Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71858:Пед.н./2020/11<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Вісник Національного університету "Чернігівський колегіум" імені Т. Г. Шевченка.- Чернігів. Серія, Педагогічні науки- Титул.
- Зміст.
- Бахмат Н. В., Сидорук Л. М. Математична підготовка здобувачів освіти засобами сервісу Classtime. - C. 3-10.
- Васюта О. І. Дистанційне навчання у закладах вищої освіти під час пандемії: сучасні виклики та інновації. - C. 11-16.
- Володченко Ж. М., Кондратьєв І. М. Гендерні особливості корпоративної культури соціальної організації. - C. 17-22.
- Гуралюк А. Г. Феномен відкритого освітнього середовища в закладах вищої освіти. - C. 23-27.
- Попроцький І. С. Імплементація досвіду країн-членів НАТО у процес підготовки фахівців для Військово-Морських Сил Збройних Сил України. - C. 28-36.
- Скорик Т. В. Методологічні підходи до вивчення питання професійної успішності майбутнього вчителя. - C. 37-41.
- Тополь О. В. Соціальна допомога літнім людям в кризових умовах: методологія дослідження. - C. 42-46.
- Ватаманюк Г. П. Комунікативно-мовленнєвий розвиток дошкільника в сім'ї засобами музичного мистецтва. - C. 47-51.
- Джус O. В., Лукачович Г. О. Брендинг вихователя закладу дошкільної освіти як інноваційна технологія. - C. 52-59.
- Огієнко Д. П. Використання інтерактивних технологій навчання в курсі "Дизайн і технології" в початковій школі. - C. 60-64.
- Peng Ch. Artificial intelligence in primary school: new opportunities created by COVID-19. - C. 65-68.
- Слюсаренко Н. В., Кохановська О. В. Особистісний цифровий освітній простір сучасного вчителя природничих дисциплін. - C. 69-76.
- Яссін М. А. А. Культура здоров'я особистості в теорії і практиці української педагогіки. - C. 77-82.
- Вишневська Я. А. Вдосконалення управлінської компетентності керівників закладів загальної середньої освіти. - C. 83-88.
- Ворона В. В. Фізична підготовка як один з компонентів комплексної програми підготовки фахівців психологічного забезпечення. - C. 89-93.
- Гевко І. В., Гільтай Л. С. Застосування цифрових освітніх ресурсів при підготовці майбутніх фахівців комп'ютерних технологій. - C. 94-98.
- Зайцева О. Л. Аналіз традицій формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до попередження конфліктів у професійній діяльності. - C. 99-104.
- Мехед К. М., Філон Л. Г. Гейміфікація навчання майбутніх ІТ-фахівців як сучасний освітній тренд. - C. 105-114.
- Мехед О. Б. Перевірка організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх учителів біології та основ здоров'я до здійснення соціально-педагогічної діяльності. - C. 115-120.
- Нагорна Г. О. Концептуалізація професійного мислення як умова самоуправління самокритичною діяльністю музиканта. - C. 121-128.
- Нестерова Т. І. Особливості організації і проведення занять з фізичного виховання студентів педагогічного профілю з ослабленим здоров'ям. - C. 129-134.
- Пантік В. В., Іщук О. А., Іванюк О. А. Самооцінка факторів впливу на рухову активність у процесі занять фізичними вправами студентів закладів вищої освіти. - C. 135-142.
- Polishchuk G. Investigating peculiarities of the structure of conflictological competence of future foreign language teachers: theoretical perspectives. - C. 143-148.
- Приймак С. Г., Ратов А. М., Міщенко О. В. Організаційно-методичне забезпечення процесу формування кінезіологічної компетентності студентів. - C. 149-155.
- Сергійчук О. М., Багно Ю. М. Роль організації та проведення практичної підготовки майбутніх педагогів у закладах вищої освіти. - C. 156-160.
- Ткаченко С. В., Ткаченко С. С. Фахова підготовка вчителів фізичної культури до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. - C. 161-165.
- Шемчук В. М., Злобіна О. В. Рухові вміння і навички, що сприяють готовності майбутніх офіцерів до застосування засобів індивідуального захисту. - C. 166-171.
- Богданов Е. П. Просвітницька діяльність з питань цивільної оборони в закладах освіти України (70 - 80-і роки ХХ століття). - C. 172-175.
- Li D., Ding Sh. Cultural center as a form of foreign students' cultural adaptation: experience of H. S. Skovoroda KHNPU. - C. 176-180.
- Дічек Н. П. Державна мовна політика незалежної України у вимірі шкільної освіти: від витоків до сьогодення. - C. 181-190.
- Євтух М. Б., Проніков О. К., Пронікова І. В. Передумови розвитку шкільної економічної освіти в Україні: історичний аспект (ХІХ – початок ХХ століття). - C. 191-195.
- Коляденко О. В. Погляди Бориса Грінченка на значення україномовних книг у просвіті населення на підросійських землях України (кінець ХІХ – початок ХХ ст. ). - C. 196-204.
- Терентьєва Н. О. Актуалізація ідей П. Ф. Лесгафта у контексті сучасних проблем та векторів підготовки майбутніх учителів фізичної культури. - C. 205-211.
- Швед Г. В. Нормативно-правове забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів дошкільної освіти УРСР у 60-70-х рр. ХХ ст.. - C. 212-216.
| 2020 | | Вип. 11 (167)
|
|
|
|