Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69028/2019$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Педагогічний пошук
: наук.-метод. журн..- Луцьк
Pedagogìčnij pošuk

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Слово до 25-річчя. - C. 3–5.
  4. Маслай Г. С. Долаючи вершини. - C. 6–7.
  5. Пушкар Н. С. Проект часу: погляд учителя. - C. 7–9.
  6. Бундак О. А. Волинські освітяни у популяризації в краї ідей Всеросійського селянського союзу. - C. 10–12.
  7. Виздрик В. С., Пехів В. Б. Суспільно-політичні процеси в Східній Галичині у 20-х рр. ХХ ст.. - C. 13–17.
  8. Дем'янюк О. Й. Волинська губернія в Українській революції: доба Гетьманату (Українська Держава). - C. 18–23.
  9. Дикий О. Ю. Сучасні підходи до організації фізичного виховання школярів. - C. 24–28.
  10. Кліш П. А., Заяць М. С. Когнітивні предиктори математичної успішності учнів. - C. 29–30.
  11. Лук'янчук Г. Я. Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського про рушійні фактори розвитку особистості школяра. - C. 31–33.
  12. Удовенко М. А. Вплив світогляду на здоров’я студентів. - C. 34–36.
  13. Романюк С. В. Сучасні технології навчання осіб з особливими освітніми потребами. - C. 37–40.
  14. Гребенюк Т. С. Турнір як особлива форма позакласної роботи з економіки. - C. 41–43.
  15. Наумук Л. М. Математична гра "Найрозумніший". - C. 44–53.
  16. Гребенюк А. С., Сокольська І. Є. Шляхи підвищення мотивації мовленнєвої діяльності учнів на уроках за допомогою гри. - C. 53–56.
  17. Пус О. А. "Нехай буде над кожним з нас Боже благословення..." (За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня у прозі"). Конспект уроку, 6 клас. - C. 57–59.
  18. Никитюк Н. З. Добро і зло. Конспект уроку з курсу "Основи християнської етики", 5 клас. - C. 59–63.
  19. Демчук О. О. Інтерактивні ігри у мовленнєвому розвитку дітей дошкільного віку. - C. 64–68.
  20. Яцечко Н. В., Бердоус Н. О. Природнича літня школа "Ойкумена" як фактор сприяння здоров’ю учнів. - C. 69–71.
  21. Барабаш Ю. Г., Позінкевич Р. О. Діагностично-корекційна профорієнтація сільських учнів. - C. 72–75.
  22. Сміховська В. Є., Астахова О. В. Децентралізація шкільної освіти. Бібліографічний покажчик. - C. 76.
2019
№ 1 (101)

 
Педагогічний пошук
: наук.-метод. журн..- Луцьк
Pedagogìčnij pošuk

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Левченко Ю. І. Мовна культура як складова особистості сучасного керівника закладу освіти. - C. 3–6.
  4. Лук'янчук Г. Я. Управлінська культура керівника закладу освіти в адаптивних умовах як вагомий чинник розвитку цивілізованого суспільства. - C. 7–12.
  5. Мелех В. Ю., Грабовський В. В., Лєвков В. В., Гаврилюк А. П. Фізичне виховання студентів педагогічного коледжу. - C. 13–15.
  6. Мочкін С. А. Підготовка вчителя до виховання учнів на національних цінностях: теоретичні аспекти. - C. 16–18.
  7. Нечипорук О. В. Особливості уроків фізичного виховання та формування здорового способу життя в навчальних закладах країн Західної Європи. - C. 19–22.
  8. Поліщук Н. А. Підвищення компетентності педагогічних працівників з питань упровадження здоров’язбережувальних технологій. - C. 23–28.
  9. Цьось А. В., Дубогай О. Д. Реалізація здоров’язбережувальних технологій у закладах початкової освіти. - C. 29–30.
  10. Луцюк А. М. Уявне інтерв’ю з Василем Сухомлинським про Нову українську школу. - C. 31–33.
  11. Гаврилюк Л. І. Інформаційна культура – важлива вимога для становлення сучасного вчителя. - C. 34–38.
  12. Романюк С. В., Коць В. В. Інклюзивна освіта у закладі загальної середньої освіти. - C. 39–47.
  13. Кобель Г. П., Савош В. О. Експериментальний тур третього етапу LV Всеукраїнської олімпіади з фізики. - C. 48–52.
  14. Занюк О. М. Правила вживання апострофа. Тренувальні вправи. - C. 52–55.
  15. Гапонюк С. М. Українські народні думи. "Маруся Богуславка". - C. 55–57.
  16. Добровольська В. О. Інтегрований урок літературного читання та образотворчого мистецтва. - C. 58–60.
  17. Вавриш В. Т. Домедична допомога в умовах бойових дій. - C. 61–62.
  18. Тихун О. А. Les loisirs. Dis-moi ce que tu aimes... (Дозвілля. Скажи мені, що тобі до вподоби). - C. 63–67.
  19. Багно О. М. Кров. - C. 68–70.
  20. Магдисюк Л. С. Мої рідні. Моя родина. - C. 71–74.
  21. Кропивник О. В. Поняття про оздоровчі системи та їх складові. - C. 75–76.
2019
№ 2 (102)

 
Педагогічний пошук
: наук.-метод. журн..- Луцьк
Pedagogìčnij pošuk

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Луцюк А. М. Педагогічні ідеї Івана Котляревського. - C. 3–6.
  4. Турчина Л. І. Cуб’єктно-вчинковий підхід у житті та творчості академіка О. В. Киричука (Слово про вчителя). - C. 6–9.
  5. Вітюк В. В. Формування готовності педагогів до впровадження інклюзивного навчання. - C. 10–13.
  6. Дем'янюк О. Й. Особливості навчання та моделі середньої освіти Королівства Нідерландів. - C. 14–17.
  7. Кліш П. А., Хом'як А. П., Хом'як А. А. Професіоналізм у педагогічному спілкуванні в контексті сучасних викликів. - C. 18–20.
  8. Олешко П. С., Оксенюк І. Л. Використання електронного освітнього ресурсу для організації самостійної роботи слухачів у закладі післядипломної педагогічної освіти за змішаною формою навчання. - C. 21–26.
  9. Ребрина А. А., Ребрина А. А. Становлення Аліси Тараканової як одного із засновників танцювального спорту. - C. 27–28.
  10. Сташенко М. О., Рудь О. В. Медіаінфoрмаційна грамoтніcть у піcлядиплoмній педагoгічній ocвіті. - C. 29–32.
  11. Муляр О. П. Методичні умови формування толерантності школярів у процесі навчання суспільствознавчих предметів. - C. 33–35.
  12. Кацевич Л. С. Управління інноваційною діяльністю закладу в сучасних умовах. - C. 35–38.
  13. Миколайчук А. В. Науково-методичні засади підтримки та розвитку інтелектуально обдарованої особистості в освітньому просторі регіону. - C. 39–42.
  14. Кобель Г. П., Савош В. О. Експериментальний тур третього етапу LVІ Всеукраїнської олімпіади з фізики. - C. 42–45.
  15. Щебет В. В. Іменники, що вживаються лише в однині або множині. Вправи на змінювання іменників за числами. Складання усної розповіді за фотоілюстрацією. - C. 46–48.
  16. Гапонюк С. М. Ідея зіткнення неповторності й буденності, стандарту в "Кольорових мишах" Ліни Костенко. Умовна, вигадана ситуація. Образ особливої дівчинки Анни (Конспект уроку, 7 клас). - C. 48–50.
  17. Савочка Л. М. Кліматотвірні чинники. Закономірності зміни температури повітря і поверхневих вод океанів (Конспект уроку, 7 клас). - C. 50–52.
  18. Романчук Г. Д. Освіта і виховання в родині Косачів. - C. 53.
  19. Олешко П. С. Педагогічні здобутки Олени Пчілки та наші завдання (Вступнє слово). - C. 54–55.
  20. Бондаренко Г. В. Родина Косачів в освітньому просторі Волині. - C. 55–57.
  21. Вальчук О. І. Ім’я Олени Пчілки – путівник в освітньому процесі нашої гімназії. - C. 58–61.
  22. Макарук К. Г. Берегиня славетного роду: материнська школа Олени Пчілки. - C. 62–64.
  23. Ярош Т. Я. Шкільний віртуальний музей Лесі Українки: сучасний погляд у минуле. - C. 65–67.
  24. Томаченко О. В. Історична пам’ять про людину: Микола Косач – знаний і незнаний. - C. 67–71.
  25. Барановська Л. Л. Волинські мотиви в дитячих п’єсах Олени Пчілки. - C. 71–73.
  26. Місяць М. О. Значення етнографічних праць Олени Пчілки та Ольги Косач-Кривинюк для розвитку української орнаментики. - C. 73–76.
  27. Романюк М. Є. Педагогічні погляди Михайла Драгоманова. - C. 77–80.
2019
№ 3 (103)

 
Педагогічний пошук
: наук.-метод. журн..- Луцьк
Pedagogìčnij pošuk

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Камінська В. В. Роль соціокультурного середовища у професійному розвитку педагогів. - C. 3–6.
  4. Корнейко А. О., Кутовий Р. С. Організація та проведення зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти, на Волині у 2019 році. - C. 7–15.
  5. Поліщук Н. А. Теоретико-практичні засади формування здоров’язбережувальної компетентності педагогів у системі післядипломної педагогічної освіти. - C. 16–21.
  6. Сташенко М. О., Трачук Т. В. Михайло Пилипович Кравчук у процесі наукової популяризації 20-х рр. ХХ ст.. - C. 22–26.
  7. Турчина Л. І. Особливості психологічного супроводу вчителя Нової української школи. - C. 27–30.
  8. Бабула І. І. Забезпечення якості освіти на принципах академічної доброчесності. - C. 31–34.
  9. Попович В. Й. Моделювання освітнього середовища в площині дослідницької діяльності школи. - C. 35–37.
  10. Верба Т. П., Кліванська Ю. А. Навчання дорослих у системі післядипломної педагогічної освіти у ВІППО. - C. 38–40.
  11. Рубльова Н. О. Засоби для інтерактивного педагогічного спілкування в інтернеті. - C. 40–44.
  12. Друкачук Ю. О. Створення графічного інтерфейсу користувача для програм мовою Python за допомогою Tkinter. - C. 45–48.
  13. Кобель Г. П., Савош В. О. Третій етап LVІ Всеукраїнської олімпіади з фізики. - C. 49–56.
  14. Мирончук О. П., Трофімук М. Б., Кащенюк М. Р. Бінарні уроки як форма STEM-орієнтованої організації освітнього процесу. - C. 57–61.
  15. Сашко В. Й., Тарасюк В. Й. Виховання стійкого інтересу до навчання шляхом розвитку мислення і творчої активності молодших школярів. - C. 62–65.
  16. Граузе О. Е. Сучасний урок зарубіжної літератури – урок життя і сили людського співчуття. - C. 66–68.
  17. Шинкарук І. В. Всеукраїнський конкурс "Учитель року" як фактор особистісного та професійного вдосконалення вчителя. - C. 69–71.
  18. Гребенюк М. П. Використання програмних засобів для виявлення плагіату в наукових та методичних роботах. - C. 71–74.
  19. Барабаш Ю. Г., Позінкевич Р. О. Виявити майбутнього вчителя. - C. 75–77.
  20. Зоря Ю. М. Особливості використання інформаційно-комунікаційних технологій у патріотичному вихованні учнівської молоді. - C. 78–80.
2019
№ 4 (104)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського