Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж72618/2014$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Міщик Л. І., Ніколаєнко С. І. Особливості соціально-педагогічної діяльності соціального педагога в умовах територіальних центрів. - C. 5-11.
  4. Долженко А. І. Розумова відсталість у контексті проблем соціалізації і соціально-трудової адаптації. - C. 11-17.
  5. Наконечна О. В. Поняття готовності майбутніх соціальних педагогів до використання арт-терапії в роботі з підлітками. - C. 17-21.
  6. Багаліка Т. М. Інноваційні методи формування професійно-кваліфікаційних компетенцій у системі безперервної освіти. - C. 21-27.
  7. Зінченко Н. А., Зінченко О. В. Особливості проектування процесу формування педагогічних якостей майбутніх вчителів. - C. 28-33.
  8. Іванова Ю. М. Шляхи удосконалення педагогічної практики в науковій літературі. - C. 34-41.
  9. Мазуренок М. В. Українське студентство в контексті соціально-економічної політики радянської влади в 1920-х рр. . - C. 41-47.
  10. Куртась о. В. Іншомовна професійна освіта: генезис проблеми. - C. 47-52.
  11. Фабрична Я. Г. Мовний портфель з перекладу для майбутніх викладачів іноземних мов. - C. 53-57.
  12. Марєєв Д. А. Електронний посібник з діалектології як елемент освітнього середовища. - C. 57-61.
  13. Бобришева Н. М. Мультимедійний спецкурс "Формування готовності майбутніх морських офіцерів до професійної діяльності у полікультурному середовищі". - C. 62-66.
  14. Зінченко В. П., Шерудило А. В. Структура та критерії оцінювання готовності майбутніх учителів до роботи в літніх оздоровчих таборах. - C. 66-71.
  15. Борисенко Н. А. Системний і діяльнісний підходи до професійної підготовки майбутніх учителів технологій. - C. 72-76.
  16. Зінченко А. В. Оцінка готовності майбутніх учителів технологій до профорієнтаційної роботи спільно з професійно-технічними навчальними закладами. - C. 76-82.
  17. Зенченко Т. Ф. Компетентнісний підхід як основа професійного становлення майбутнього вчителя-початківця. - C. 82-88.
  18. Петренко М. Б. Методика формування концертмейстерських інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. - C. 88-94.
  19. Вільчковська А. Е. Система музичного виховання дітей та учнівської молоді Золтана Кодая. - C. 94-99.
  20. Курок О. І., Лісневська Н. В. Рухова активність дітей дошкільного віку як необхідна складова здоров’язберігаючого середовища в ДНЗ. - C. 100-106.
  21. Демидова Ю. О. Будівельний матеріал як засіб пізнавального розвитку особистості дошкільника. - C. 106-111.
  22. Буцан Г. П., Самойленко А. М. Щодо підвищення якості навчання в університеті. - C. 111-121.
  23. Росновський М. Г., Логінов М. І. Проблеми енерго- та ресурсозбереження в галузі апк: педагогічний аспект. - C. 121-130.
  24. Курок І. С. Інтуїціоністська програма обґрунтування математичного пізнання в курсі "Філософія та методологія науки" вищих навчальних закладів. - C. 130-138.
  25. Відомості про авторів. - C. 143-144.
2014
Вип. 24

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Скиба К. М. Система вищої освіти США: перспективний досвід для України. - C. 5-13.
  4. Улановська А. С. Основні детермінанти інтеграційних процесів у європейській вищій освіті другої половини XX ст. : порівняльний аналіз. - C. 14-25.
  5. Грудинін Б. О. Сучасна освіта в контексті нової педагогічної парадигми. - C. 26-35.
  6. Козлов Д. О. Складові управлінської компетентності майбутнього викладача вищої школи як предмет зарубіжних наукових досліджень. - C. 35-46.
  7. Кмець А. М., Коренева І. М., Рудишин С. Д., Хроленко М. В. Формування готовності майбутніх вчителів біології до професійної діяльності у процесі проходження різних видів практики. - C. 46-59.
  8. Слюта А. М. Оцінка рівня сформованості професійних умінь студентів-екологів у процесі виробничої практики. - C. 60-66.
  9. Андрущенко І. С. Роль військово-технічних дисциплін у формуванні технічної компетентності майбутніх офіцерів радіоелектронного профілю. - C. 66-76.
  10. Мегем Є. І. Розвиток особистості студентів у проектно-технологічній підготовці. - C. 77-86.
  11. Каліш В. А. Мовотворчість О. Довженка у системі формування мовної особистості вчителя-словесника. - C. 86-94.
  12. Заїка О. Я. Концертне виконавство як різновид мистецької діяльності в системі естетичного виховання майбутніх педагогів. - C. 94-101.
  13. Туркіна Л. В. Шляхи інтенсифікації навчання іноземної мови як спеціальності у педагогічних університетах. - C. 102-110.
  14. Старченко О. В. Артпедагогіка в системі підготовки майбутніх вчителів початкової ланки освіти. - C. 111-116.
  15. Волярська О. С. Організаційно-педагогічні умови впровадження дистанційного навчання безробітних в системі професійної підготовки. - C. 117-125.
  16. Мозуль І. В. Здоровий спосіб життя як шлях формування і зміцнення здоров`я студентської молоді. - C. 126-131.
  17. Бабенко Л. В. Проблема зорового сприйняття та зображення навколишнього простору в художньому навчанні. - C. 131-140.
  18. Рябко А. В., Кухарчук Р. П. Інформаційні технології в історії. - C. 141-146.
  19. Гаркуша С. В. Педагогічні принципи формування готовності майбутніх фахівців фізичного виховання до використання здоров’язбережувальних технологій. - C. 147-154.
  20. Єрмоленко Є. І. Використання структурно-логічних схем у процесі фахової підготовки майбутніх інженерів-педагогів. - C. 155-161.
  21. Біліченко П. Г. Роль Івана Терещенка у становленні та розвитку Михайлівської сільськогосподарської школи. - C. 161-168.
  22. Новикова О. В. Формування комунікативної компетентності учнів засобами ІКТ у процесі вивчення англійської мови. - C. 168-176.
  23. Долженко А. І. Соціально-трудова адаптація як об'єкт теоретичний аналіз. - C. 176-185.
  24. Бірюк Л. Я. Теоретичні основи формування комунікативної компетентності з російської мови майбутнього вчителя початкової школи. - C. 185-190.
  25. Відомості про авторів. - C. 195-196.
2014
Вип. 25

 
Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка
: зб. наук. пр..- Глухів. Педагогічні науки

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бірюк Л. Я. Психологічні основи формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи. - C. 5-9.
  4. Колесник І. О. Логіко-гносеологічний підхід у вихованні та принципи його реалізації. - C. 10-14.
  5. Бойченко М. А. Діяльність європейської мережі підтримки таланту: процесуальний аспект. - C. 15-20.
  6. Вознюк В. В. Інноваційний потенціал розширених шкіл Великої Британії та можливості його використання в українських реаліях. - C. 20-25.
  7. Шаповалова О. В. Особливості інституційного врегулювання процесу управління якістю освітніх послуг у Великобританії. - C. 26-32.
  8. Заїка О. Я. Методи розвитку художньо-творчих здібностей майбутніх педагогів. - C. 32-38.
  9. Гречаник Н. І. Системність у підготовці майбутнього вчителя музики до творчої самореалізації у процесі вивчення диригентсько-хорових дисциплін. - C. 38-45.
  10. Лоза Т. В. Соціально-педагогічна підтримка батьків-вихователів при підготовці старших підлітків до самостійного життя в умовах ДБСТ. - C. 45-53.
  11. Марєєва Т. В. Мотиваційна готовність майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до створення позитивного професійного іміджу. - C. 53-61.
  12. Данильченко І. Г. Організація діалогічної взаємодії у фаховій підготовці майбутнього вихователя. - C. 62-68.
  13. Єфімова В. М. Пропедевтичний етап підготовки майбутніх учителів природничих дисциплін до здоров’язбережувальної діяльності. - C. 69-75.
  14. Дрожик Л. В. Інтегративний та міждисциплінарний підходи до еколого-валеологізації змісту біологічних курсів. - C. 75-80.
  15. Хлонь Н. В. Професійна спрямованість курсу "Основи природознавства: землезнавство" в педагогічному університеті. - C. 80-86.
  16. Самілик В. І. Організаційні основи формування готовності майбутніх учителів біології до збереження біорізноманіття. - C. 86-90.
  17. Мисловська С. К. Організація навчального процесу ВНЗ медичного профілю із застосуванням інформаційно-освітнього порталу ВНЗ. - C. 91-96.
  18. Олефіренко І. В. Проблемне навчання як одна із важливих передумов ефективного формування професійної компетентності молодшого медичного працівника. - C. 97-102.
  19. Мєняйлов С. М. Знання фізики як чинник екологічного виховання учнів. - C. 102-107.
  20. Вітюк В. В., Тарасюк Л. С. Орфографічна грамотність як показник рівня писемного мовлення в учнів початкової школи. - C. 107-115.
  21. Благосмислов О. С., Марченко С. С. Використання комп’ютерних технологій у підготовці майбутніх учителів технологій. - C. 115-120.
  22. Лобач Н. В. Технологія формування інформаційно-аналітичної компетентності майбутніх лікарів у освітньому середовищі вищого медичного навчального закладу 120-127.
  23. Подолянська Н. О. Особливості вивчення іноземних мов у школах США. - C. 127-135.
  24. Буянов П. Г. Андрагогічні аспекти навчання людей, які потребують соціальної допомоги. - C. 135-141.
  25. Відомості про авторів. - C. 146-147.
2014
Вип. 26
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського