Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2023/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Науковий вісник Ужгородського університету : зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота Pedagogika. Sotsialna robota- Титул.
- Зміст.
- Бартош О. П., Мигалина З. І. Білінгвальна міжкультурна освіта як засіб побудови освітнього процесу в руслі крос-культурного діалогу. - C. 9-12.
- Бондар Т. І., Симонян В. В. Критерії, показники та рівні сформованості етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки. - C. 13-16.
- Бондарчук Н. Я., Тулайдан В. Г., Тимочко О. І. Перспективи модернізації освітньої галузі України в контексті підвищення якості фізичного виховання школярів і студентів. - C. 17-21.
- Вансач П., Кендерешова Е. Основні етичні цінності та моральні обов’язки вчителя щодо учнів. - C. 22-25.
- Варивода Ю. Ю. Взаємозалежність соціальної реабілітації, соціальної адаптації та соціальної інтеграції у сфері соціальної роботи. - C. 26-29.
- Вербівський Д. С. Інноваційні технології в закладі вищої освіти. - C. 30-33.
- Гаєвська О. В., Швидкий Д. С. Впровадження методу науково-дослідного проекту з використанням штучного інтелекту при викладанні японської мови студентам-філологам. - C. 34-39.
- Гасанова Л. І., Кравченко О. О. Формування соціально-емоційних навичок в учнівської молоді. - C. 40-43.
- Гринь О. В. Екологічна підготовка майбутніх педагогів у США. - C. 44-47.
- Єнгаличева І. В. Ігрові технології у соціальній роботі з дітьми групи ризику: переваги та труднощі. - C. 48-51.
- Канюк О. Л., Кіш Н. В. Цифрова компетентність викладача іноземних мов у закладі вищої освіти. - C. 52-55.
- Козубовська І. В., Козубовський М. Р., Палкуш В. П. Організація сприятливого освітнього середовища для дітей групи ризику в США. - C. 56-60.
- Коломієць О. Г., Демиденко Т. М. Соціальні проєкти як інструмент впровадження інновацій у соціальній роботі. - C. 61-66.
- Корнещук В. В., Маценко І. В. Оцінка, добір та розвиток персоналу соціальної організації на засадах професійної надійності. - C. 67-70.
- Леврінц М. І., Варга Н. І., Попик Ю. С. Розвиток дослідницької компетентності майбутніх педагогів у вищій школі: зарубіжний досвід. - C. 71-75.
- Литвинова С. Г. Імерсивне середовище навчання: порівняльний аналіз. - C. 76-82.
- Лібак Н. А. Виокремлення етапів розвитку професійної підготовки майбутніх учителів української мови та літератури. - C. 83-88.
- Маляр Л. В., Милян Ж. І. Зарубіжний досвід підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. - C. 89-93.
- Mulesa P., Yurchenko A., Semenikhina O. Diagnostic apparatus of researching the results of preparing teachers to use virtual visibility tools in professional activities. - C. 94-99.
- Олефіренко Н. В., Добрунов О. С. Особливості рольових ігор у навчанні інформатики учнів базової середньої школи. - C. 100-105.
- Павлова Н. С. Методична робота вчителя як компонента освітньо-професійної програми "середня освіта (інформатика)". - C. 106-111.
- Петрочко Ж. В., Датченко Н. А. Міжнародний досвід упровадження соціального замовлення як засобу забезпечення найкращих інтересів дитини. - C. 112-116.
- Повідайчик М. М. Змістово-технологічне забезпечення процесу формування конкурентоспроможності майбутніх учителів математики. - C. 117-121.
- Реблян А. М., Шулла Б. С. Дослідницька спрямованість практики студентів у німецьких університетах. - C. 122-125.
- Розлуцька Г. М., Гайович Є. Ф., Куруц В. В. Розвиток цифрової компетентності молодших школярів в умовах неформальної освіти. - C. 126-130.
- Сікора Я. Б. Критерії та показники рівня сформованості фахової компетентності фахівців з інформаційних технологій. - C. 131-134.
- Cобченко Т. М., Махновський С. С. Загальні теоретичні питання формування професійної компетентності майбутніх фахівців природничої галузі. - C. 135-138.
- Trubacheva S. The development of educational competence of students in the conditions of martial law. - C. 139-142.
- Udovychenko O., Udovychenko I., Semenikhina O. Results of training future managers for the use of electronic document management in the dimensions of knowledge and skills. - C. 143-146.
- Шиманська В. В. Етапи і підсистема вправ для формування лексичної компетентності в професійно орієнтованому усному англомовному спілкуванні майбутніх екологів. - C. 147-151.
- Шкріба С. О. Людина покликання, а не титулів: етапи формування педагогічної спадщини І. Ющука. - C. 152-155.
- Штаєр Р. В., Назаров В. С., Кравець О. В. Можливості використання інформаційних технологій в освітньому процесі. - C. 156-160.
| 2023 | | Вип. 2 (53)
|
|
|
|