Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71450/2020$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Психологічні перспективи
.- Луцьк
Psihologìčnì perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вірна Ж. П. Передмова.
  4. Алєксєєва А. В. Соціально-комунікативна компетентність як чинник професійної успішності особистості: гендерний аспект. - C. 8-23.
  5. Бондар С. С. Емоційні проблеми та невротичні стани при порушенні життєдіяльності сім’ї. - C. 24-42.
  6. Дерев`янко Н. З. Психологічна сутність та мотиви просоціальної поведінки особистості. - C. 43-55.
  7. Жовтянська В. В. Психологічні чинники становлення європейської християнської культури з погляду теорії смислових трансформацій. - C. 56-67.
  8. Коструба Н. C. Когнітивно-стильова характеристика комунікативної компетентності студента. - C. 68-82.
  9. Мудрик А. Б., Кихтюк О. В. До питання професійної компетентності юриста. - C. 83-100.
  10. Мушкевич В. О. Психологічні особливості фрустраційної поведінки військовослужбовців. - C. 101-118.
  11. Мушкевич М. І. Психотерапевтична техніка "cімейна скриня" в психологічному супроводі сімей, що мають проблемних дітей. - C. 119-134.
  12. Федотова Т. В., Малімон Л. Я. Особливості вияву емоційно-вольового компонента самоефективності в старшому шкільному віці. - C. 135-147.
  13. Фіщук О. C. Тренінг як ефективний метод практичної підготовки студентів-біологів. - C. 148-161.
2020
Вип. 35

 
Психологічні перспективи
.- Луцьк
Psihologìčnì perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Передмова. - C. 9.
  4. Avhustiuk M. M. Metacognitive monitoring accuracy and learning achievement success of university students. - C. 10-21.
  5. Баева К. О. Экологическая позиция как источник субъективных убеждений об эффективности действия. - C. 22-36.
  6. Бегеза Л. Є. Психологічні особливості емоційного вигорання лікарів. - C. 37-48.
  7. Бондарук Ю. C. Особливості групової психологічної роботи з дітьми, які отримали травматичний досвід. - C. 49-66.
  8. Вірна Ж. П., Гайдук Г. A. Толерантна компетентність педагога: концепція й емпірична верифікація. - C. 67-85.
  9. Журавльова О. В., Журавльов О. А. Типологічні особливості прояву прокрастинації в студентів. - C. 86-99.
  10. Іванашко О. Є. Функціональні межі інфантильності в ситуації життєвої кризи. - C. 100-112.
  11. Коструба Н. С. Психологічні маркери релігійних новин як форми масової комунікації. - C. 113-123.
  12. Коширець В. В., Шкарлатюк К. І. Особливості організації особистісного простору військовослужбовців з ознаками ПТСР. - C. 124-143.
  13. Ксьондзик О. І. Опитувальник сценічної тривоги музикантів Д. Кенні (K-MPAI-R): конфірматорний факторний аналіз української версії. - C. 144-158.
  14. Лазорко О. В., Шевцова Т. Є. Емпіричні референти емоційної безпеки професіонала. - C. 159-173.
  15. Могиляста С. М. До питання розвитку емоційного інтелекту старшокласників психолого-педагогічними засобами. - C. 174-188.
  16. Скаковська А. В. Вивчення домінантних страхів у дітей з онкологічними захворюваннями на різних стадіях лікування. - C. 189-207.
  17. Федотова Т. В., Кульчицька А. В. Особливості вияву когнітивно-стильових характеристик та креативності в публічних службовців. - C. 208-224.
  18. Чижик К. O. Психологічне реконструювання жіночої самоідентичності в діапазоні вікової кризи пізньої зрілості. - C. 225-238.
2020
Вип. 36
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського