Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68951/2019/93<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Проблеми освіти : зб. наук. пр., електрон. вид..- Київ Problemi osvìti- Титул.
- Зміст.
- Погребняк В., Дашковська О., Солоденко А. 3акон України "Про вищу освіту": п’ять років імплементації. - C. 5-18.
- Жабенко О. Особливості організації професійного розвитку науково-педагогічних працівників на науковому рівні вищої освіти. - C. 19-32.
- Кирикилиця В. Форми взаємодії викладача і студентів у процесі вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням. - C. 33-48.
- Олександрова Г., Дюканова Н., Касьяненко А. "Academic Phrasebank" в академічних текстах англійською мовоюзлочинності. - C. 49-57.
- Шевченко С., Кривонос І. Cамостійна робота у немовному закладі вищої освіти під час вивчення іноземної мови. - C. 58-74.
- Шевяков Ю., Токарєва І., Файнер А., Івашина О. Впровадження інформаційних технологій у фахову підготовку іноземних студентів. - C. 75-90.
- Мегалінська Г., Страшко С., Білик Ж., Даниленко Є. Формування практичних навичок студентів під час вивчення курсу "Фітологія". - C. 91-102.
- Вернидуб О. Олімпіади з астрономії у розвитку інтелектуальних здібностей учнів до вивчення природничих наук. - C. 103-115.
- Жейнова С. Критерії, показники та рівні сформованості творчих якостей майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. - C. 116-130.
- Солонська А. Взаємодія працівників закладів дошкільної освіти з сучасними сім’ями. - C. 131-140.
- Стойчик Т. Показники і критерії оцінювання якості професійної освіти у контексті інтегрованого навчання. - C. 141-155.
- Конівіцька Т. Структура риторичної компетентності психологів. - C. 156-168.
- Дівінська Н. Методичні аспекти розвитку іншомовної компетентності науково-педагогічних працівників. - C. 169-182.
- Скиба Ю. Зарубіжні практики впровадження стандартів оцінювання професійної діяльності науково-педагогічних працівників. - C. 183-196.
- Трима К. Роль британських громадських організацій у забезпеченні якості вищої освіти. - C. 197-207.
- Іващенко М., Бикова Т. Порівняльно-педагогічний аналіз вітчизняного та зарубіжного досвіду впровадження змішаного навчання в освітній процес. - C. 208-223.
- Магомедова Я., Мільчевська Г. Формування соціальної активності неповнолітніх правопорушників в умовах ювенальної пробації. - C. 224-234.
- Мільчевська Г. Медіаграмотність у підготовці фахівців соціальної сфери. - C. 235-245.
- Єрьоміна Л. Тренінгова робота з майбутніми фахівцями соціальної сфери. - C. 246-255.
- Відомості про авторів. - C. 256-259.
| 2019 | | Вип. 93
|
|
|
|