Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж69028/2013$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Педагогічний пошук
: наук.-метод. журн..- Луцьк
Pedagogìčnij pošuk

  1. Титул, зміст.
  2. Редакційна сторінка.
  3. Наукові публікації

  4. Євтодюк А. В., Матушевська М. В. Філософське осмислення феномену людини: ретроспектива й сучасність. - C. 3-6.
  5. Мочкіна Л. І., Мочкін С. А. Початок воєнних дій нацистської Німеччини на Волині та встановлення окупаційного режиму. - C. 6-10.
  6. Остапйовський О. І. Становлення особистості в процесі економічної соціалізації. - C. 11-14.
  7. Остапчук М. В. NP (nondeterministic polynomial) – повні задачі. - C. 15-20.
  8. Павлічук В. І., Левчук Л. А. Роль концертмейстера у вихованні творчої особистості співака в класі постановки голосу. - C. 21-22.
  9. Рудь О. В. Історичні аспекти розвитку християнства на Україні. - C. 23–27.
  10. Методичні публікації

      Модернізація освіти: наука і практика

  11. Яремчук Н. П. Система роботи школи над реалізацією науково-методичної проблеми. - C. 28-32.
  12. Котеленець В. Д., Басалко Н. В. Формування іміджу сучасного навчального закладу. - C. 33-35.
  13. Цимбалюк О. Л. Використання ІКТ у дошкільних навчальних закладах. - C. 36-41.
    • На допомогу вчителю

  14. Бортник А. В. Використання ППЗ на уроках математики. - C. 42-44.
    • Творчі сходинки педагогів Волині

  15. Грицюк Л. Й. Філософське осмислення образу янгола в поезії Надії Гуменюк. - C. 45-49.
  16. Гешеліна Т. Б., Переведенець К. П. Створення позитивної мотивації для успішної іншомовної діяльності учнів. - C. 50-52.
  17. Ураєва І. Г., Лукащук Т. А. Урок-дискусія з французької мови на тему "Засоби масової інформації. Телебачення". - C. 53-58.
  18. Куліш О. В. Значення води для живих систем. - C. 59-62.
  19. Оліферчук Л. Г. Нітрогеновмісні сполуки. Аміни. Анілін. - C. 63-66.
  20. Пугач Р. І. Загальна характеристика клімату. Кліматичні чинники. - C. 66-68.
  21. Троцюк Л. П., Дятел Л. І. Інфляція. Її сутність, причини, вимірювання. - C. 69-70.
    • Виховна робота

  22. Веремей С. В. Наблизитись до ремесла поета. - C. 71-76.
2013
№ 3 (79)

 
Педагогічний пошук
: наук.-метод. журн..- Луцьк
Pedagogìčnij pošuk

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Наукові публікації

  4. Арцишевський P. А., Рославець Р. М. Найважливіша праця вихователя. - C. 3-5.
  5. Біланич М. М., Бокотей О. М. До питання про екологічне виховання в системі дошкільної освіти та в сімейному колі. - C. 6-8.
  6. Вітюк В. В. Андрагогічна модель підготовки педагогів у системі післядипломної освіти. - C. 9-12.
  7. Калашник Л. С., Чжан Цан Національна хореографія як засіб патріотичного виховання сиріт у закладах соціального піклування КНР. - C. 13-16.
  8. Поліщук Н. А. Здоров’язбережувальні аспекти сучасного уроку. - C. 17-21.
  9. 2013-й – Рік дитячої творчості в Україні

  10. Толстіхіна Г. А. МАН – лабораторія творчого розвитку особистості. - C. 22-23.
  11. Дідик О. О. Тут відкриваються таланти. - C. 24-25.
  12. Бабула І. І., Шух М. Я. У ритмі нашого часу. - C. 25-28.
  13. Яцюк О. Б. Туризм – у кожну школу! Кожен учень – турист!. - C. 28-29.
  14. Остапчук В. А. Інноваційно-педагогічна діяльність Волинського обласного еколого-натуралістичного центру. - C. 30-32.
  15. Методичні публікації

  16. Гнатюк Д. О. Системно-діяльнісний підхід як основа організації ефективного навчання. - C. 33-37.
  17. Лич С. П. Профорієнтація – крок до самовизначення чи задача з багатьма невідомими?. - C. 37-39.
  18. Салуха Т. В. Використання різноманітних методів для активації пізнавальної діяльності учнів. - C. 40-41.
  19. Рейкіна М. Ф. Розвиток обдарованості кожного учня – запорука успіху НВК. - C. 42-44.
  20. Радіщук Т. П. Застосування інтерактивних технологій при розв’язуванні задач лінійного програмування симплекс-методом. - C. 45-48.
  21. Кобель Г. П. Експериментальний тур третього етапу L Всеукраїнської олімпіади з фізики. - C. 48-52.
  22. Трохимчук П. П., Шигорін П. П. Третій етап III Всеукраїнської олімпіади з астрономії. - C. 53-57.
  23. Гребенюк Т. С. Методика проведення екскурсій з економіки для учнів середніх і старших класів ЗНЗ. - C. 57-61.
  24. Хомич Т. І. Художня гімнастика й аеробно-ритмічні танці як засіб фізичного та естетичного виховання особистості. - C. 62-64.
  25. Гайдук І. М. Гурток оригамі: розвиваємо і навчаємо граючись. - C. 65-67.
  26. Козлова Ж. Г. Слова, близькі за значенням (синоніми). Редагування тексту "Осінь". - C. 68-70.
  27. Козюк І. Р. Мембранні органели. Система одномембранних органел. - C. 70-71.
  28. Андрейчин С. Р., Ольхович В. О. Дослідження особистісної ідентичності за допомогою арт-методів в умовах загальноосвітньої школи. - C. 72-73.
  29. Токарук Н. Р., Мочкін С. А. Трагічна доля села Ольшани. "Неперспективний" населений пункт. - C. 74-77.
  30. Титаренко Г. С. Васильченко. Дума-казка "Ось та Ась". - C. 78-80.
2013
№ 4 (80)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського