерного виховання у вищій школі на матеріалі тетралогії В. Нестайка "Лісова школа". - C. 154-164.
  21. Пристинский В. Н., Фролова О. А., Лисецкая Е. Я., Пристинская Т. Н. Сфера оздоровительной физической культуры в социализации учащейся молодежи. - C. 164-171.
  22. Рашидова Н. М. Виховання художньої культури у студентів педагогічних ВНЗ. - C. 171-179.
  23. Сафонова І. О. Методологічна культура педагога-дослідника в аспекті гуманітарності. - C. 179-192.
  24. Сбітнєва Л. М. Тенденції розвитку музичної освіти в Україні на початку ХХI століття. - C. 192-200.
  25. Світлічна О. О. Особливості ціннісного світогляду учнівської молоді в умовах сучасної цивілізації. - C. 201-207.
  26. Сирова Ю. В. Теоретичний аналіз основних дефініцій дослідження проблеми організації методичної роботи в дошкільних навчальних закладах України. - C. 207-214.
  27. Sizov V. V. The Problems of Pedagogical Influence on Behavioural Qualities of College Students in Conditions of the Present-Day Environment. - C. 214-221.
  28. Співак Л. А., Коломійцева Я. С. Шляхи оптимізації природоохоронної роботи в спеціальній школі. - C. 221-228.
  29. Співак Я. О., Мігунова А. В. Формування екологічної культури в учнів з інтелектуальними вадами як один із засобів розвитку їх духовності. - C. 228-236.
  30. Ся Цзюань Критерії та показники сформованості емоційно-вольової надійності підлітків у виконанні вокально-хорових творів. - C. 236-243.
  31. Fursa I., Bakhmat L. Using Competency-Based Intergated Approach for Professional Training of Future Biology Teachers. - C. 244-254.
  32. Шень Цзінь Ге Особливості розвитку співацьких здібностей старшокласників у позаурочній вокально-хоровій роботі. - C. 255-263.
  33. Шубейкина Т. Д. Духотворения магнетическая сила…. - C. 263-288.
2016
Вип. 5 (74)

 
Духовність особистості: методологія, теорія і практика
: зб. наук. пр..- Київ
Duhovnìstʹ osobistostì: metodologìâ, teorìâ ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Антоненко Т. Л. Одухотвореність та культура особистості – домінуючі компоненти її ціннісно-смислової сфери. - C. 6-19.
  4. Базалук О. А. Космическая педагогика как образовательная дисциплина. - C. 20-29.
  5. Бех І. Д. Духовний розвиток особистості у фокусі сучасного виховного процесу. - C. 30-52.
  6. Бутенко Л. Л. Соціокультурні чинники методологізації сучасної університетської освіти. - C. 53-62.
  7. Зеленов Є. А. Духовні основи планетарного виховання студентської молоді. - C. 63-69.
  8. Ївженко Ю. В. Педагогічні умови формування почуття громадянськості студентів у діяльності молодіжних громадських організацій. - C. 70-79.
  9. Кафарський В. І. Сакральне у поезії Тараса Шевченка. - C. 80-89.
  10. Ковалевський С. В., Кошева Л. В. Відкрита освіта і фізична культура. - C. 90-99.
  11. Козир А. В. Інноваційні аспекти технологізації процесу формування професійної майстерності майбутніх учителів музики. - C. 100-106.
  12. Кузьмич В. К. Антропологічний підхід до виховання гуманного відношення до людини у студентів педагогічних університетів. - C. 107-116.
  13. Kurilchenko I. U., Кushakova І. V. Ecological Bringing up of Pupils by Means of Fiction Literature. - C. 117-127.
  14. Лучанінова О. П. Духовно-культурна спрямованість виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі. - C. 127-135.
  15. Мельничук Т. Ф. Культурологічний підхід формування духовності студентської молоді засобами культурно-просвітницької діяльності. - C. 136-147.
  16. Набок М. В. Мораль в управлінні освітою як одна з головних детермінант його ефективності. - C. 148-158.
  17. Рашидова С. С. Виховання людини культури засобами художньої літератури. - C. 159-170.
  18. Рибалка В. В. Психологічні особливості одухотворення особистості педагогів та учнів і умов їх навчально-виховної діяльності. - C. 171-188.
  19. Сафонова І. О. Педагогічні технології формування в іноземних студентів університету міжкультурної компетентності на аксіологічних засадах. - C. 188-202.
  20. Сбітнєва Л. М. Музично-педагогічна діяльність українських композиторів на початку ХХ століття. - C. 203-210.
  21. Сєдашова О. А. Духовно-культурний образ педагога вищої школи XXI століття. - C. 211-217.
  22. Сопівник І. В. Виховання екологічної відповідальності студентів аграрних вищих навчальних закладів: нормативний аспект. - C. 218-227.
  23. Сопівник Р. В. Конструювання кластеру лідерських якостей майбутніх фахівців агропромислової галузі. - C. 227-242.
  24. Таран Д. І. Педагогіка добра – основоположний принцип діяльності Івана Андрійовича Зязюна. - C. 242-248.
  25. Тюріна Т. Г. Внутрішні механізми процесу одухотворення людини з погляду християнського віровчення. - C. 249-261.
  26. Ушаков А. С. Людина культури в аспекті антропологічних концепцій: ретроспективний аналіз. - C. 262-272.
  27. Філіпчук Г. Г. Освітні стратегії: глобальні і національні тенденції. - C. 273-288.
  28. Швирка В. М. Взаємодія культур як чинник одухотворення студентської молоді Сходу України. - C. 288-294.
  29. Шевченко Г. П. Культура і мистецтво в ідеалотворенні особистості. - C. 294-305.
  30. Касім Алі Шкофа Традиції сімейного виховання в Україні: шляхи збереження та розвитку. - C. 306-311.
2016
Вип. 6 (75)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського