Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69789:Пед.,Псих./2022$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Вісник Київського національного лінгвістичного університету
.- Київ. Серія, Педагогіка та психологія
Vìsnik Kiïvsʹkogo nacìonalʹnogo lìngvìstičnogo unìversitetu. Serìâ Psihologìâ ta pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Сторінка пам'яті Євтуха Миколи Борисовича. - C. 9-11.
  4. Інтерв’ю-портрет. - C. 12-17.
  5. До питання про компетентність і компетенцію

  6. Мартинова Р. Ю., Боднар С. В. Рівні компетенцій і компетентностей володіння іноземною мовою. - C. 18-26.
  7. Свиридюк В. П. Особливості фонетичної компетентності як складника міжкультурної комунікативної компетентності майбутніх викладачів німецької мови. - C. 27-35.
  8. Коваль С. В. Компетентність у діалогічному мовленні як мета формування у майбутніх учителів англійської мови. - C. 36-43.
  9. Навчання перекладу та його контроль

  10. Arrame Amal Enseigner La Traduction Specialisee: La Langue Juridique. - C. 44-52.
  11. Felicia Dumas Enseigner La Traduction Specialisee En Roumanie, En Contexte Francophone, En Master De Traduction Et Terminologie. - C. 53-59.
  12. Карпенко Ю. В. Гра 'Jeopardy!' як засіб технології ед'ютейнмент для формування перекладацької компетентності у студентів. - C. 60-68.
  13. Фабрична Я. Г. Теоретичні підходи до контролю та оцінювання якості письмового перекладу в контексті навчання. - C. 69-78.
  14. Професійно орієнтоване навчання читання

  15. Никифорчук Ж. В. Завдання для навчання англійськомовного професійно орієнтованого читання майбутніх богословів. - C. 79-89.
  16. Особливості викладання мов у період карантину

  17. Густі І., Барань Є., Лехнер І., Фабіян М. Особливості викладання мов у період карантину в Закарпатському угорському інституті імені Ференца Ракоці ІІ (результати анкетного опитування й інтерв’ювання) . - C. 90-102.
  18. Вибіркові навчальні дисципліни

  19. Бігич О. Б. Зміст вибіркової дисципліни "Візуальні опори для навчання іноземних мов і культур”. - C. 103-110.
  20. Дмітренко Н. Є. Рецензія на монографію Синекоп Оксани Степанівни "Диференційоване навчання професійно орієнтованого спілкування англійською мовою майбутніх фахівців у галузі інформаційних технологій” (2022 рік). - C. 111-114.
  21. Стрілець В. В. Робоча програма навчальної дисципліни "Семантико-стилістичні проблеми перекладу галузевих текстів”. - C. 115-124.
  22. Вимоги до публікацій. - C. 125-129.
2022
Вип. 36

 
Вісник Київського національного лінгвістичного університету
.- Київ. Серія, Педагогіка та психологія
Vìsnik Kiïvsʹkogo nacìonalʹnogo lìngvìstičnogo unìversitetu. Serìâ Psihologìâ ta pedagogìka

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Інтерв’ю-портрет

  4. Актуальні питання викладання та навчання іноземної мови для спеціальних цілей у закладах вищої освіти: бесіда з Н. О. Микитенко. - C. 9-16.
  5. До питання про компетентність і компетенцію

  6. Мартинова Р. Ю., Боднар С. В. Рівні методичної компетенції у викладанні іноземної мови. - C. 17-25.
  7. Портрет сучасного викладача іноземної мови

  8. Свиридюк В. П. Професійний портрет сучасного викладача німецької мови і культури. - C. 26-34.
  9. Науково-асистентська практика майбутніх викладачів іноземних мов

  10. Бігич О. Б., Майєр Н. В. Науково-асистентcька практика як складник практичної професійно методичної підготовки майбутніх викладачів романських мов. - C. 35-44.
  11. Засоби технології ед’ютеймент

  12. Кононенко В. Г., Образцова Т. В., Джавад Ахмад Kahoot! як сучасний засіб навчання арабської мови: з досвіду формування граматичної компетентності у студентів – майбутніх перекладачів. - C. 45-53.
  13. Грикун Ю. О. Освітньо-розважальне відео (комічні сценки в жанрі "мандзай”) як сучасний засіб навчання японської мови. - C. 53-63.
  14. Емпіричні дослідження

  15. Мельник А. І. Проблеми використання елементів дистанційного навчання в умовах воєнного стану. - C. 64-75.
  16. Pallay K. Research on the academic achievement of Transcarpathian mobile students. - C. 76-85.
  17. Рецензія

  18. Валішова О., Лоренцова Д. Рецензія. Збігнєв Квецинський, Богуслав Сліверський та ін. Педагогіка. Академічний підручник (2019 рік). - C. 86-89.
  19. Програма

  20. Биркун Л. В. Робоча програма навчальної дисципліни "Методика викладання іноземної мови” в рамках "Методика викладання іноземної мови та зарубіжної літератури у вищій школі”. - C. 90-102.
  21. Огляди

  22. Плотніков Є. О., Зєня Л. Я. Забезпечення якості іншомовних освітніх програм: анотована бібліографія. - C. 103-113.
  23. Вимоги до публікацій. - C. 114-118.
2022
Вип. 37
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського