Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69658:пед.н./2017$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Вербин Н. Б. Розвиток професійної витривалості військових керівників: історико-педагогічний аналіз. - C. 5-12.
  4. Загородня А. А. Моделювання освітніх систем економічної галузі України та Республіки Польща. - C. 13-18.
  5. Лещенко О. Г. Профілактика соціального сирітства як актуальна потреба сьогодення. - C. 18-25.
  6. Побидайло Н. Г. Роль краєзнавства у формуванні географічної картини світу: педагогічний аспект. - C. 25-30.
  7. Заверико Н. В., Шугайло Я. В. Проблема формування критичного ставлення підлітків до засобів масової інформації: соціально-педагогічні аспекти. - C. 31-39.
  8. Куликовський С. С. Підходи до визначення гри як феномену соціальної дійсності. - C. 39-47.
  9. Овсяннікова В. В. Особливості становлення ціннісних орієнтацій підлітків. - C. 47-53.
  10. Vasylchenko O. Foreign language as means to form university students gender competence. - C. 54-60.
  11. Гладій А. Л. Програма мобільності для студентів та викладачів Erasmus+ на польському прикладі та перспективи участі України. - C. 61-68.
  12. Зубцова Ю. Є. Особливості лекції у вищому навчальному закладі в контексті реалізації діяльнісного підходу. - C. 68-74.
  13. Локарєва Г. В. Педагогічний конфлікт у навчально-виховному процесі вишу: дефініції, сутнісні характеристики, конфліктологічна компетентність. - C. 75-84.
  14. Багорка А. М. Особливості змісту професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту в системі "Коледж-університет". - C. 85-90.
  15. Безкоровайна Л. В. Реалізація змісту професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищих навчальних закладах. - C. 90-98.
  16. Захаревич М. В. Формування основ професійної етики у процесі фахової підготовки майбутнього актора. - C. 99-104.
  17. Короткова Л. І. Сутність та структура професійної компетентності майбутніх фахівців сфери послуг в умовах освітньо-виробничого кластеру. - C. 104-110.
  18. Круглик В. С. Аналіз зарубіжних досліджень методів підготовки майбутніх інженерів-програмістів до професійної діяльності. - C. 110-117.
  19. Пінчук Л. М. Використання ігрових педагогічних технологій у процесі формування англійськомовної компетенції. - C. 118-123.
  20. Пономаренко Я. С. Формування професійно орієнтованої англійськомовної читацької компетентності в учнів професійних ліцеїв технічного профілю. - C. 124-132.
  21. Хе Сюефей Педагогічні умови як головний фактор музичної підготовки майбутнього вчителя хореографії. - C. 132-139.
  22. Шумський О. Л. Концептуальна модель формування готовності майбутніх учителів іноземних мов до лінгвосамоосвіти. - C. 139-145.
  23. Юдіна О. В. Дидактичні передумови формування іншомовної комунікативної компетентності студентів на основі інтернет-технологій. - C. 146-152.
  24. Вимоги до оформлення статей у "Вісник Запорізького національного університету" за фахом "Педагогічні науки". - C. 153-155.
  25. Вихідні дані.
2017
№ 1 (28)

 
Педагогічні науки: теорія та практика
.- Запоріжжя

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Лозинська С. В., Капусняк Л. В. Моральне виховання у становленні духовних цінностей особистості дошкільника. - C. 5-11.
  4. Петрик Т. Д. Імпровізація в різних видах мистецтв та її вплив на виховання майстерності актора. - C. 11-17.
  5. Пілевич О. А. Методичні аспекти формування професійної культури майбутніх фахівців із фінансів і кредиту. - C. 17-23.
  6. Полякова Е. С., Украженко И. Н. Педагогические условия воспитания личности средствами фольклора в глобализованном мире. - C. 23-32.
  7. Чорна А. В. Проблема виховання національних цінностей у соціально-педагогічних дослідженнях. - C. 32-38.
  8. Чумакова А. А. Методологічні підходи і принципи виховання емоційної культури молодших школярів. - C. 38-44.
  9. Гладиш М. О. Викладання соціально-педагогічних дисциплін за методикою інтегративного навчання (CLIL). - C. 45-48.
  10. Дехтяренко С. Г., Савіч І. О. Реалізація міжпредметних зв’язків у викладанні природничо-наукових дисциплін у профільній школі засобами розв’язування задач. - C. 48-52.
  11. Андрєєв В. О. Професійно-педагогічне спілкування як взаємодія викладачів коледжу. - C. 53-59.
  12. Білозуб Л. М. Музичний дискурс українських композиторів у контексті національної культури. - C. 59-64.
  13. Комар О. М., Головчанська С. Є., Кізлова Н. М., Пірвердієва І. С. Моніторинг задоволеності студентів рівнем якості підготовки у вищому медичному закладі. - C. 65-70.
  14. Ружин К. М. Комплексний підхід до формування комунікативної компетенції на основі взаємодії інтерактивного і диференційованого принципів. - C. 70-77.
  15. Фрига І. О. Неформальна освіта дорослих в Україні. - C. 77-83.
  16. Бузенко І. Л. Методика реалізації педагогічних умов формування еколого-валеологічної компетентності майбутніх учителів початкової школи. - C. 84-91.
  17. Вавіліна С. Г. Піар-текст як засіб формування в майбутніх журналістів професійно спрямованої англомовної компетентності в читанні. - C. 91-98.
  18. Віндюк А. В. Особливості практико-орієнтованого змісту професійної підготовки майбутніх фахівців із туризмознавства в закладах вищої освіти. - C. 98-103.
  19. Гончаренко Ю. В. Формування творчої активності майбутніх акторів засобами пластичної імпровізації. - C. 103-107.
  20. Горлач В. В. Науково-теоретичні основи застосування семіотичних технологій у професійній підготовці. - C. 107-113.
  21. Грибанова О. Є. Професійна підготовка студентів коледжів на основі технологій інтерактивного навчання. - C. 113-117.
  22. Гринь Л. О. Структурно-функціональна модель процесу вокальної підготовки майбутніх акторів: базовий та усвідомлено-реалізаційний етапи. - C. 117-123.
  23. Драч А. С. Художній текст як засіб навчання читання майбутніх учителів англійської мови. - C. 123-131.
  24. Пахомова Т. О., Пономаренко Я. С. Читацька компетентність у системі професійно орієнтованого навчання англійської мови. - C. 131-135.
  25. Стадніченко Н. В. Аналіз стану готовності майбутніх акторів до професійного спілкування. - C. 135-142.
  26. Чернявський Б. Р. Сутність іншомовної компетентності майбутнього фахівця. - C. 142-148.
  27. Shyshko A. V., Lukanska H. A. Formation of translation competence of future translators by means of innovative technologies. - C. 148-152.
  28. Вимоги до оформлення статей у "Вісник Запорізького національного університету" за фахом "Педагогічні науки". - C. 153-155.
  29. Вихідні дані.
2017
№ 2 (29)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського