Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж68850:Пед. Соц./2023/2<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

 
Науковий вісник Ужгородського університету
: зб. наук. пр..- Ужгород. Серія, Педагогіка. Соціальна робота
Pedagogika. Sotsialna robota

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бартош О. П., Мигалина З. І. Білінгвальна міжкультурна освіта як засіб побудови освітнього процесу в руслі крос-культурного діалогу. - C. 9-12.
  4. Бондар Т. І., Симонян В. В. Критерії, показники та рівні сформованості етнокультурної компетентності майбутнього викладача вокалу в процесі фахової підготовки. - C. 13-16.
  5. Бондарчук Н. Я., Тулайдан В. Г., Тимочко О. І. Перспективи модернізації освітньої галузі України в контексті підвищення якості фізичного виховання школярів і студентів. - C. 17-21.
  6. Вансач П., Кендерешова Е. Основні етичні цінності та моральні обов’язки вчителя щодо учнів. - C. 22-25.
  7. Варивода Ю. Ю. Взаємозалежність соціальної реабілітації, соціальної адаптації та соціальної інтеграції у сфері соціальної роботи. - C. 26-29.
  8. Вербівський Д. С. Інноваційні технології в закладі вищої освіти. - C. 30-33.
  9. Гаєвська О. В., Швидкий Д. С. Впровадження методу науково-дослідного проекту з використанням штучного інтелекту при викладанні японської мови студентам-філологам. - C. 34-39.
  10. Гасанова Л. І., Кравченко О. О. Формування соціально-емоційних навичок в учнівської молоді. - C. 40-43.
  11. Гринь О. В. Екологічна підготовка майбутніх педагогів у США. - C. 44-47.
  12. Єнгаличева І. В. Ігрові технології у соціальній роботі з дітьми групи ризику: переваги та труднощі. - C. 48-51.
  13. Канюк О. Л., Кіш Н. В. Цифрова компетентність викладача іноземних мов у закладі вищої освіти. - C. 52-55.
  14. Козубовська І. В., Козубовський М. Р., Палкуш В. П. Організація сприятливого освітнього середовища для дітей групи ризику в США. - C. 56-60.
  15. Коломієць О. Г., Демиденко Т. М. Соціальні проєкти як інструмент впровадження інновацій у соціальній роботі. - C. 61-66.
  16. Корнещук В. В., Маценко І. В. Оцінка, добір та розвиток персоналу соціальної організації на засадах професійної надійності. - C. 67-70.
  17. Леврінц М. І., Варга Н. І., Попик Ю. С. Розвиток дослідницької компетентності майбутніх педагогів у вищій школі: зарубіжний досвід. - C. 71-75.
  18. Литвинова С. Г. Імерсивне середовище навчання: порівняльний аналіз. - C. 76-82.
  19. Лібак Н. А. Виокремлення етапів розвитку професійної підготовки майбутніх учителів української мови та літератури. - C. 83-88.
  20. Маляр Л. В., Милян Ж. І. Зарубіжний досвід підвищення кваліфікації педагогічних кадрів. - C. 89-93.
  21. Mulesa P., Yurchenko A., Semenikhina O. Diagnostic apparatus of researching the results of preparing teachers to use virtual visibility tools in professional activities. - C. 94-99.
  22. Олефіренко Н. В., Добрунов О. С. Особливості рольових ігор у навчанні інформатики учнів базової середньої школи. - C. 100-105.
  23. Павлова Н. С. Методична робота вчителя як компонента освітньо-професійної програми "середня освіта (інформатика)". - C. 106-111.
  24. Петрочко Ж. В., Датченко Н. А. Міжнародний досвід упровадження соціального замовлення як засобу забезпечення найкращих інтересів дитини. - C. 112-116.
  25. Повідайчик М. М. Змістово-технологічне забезпечення процесу формування конкурентоспроможності майбутніх учителів математики. - C. 117-121.
  26. Реблян А. М., Шулла Б. С. Дослідницька спрямованість практики студентів у німецьких університетах. - C. 122-125.
  27. Розлуцька Г. М., Гайович Є. Ф., Куруц В. В. Розвиток цифрової компетентності молодших школярів в умовах неформальної освіти. - C. 126-130.
  28. Сікора Я. Б. Критерії та показники рівня сформованості фахової компетентності фахівців з інформаційних технологій. - C. 131-134.
  29. Cобченко Т. М., Махновський С. С. Загальні теоретичні питання формування професійної компетентності майбутніх фахівців природничої галузі. - C. 135-138.
  30. Trubacheva S. The development of educational competence of students in the conditions of martial law. - C. 139-142.
  31. Udovychenko O., Udovychenko I., Semenikhina O. Results of training future managers for the use of electronic document management in the dimensions of knowledge and skills. - C. 143-146.
  32. Шиманська В. В. Етапи і підсистема вправ для формування лексичної компетентності в професійно орієнтованому усному англомовному спілкуванні майбутніх екологів. - C. 147-151.
  33. Шкріба С. О. Людина покликання, а не титулів: етапи формування педагогічної спадщини І. Ющука. - C. 152-155.
  34. Штаєр Р. В., Назаров В. С., Кравець О. В. Можливості використання інформаційних технологій в освітньому процесі. - C. 156-160.
2023
Вип. 2 (53)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського