Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж71506/2018$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
|
| Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи : зб. наук. пр..- Київ Pedagogìčnì ìnnovacìï: ìdeï, realìï, perspektivi- Титул.
- Зміст.
- Тесленко В. Науково-теоретичні засади громадянського виховання студентів у закладах вищої освіти. - C. 7-16.
- Грицишина Т., Савченко Ю. Особливості та методи профорієнтаційної діяльності з інтелектуально обдарованими учнями старших класів. - C. 16-23.
- Хамраев А. Моделирование деятельности учителя при проектировании творческой деятельности учащихся. - C. 23-26.
- Лавренова М. Система роботи з обдарованими дітьми (на прикладі Закарпаття). - C. 27-32.
- Гірич Г., Слинькова Т. Практичний інтелект і його роль у формуванні творчої особистості учнівської молоді в умовах позашкільної освіти. - C. 32-39.
- Зінченко С., Котирло Т. Особливості навчання дорослих у системі неперервної освіти. - C. 40-45.
- Козійчук О. Організаційно-управлінські ресурси та особливості практичної реалізації моделі управління профорієнтаційною діяльністю. - C. 46-51.
- Пасенко І. Педагогічні умови застосування контекстного підходу в професійній підготовці майбутніх бакалаврів з правознавства. - C. 52-60.
- Аніщенко Н., Дзюба В. Розвиток в учнів екологічної культури засобами гри. - C. 60-67.
- Тименко В., Бовсунівський В. Етнометодологічні засади діагностики практичного інтелекту учнівської молоді. - C. 68-77.
- Доротюк В. Природа компетентності та створення розвивального середовища: важливі аспекти у виборі професії. - C. 78-85.
- Камишин В., Міленіна М. Еволюція інтелекту: від соціальної поведінки до індивідуальних параметрів. - C. 86-95.
- Мадзігон В., Федорова Н. Здібності – творчість – обдарованість особистості. - C. 96-105.
- Ільїн В. Рефлексія деконструкції в постмодернізмі як метод творення нових cмислів. - C. 106-112.
- Ліпін М. Продуктивна уява як основа творчості. - C. 112-120.
- Ільїна Г. Виклики освітніх інновацій: дитинство в умовах цифрової соціалізації. - C. 121-127.
- Ковальова О. Особливості перспективного розвитку соціально-комунікативної компетентності вчителів закладів загальної середньої освіти. - C. 128-134.
- Чудакова В. Порівняльний аналіз результатів дослідження організаційно-інноваційного середовища – компонента сформованості інноваційності ключової компетентності конкурентоспроможності особистості. - C. 134-146.
- Величко В. Інноваційні діагностичні та інтерактивні корекційно-розвивальні методи розвитку антикорупційної стійкості працівників департаменту захисту економіки Національної поліції України. - C. 146-156.
- НАШІ АВТОРИ. - C. 157-158.
- Вихідні дані.
| 2018 | | Вип. 2 (21)
|
|
|
|