Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71542/2015/48-49<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми інженерно-педагогічної освіти : зб. наук. пр..- Харків Problemi ìnženerno-pedagogìčnoï osvìti- Титул.
- Зміст.
- Козловський Ю. М., Ортинський В. Л. Концептуальні засади підручника педагогіки вищої школи для ВНЗ непедагогічного профілю. - C. 8-14.
- Пайкуш М. А. Концептуальні засади інтеграції природничонаукової та професійно-практичної підготовки майбутніх лікарів. - C. 15-20.
- Борзенко О. П. Сучасна медіаосвіта - новий рівень розвитку навчального процесу в умовах глобалізації суспільства. - C. 21-25.
- Дашкевич О. С., Тіманюк В. М., Тіманюк І. В. Обгрунтування необхідності відновлення викладання курсу "Інтелектуальна власність" у ВНЗ України. - C. 26-33.
- Кулешова В. В., Мальована В. В. Методологічні підходи до проблеми формування психолого-педагогічної компетентності викладача технічних дисциплін. - C. 34-41.
- Мілаш О. О. Інформатизація дошкільної освіти в Україні: організаційно-правові проблеми та перспективи. - C. 42-51.
- Тернюк М. Е., Шандиба О. В. Особливості сучасних методів створення і комерціалізації лідерних інновацій та організації післядипломної підготовки кадрів для їх реалізації. - C. 52-63.
- Чорновол-Ткаченко О. О. Розвиток вищої освіти в умовах глобалізації: проблеми якості. - C. 64-70.
- Бардус І. О. Аналіз професійної діяльності фахівців у галузі інформаційних технологій. - C. 71-79.
- Кузнякова Т. В. Державна політика у сфері інтелектуальної власності:Історія становлення та міжнародний досвід. - C. 80-90.
- Лазарєв М. І., Мосієнко Г. М., Тарасенко А. І. Аналіз електротехнічної складової професійної діяльності інженерів машинобудівного профілю. - C. 91-102.
- Мефанік М. С. Особливості освітнього середовища професійно-технічного навчального закладу. - C. 103-111.
- Пятак Н. М. Фреймовий спосіб представлення знань як основа структурування та систематизації навчальної інформації. - C. 112-117.
- Рудевіч Н. В. Зміст навчання стратегій проектування систем управління майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем. - C. 118-127.
- Солошич І. О. Структура професійної діяльності фахівця-еколога як основа формування науково-дослідної компетентності. - C. 128-138.
- Тітова О. А. Ретроспективний аналіз процесу становлення системи підготовки інженерів для сільського господарства у Європі та США. - C. 139-146.
- Фесенко Н. С. Дослідження питання правового забезпечення сфери інтелектуальної власності в контексті підготовки фахівців відповідного профілю: Україна та світ. - C. 147-152.
- Шабельник С. О. Розкриття змісту поняття "професійна культура майбутнього дизайнера". - C. 153-159.
- Шматков Д. І. Редукція змісту навчання технічних дисциплін: огляд європейського досвіду. - C. 160-165.
- Антоненко Н. С., Прокопенко О. О. Тренажер для формування вмінь вібраційного діагностування. - C. 166-174.
- Астахова М. С. Розвиток професійної компетентності з безпеки життєдіяльності вчителів: технологічний аспект. - C. 175-179.
- Бойчук Ю. Д., Турчинов А. В. Сутність здоров’язбережувальної компетентності в контектсі валеологічної парадигми. - C. 180-186.
- Жуков Є. В. Розробка навчального тренінгу для здобувачів вищої освіти за спеціальністю 6.051701 Харчові технології та інженерія. - C. 187-193.
- Зеленин Г. И. Использование кейс-технологий с целью организации дистанционного обучения иностранному языку студентов инженерно-педагогического вуза. - C. 194-199.
- Проскурня О. І. Досвід використання наочності при вивченні природничо-математичних дисциплін (історико-педагогічний аспект). - C. 200-206.
- Троценко Г. В. Застосування дистанційного навчання у процесі формування організаційної культури майбутніх інженерів-педагогів економічного профілю. - C. 207-213.
- Чепурко І. П. Здоров’язберегаючі технології як складова освітнього процесу ВНЗ. - C. 214-220.
- Чорна А. В. Можливості використання комп’ютерних засобів управління процесом розробки програмного забезпечення під час вивчення дисципліни "Операційні системи та системне програмування". - C. 221-227.
- Армейський О. С. Психолого-акмеологічна модель процесу розвитку правової компетентності вчителів технологій у післядипломній освіті. - C. 228-234.
- Бабич Т. П. Використання ІТ-технологій у професійній підготовці майбутніх інженерів–педагогів. - C. 235-241.
- Без’язичний В. Ф. Розробка методики навчання дисципліни "Основи енерго- і ресурсозбереження" майбутніх інженерів-педагогів. - C. 242-251.
- Громов Є. В., Ящун Т. В. Побудова дистанційних форм управління практичної професійної підготовки інженерів-педагогів з використанням сучасних засобів комунікацій. - C. 252-260.
- Грохова Г. П. Засоби відновлення працездатності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 261-267.
- Матвійчук-Юдіна О. В. Інформаційно-аналітичний метод підтримки навчального процесу підготовки ІТ-фахівців. - C. 268-277.
- Мороз О. М., Трунова І. М. Досвід розробки та впровадження курсових тестових завдань з технічної експлуатації енергетичного обладнання. - C. 278-285.
- Сітак І. В. Методика створення системи завдань комп’ютерно-орієнтованого опанування майбутніми фахівцями з інформаційних технологій диференціальних рівнянь. - C. 286-295.
- Гура С.О., Кіневич М. В. Психологічний моніторинг освітнього середовища національного університету цивільного захисту України з критерію соціальної безпеки курсантів різних курсів. - C. 296-306.
- Маркова В. М. Мотивація як провідний чинник успішної діяльності майбутнього педагога. - C. 307-311.
- Аширбекова А. С., Бакатанова В. Б. Модель коммуникативной компетентности как ориентир для подготовки будущих педагогов профессионального обучения. - C. 312-319.
- Бєлікова В. В., Салтанова Т. Г. Професійна адаптація студентів ІТ-спеціальностей у вищому технічному навчальному закладі як педагогічна проблема. - C. 320-328.
- Бобрикова Ю. С. Теоретичні передумови формування індивідуального стилю та культури педагогічної діяльності майбутнього інженера-педагога. - C. 329-336.
- Бурбига В. А. Теоретичні аспекти формування майбутніх інженерів-педагогів як творчих особистостей. - C. 337-343.
- Денисенко С. М. Можливості застосування мультимедійного освітнього середовища з метою патріотичного виховання студентської молоді (на прикладі підготовки майбутніх фахівців видавництва і поліграфії). - C. 344-349.
- Лазарєва Т. А. Формування професійно важливих якостей для виконання технологічної діяльності майбутнім інженером-технологом харчової галузі. - C. 350-354.
- Паюнова А. В. Особливості формування професійних якостей при підготовці інженерів-педагогів економічного профілю. - C. 355-360.
- Пермінова А. В. Реалізація системи функцій в управлінській діяльності керівника факультету. - C. 361-369.
- Прус Н. О. Роль іміджу особистості як соціокультурного феномену у професійному становленні майбутнього фахівця. - C. 369-375.
- Романовська О. О. Формування іміджу випускника як один із способів досягнення стратегічних цілей ВНЗ. - C. 376-383.
- Спиця-Оріщенко Н. А. Інтереси та наміри у структурі мотиваційної готовності учнівської молоді до професійного самовизначення. - C. 384-390.
- Стонога А. О. Педагогічні аспекти формування професійного іміджу майбутнього інженера-педагога. - C. 391-395.
- Чеботарьова І. О. Структура комунікативної компетентності керівника ЗНЗ: порівняльний аналіз у вітчизняних та англомовних наукових джерелах. - C. 396-406.
- Штефан Л. В. Траєкторія формування інноваційної компетентності сучасного педагога. - C. 407-413.
- До уваги авторів. - C. 414-419.
| 2015 | | № 48-49
|
|
|
|