Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71506/2018$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Pedagogìčnì ìnnovacìï: ìdeï, realìï, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Мудрий І. Спогади про доленосні роки спілкування з Василем Олександровичем Сухомлинським (присвячено 100-літтю від дня народження). - C. 7-12.
  4. Грицишина Т. Результати констатувального етапу дослідження рівнів соціалізації старших дошкільників у процесі ознайомлення з рідним краєм у закладах дошкільної освіти. - C. 13-21.
  5. Шелестова Л. Дослідження процесу розвитку творчих здібностей старшокласників у практиці профільного навчання. - C. 22-33.
  6. Коврігіна Л. Актуальні проблеми інклюзивного навчання в Україні. - C. 33-41.
  7. Пермінова Л. Електронний підручник як засіб дидактичної підготовки студента в умовах освітнього середовища університету. - C. 42-52.
  8. Кухарчук П., Плосков В., Кухарчук А. Інноваційні процеси в освіті. - C. 53-60.
  9. Зелений П. Результативність застосування проектно-задачного підходу в практиці екологічних факультативів старшої школи. - C. 61-68.
  10. Федорова Н. Сучасні підходи до освітніх послуг, виховання та розвитку учнів у середній освіті. - C. 69-73.
  11. Надєждіна І. Просвітницько-педагогічна діяльність представників німецької інтелігенції на Півдні України другої половини ХІХ – початку ХХ століття. - C. 73-80.
  12. Кузнецова І. Зміст і структура поняття "готовність тренера зі східних єдиноборств до професійної діяльності". - C. 80-87.
  13. Федоренко О. Зміст професійної компетентності юриста. - C. 87-93.
  14. Андрощук І. Стратегії розвитку університетів Республіки Польща в контексті управління професійним розвитком викладачів кафедр менеджменту. - C. 93-100.
  15. Войнаровська Л. Концепції інформаційного суспільства та роль знань у соціальних трансформаціях. - C. 101-107.
  16. Ліпін М. Суперечності процесу адаптації в контексті людського розвитку. - C. 107-113.
  17. Сакун А. Стратегії розвитку мислення в трансформаціях пізнання. - C. 113-119.
  18. Наші автори. - C. 120-121 .
  19. Правила оформлення статей до фахових видань Інституту обдарованої дитини НАПН України. - C. 122.
  20. Вихідні відомості.
2018
Вип. 1 (20)

 
Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи
: зб. наук. пр..- Київ
Pedagogìčnì ìnnovacìï: ìdeï, realìï, perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Тесленко В. Науково-теоретичні засади громадянського виховання студентів у закладах вищої освіти. - C. 7-16.
  4. Грицишина Т., Савченко Ю. Особливості та методи профорієнтаційної діяльності з інтелектуально обдарованими учнями старших класів. - C. 16-23.
  5. Хамраев А. Моделирование деятельности учителя при проектировании творческой деятельности учащихся. - C. 23-26.
  6. Лавренова М. Система роботи з обдарованими дітьми (на прикладі Закарпаття). - C. 27-32.
  7. Гірич Г., Слинькова Т. Практичний інтелект і його роль у формуванні творчої особистості учнівської молоді в умовах позашкільної освіти. - C. 32-39.
  8. Зінченко С., Котирло Т. Особливості навчання дорослих у системі неперервної освіти. - C. 40-45.
  9. Козійчук О. Організаційно-управлінські ресурси та особливості практичної реалізації моделі управління профорієнтаційною діяльністю. - C. 46-51.
  10. Пасенко І. Педагогічні умови застосування контекстного підходу в професійній підготовці майбутніх бакалаврів з правознавства. - C. 52-60.
  11. Аніщенко Н., Дзюба В. Розвиток в учнів екологічної культури засобами гри. - C. 60-67.
  12. Тименко В., Бовсунівський В. Етнометодологічні засади діагностики практичного інтелекту учнівської молоді. - C. 68-77.
  13. Доротюк В. Природа компетентності та створення розвивального середовища: важливі аспекти у виборі професії. - C. 78-85.
  14. Камишин В., Міленіна М. Еволюція інтелекту: від соціальної поведінки до індивідуальних параметрів. - C. 86-95.
  15. Мадзігон В., Федорова Н. Здібності – творчість – обдарованість особистості. - C. 96-105.
  16. Ільїн В. Рефлексія деконструкції в постмодернізмі як метод творення нових cмислів. - C. 106-112.
  17. Ліпін М. Продуктивна уява як основа творчості. - C. 112-120.
  18. Ільїна Г. Виклики освітніх інновацій: дитинство в умовах цифрової соціалізації. - C. 121-127.
  19. Ковальова О. Особливості перспективного розвитку соціально-комунікативної компетентності вчителів закладів загальної середньої освіти. - C. 128-134.
  20. Чудакова В. Порівняльний аналіз результатів дослідження організаційно-інноваційного середовища – компонента сформованості інноваційності ключової компетентності конкурентоспроможності особистості. - C. 134-146.
  21. Величко В. Інноваційні діагностичні та інтерактивні корекційно-розвивальні методи розвитку антикорупційної стійкості працівників департаменту захисту економіки Національної поліції України. - C. 146-156.
  22. НАШІ АВТОРИ. - C. 157-158.
  23. Вихідні дані.
2018
Вип. 2 (21)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського