Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж71450/2015$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Психологічні перспективи
.- Луцьк
Psihologìčnì perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Безсмертний О. В. Психосоціальний супровід хворих на шизофренію за допомогою ресурсів їх автобіографічної пам’яті (психокорекційний та психореабілітаційний аспекти). - C. 10-22.
  4. Власюк Д. П. Зв’язок швидкості лексично-смислової переробки інформації з навчальною успішністю та інтелектом у студентської молоді. - C. 23-34.
  5. Голубенко О. І. Контент-аналіз впливу Чорнобильської катастрофи на ціннісну сферу та спосіб життя ліквідаторів аварії. - C. 34-44.
  6. Гундертайло Ю. Д. Особистісна міфологія у вимірі життєвого світу. - C. 44-54.
  7. Засєкіна Л. В., Шевчук О. П. Психолінгвістичні засоби реорганізації травматичної пам’яті. - C. 54-65.
  8. Камінська О. В. Чинники розвитку інтернет-залежності молоді. - C. 65-75.
  9. Кандиба М. О. Особливості взаємозв’язку емоційної зрілості та професійної толерантності особистості. - C. 75-87.
  10. Кихтюк О. В. Психологічні особливості міжетнічного спілкування особистості. - C. 87-97.
  11. Кульчицька А. В. Моральна свідомість особистості як чинник ставлення до грошей. - C. 98-109.
  12. Курлюк М. В. Внутрішньогрупова взаємодія в шкільному класі як чинник формування у підлітків залежності від соціальної мережі. - C. 109-119.
  13. Кухарук О. Ю. Характеристики та детермінанти етнонаціональної ідентичності української молоді. - C. 119-130.
  14. Лазорко О. В. Професійна безпека особистості: адаптаційний вимір. - C. 130-141.
  15. Лукасевич О. А. Емоційна стабільність особистості: теоретичне конструювання та методологічна рефлексія проблеми. - C. 142-151.
  16. Малімон Л. Я. Психологічний аналіз факторної структури управлінської компетентності керівників місцевих органів виконавчої влади. - C. 151-164.
  17. Матієшин І. В. Спортивний перфекціонізм: взаємозв’язок стратегій копінг-поведінки та невротичних розладів особистості. - C. 164-175.
  18. Мудрик А. Б. Психологічні особливості професійної ідентичності державного службовця. - C. 175-187.
  19. Радзевілова О. В. Психологічна характеристика жінок, які скоїли суспільно небезпечні діяння проти життя та здоров’я особи. - C. 187-197.
  20. Садова М. А. Професійна відповідальність суб’єкта: особистісно-ситуаційний підхід. - C. 197-207.
  21. Ставицький О. О. Особливості сприйняття інвалідизованими ставлення соціуму до себе. - C. 207-217.
  22. Стрільчук О. В. Вплив комп’ютерної захопленості на розвиток рефлективності у підлітків. - C. 217-229.
  23. Ткалич М. Г. Психолого-організаційні особливості типів гендерної взаємодії персоналу організацій. - C. 229-240.
  24. Фальова О. Є. Причини та наслідки кризових станів жінок. - C. 240-256.
  25. Хоріна О. І. Особливості ресурсних уподобань підлітків зі статусно-віковими відмінностями. - C. 256-268.
  26. Цукур О. Г. Конструювання релігійного переживання: сакралізована інтерпретація повсякденності. - C. 268-279.
  27. Цьось Ю. А. Теоретико-емпіричне осмислення категорії мовленнєвих стилів у сучасній психологічній науці. - C. 280-291.
  28. Чагарна С. Є. Діагностика психологічної готовності до шкільного навчання дітей із особливими потребами. - C. 291-301.
  29. Чмiль Н. С. Соцiально-психологiчнi особливості професійного становлення студентiв духовних ВНЗ. - C. 302-312.
  30. Чуніхіна С. Л. "Психологічний малюнок" чиновника: дослідження образу. - C. 312-323.
  31. Яцина О. Ф. Проблематизація практик шлюбно-сімейного партнерства і батьківства. - C. 323-333.
  32. Наші автори, пам'ятка авторові. - C. 334-341.
2015
Вип. 25

 
Психологічні перспективи
.- Луцьк
Psihologìčnì perspektivi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бабій М. Ф. Зміст життєвих цінностей та орієнтацій у девіантних підлітків. - C. 11-20.
  4. Бєрющева І. Л. Теоретико-методологічні засади вивчення залежності з позиції суб’єктного підходу. - C. 21-29.
  5. Большакова А. М. Суб’єктивна вичерпаність особистісного потенціалу та особистісні ресурси подолання складних життєвих ситуацій. - C. 30-40.
  6. Вдовиченко О. В. Особистість ризику на кризових етапах онтогенезу. - C. 40-50.
  7. Вічалковська Н. К., Іванашко О. Є. Активізація самореалізації осіб вікової категорії 50+: ресурсний підхід. - C. 51-60.
  8. Головін М. Б., Головіна Н. М. Дослідження закономірностей формування пізнавальних понятійних схем ієрархічного типу методами статистики. - C. 61-72.
  9. Гошовська Д. Т. Особливості психогенези фахового ототожнення сучасного студентства. - C. 73-84.
  10. Гошовський Я. О. Феноменологія інституційної депривації: ревіталізаційні аспекти. - C. 84-96.
  11. Дзюба Т. М. Ризики професійного здоров’я вчителя. - C. 96-109.
  12. Дмитріюк Н. С. Вплив емпатії на розуміння вихователем особистості дитини в перцептивному вимірі. - C. 109-120.
  13. Завада Т. Ю. Модифікація опитувальника перфекціонізму Н. Гаранян, А. Холмогорової. - C. 120-133.
  14. Заграй Л. Д. Практики соціально-психологічного захисту особистості в умовах ризиків і небезпек. - C. 133-142.
  15. Засєкіна Л. В. Психолінгвістичнадіагностика і реорганізація негативних глибинних переконань особистості. - C. 143-156.
  16. Ковальчук О. П. Проектування уявлень про професійне майбутнє у військовослужбовців – учасників антитерористичній операції засобами психологічного супроводу. - C. 157-167.
  17. Кордунова Н. О., Потапчук Л. В. Психологічні тенденції проявів особистісної зрілості студентів у процесі професійної підготовки. - C. 167-176.
  18. Коць М. О., Поліщук О. О. Вікова динаміка професійного самовизначення дітей з особливими потребами. - C. 177-187.
  19. Лавриненко О. Л. Типізація комунікативних провалів крізь призму психолінгвістики. - C. 187-199.
  20. Майорчак Н. М. Вплив особистісних якостей студентів на розуміння брехні як психологічного феномену. - C. 199-208.
  21. McCabe-Juhnke J. Enacting gemeinde in the language of story: narrative performance among kansas mennonites from Volyn. - C. 209-221.
  22. Медвідь Н. П. Аналіз результатів соціально-психологічної атестації керівників у сфері державного управління. - C. 221-231.
  23. Островська К. О. Психологічні особливості педагогів з різним рівнем альтруїзму. - C. 232-241.
  24. Підбуцька Н. В. Особливості та предиктори часової компетентності студентів інженерно-технічних спеціальностей. - C. 242-251.
  25. Савелюк Н. М. Дискурс як міждисциплінарне поняття та його психологічні виміри. - C. 251-264.
  26. Сингаївська І. В. Проблема оцінювання професійної успішності викладача вищого навчального закладу. - C. 264-274.
  27. Смотрицький А. В. Перспективы эмпирического исследования особенностей социально-психологической адаптации мигрантов посредством досугово-танцевальных практик. - C. 275-284.
  28. Тригуб Г. В. Вплив міжпівкульової мануальної асиметрії на психолінгвістичні прояви чуття мови студентів. - C. 285-296.
  29. Федотова Т. В. Особливості переживання самотності в осіб раннього юнацького віку. - C. 297-307.
  30. Хомуленко Б. В. Характеристика рольових профілів психолога. - C. 308-317.
  31. Шамлян К. М. Вольова організація особистості: пошук релевантних діагностичних показників. - C. 317-327.
  32. Shtepa О. S. The types of resourcefulness orientation of a person. - C. 327-337.
  33. Наші автори, пам'ятка авторові. - C. 338-346.
2015
Вип. 26
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського