Пошуковий запит: (<.>I=Ж69028/2019$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
|
|
| Педагогічний пошук : наук.-метод. журн..- Луцьк Pedagogìčnij pošuk- Титул.
- Зміст.
- Луцюк А. М. Педагогічні ідеї Івана Котляревського. - C. 3–6.
- Турчина Л. І. Cуб’єктно-вчинковий підхід у житті та творчості академіка О. В. Киричука (Слово про вчителя). - C. 6–9.
- Вітюк В. В. Формування готовності педагогів до впровадження інклюзивного навчання. - C. 10–13.
- Дем'янюк О. Й. Особливості навчання та моделі середньої освіти Королівства Нідерландів. - C. 14–17.
- Кліш П. А., Хом'як А. П., Хом'як А. А. Професіоналізм у педагогічному спілкуванні в контексті сучасних викликів. - C. 18–20.
- Олешко П. С., Оксенюк І. Л. Використання електронного освітнього ресурсу для організації самостійної роботи слухачів у закладі післядипломної педагогічної освіти за змішаною формою навчання. - C. 21–26.
- Ребрина А. А., Ребрина А. А. Становлення Аліси Тараканової як одного із засновників танцювального спорту. - C. 27–28.
- Сташенко М. О., Рудь О. В. Медіаінфoрмаційна грамoтніcть у піcлядиплoмній педагoгічній ocвіті. - C. 29–32.
- Муляр О. П. Методичні умови формування толерантності школярів у процесі навчання суспільствознавчих предметів. - C. 33–35.
- Кацевич Л. С. Управління інноваційною діяльністю закладу в сучасних умовах. - C. 35–38.
- Миколайчук А. В. Науково-методичні засади підтримки та розвитку інтелектуально обдарованої особистості в освітньому просторі регіону. - C. 39–42.
- Кобель Г. П., Савош В. О. Експериментальний тур третього етапу LVІ Всеукраїнської олімпіади з фізики. - C. 42–45.
- Щебет В. В. Іменники, що вживаються лише в однині або множині. Вправи на змінювання іменників за числами. Складання усної розповіді за фотоілюстрацією. - C. 46–48.
- Гапонюк С. М. Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в "Кольорових мишах" Ліни Костенко. Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни (Конспект уроку, 7 клас). - C. 48–50.
- Савочка Л. М. Кліматотвірні чинники. Закономірності зміни температури повітря і поверхневих вод океанів (Конспект уроку, 7 клас). - C. 50–52.
- Романчук Г. Д. Освіта і виховання в родині Косачів. - C. 53.
- Олешко П. С. Педагогічні здобутки Олени Пчілки та наші завдання (Вступнє слово). - C. 54–55.
- Бондаренко Г. В. Родина Косачів в освітньому просторі Волині. - C. 55–57.
- Вальчук О. І. Ім’я Олени Пчілки – путівник в освітньому процесі нашої гімназії. - C. 58–61.
- Макарук К. Г. Берегиня славетного роду: материнська школа Олени Пчілки. - C. 62–64.
- Ярош Т. Я. Шкільний віртуальний музей Лесі Українки: сучасний погляд у минуле. - C. 65–67.
- Томаченко О. В. Історична пам’ять про людину: Микола Косач – знаний і незнаний. - C. 67–71.
- Барановська Л. Л. Волинські мотиви в дитячих п’єсах Олени Пчілки. - C. 71–73.
- Місяць М. О. Значення етнографічних праць Олени Пчілки та Ольги Косач-Кривинюк для розвитку української орнаментики. - C. 73–76.
- Романюк М. Є. Педагогічні погляди Михайла Драгоманова. - C. 77–80.
| 2019 | | № 3 (103)
|
|
| Педагогічний пошук : наук.-метод. журн..- Луцьк Pedagogìčnij pošuk- Титул.
- Зміст.
- Камінська В. В. Роль соціокультурного середовища у професійному розвитку педагогів. - C. 3–6.
- Корнейко А. О., Кутовий Р. С. Організація та проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, на Волині у 2019 році. - C. 7–15.
- Поліщук Н. А. Теоретико-практичні засади формування здоров’язбережувальної компетентності педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 16–21.
- Сташенко М. О., Трачук Т. В. Михайло Пилипович Кравчук у процесі наукової популяризації 20-х рр. ХХ ст.. - C. 22–26.
- Турчина Л. І. Особливості психологічного супроводу вчителя Нової української школи. - C. 27–30.
- Бабула І. І. Забезпечення якості освіти на принципах академічної доброчесності. - C. 31–34.
- Попович В. Й. Моделювання освітнього середовища в площині дослідницької діяльності школи. - C. 35–37.
- Верба Т. П., Кліванська Ю. А. Навчання дорослих у системі післядипломної педагогічної освіти у ВІППО. - C. 38–40.
- Рубльова Н. О. Засоби для інтерактивного педагогічного спілкування в інтернеті. - C. 40–44.
- Друкачук Ю. О. Створення графічного інтерфейсу користувача для програм мовою Python за допомогою Tkinter. - C. 45–48.
- Кобель Г. П., Савош В. О. Третій етап LVІ Всеукраїнської олімпіади з фізики. - C. 49–56.
- Мирончук О. П., Трофімук М. Б., Кащенюк М. Р. Бінарні уроки як форма STEM-орієнтованої організації освітнього процесу. - C. 57–61.
- Сашко В. Й., Тарасюк В. Й. Виховання стійкого інтересу до навчання шляхом розвитку мислення і творчої активності молодших школярів. - C. 62–65.
- Граузе О. Е. Сучасний урок зарубіжної літератури – урок життя і сили людського співчуття. - C. 66–68.
- Шинкарук І. В. Всеукраїнський конкурс "Учитель року" як фактор особистісного та професійного вдосконалення вчителя. - C. 69–71.
- Гребенюк М. П. Використання програмних засобів для виявлення плагіату в наукових та методичних роботах. - C. 71–74.
- Барабаш Ю. Г., Позінкевич Р. О. Виявити майбутнього вчителя. - C. 75–77.
- Зоря Ю. М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у патріотичному вихованні учнівської молоді. - C. 78–80.
| 2019 | | № 4 (104)
|
|