Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж28852:Мист./2013$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Вісник Львівського університету
.- Львів. Серія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія мистецтва

  4. Миленька Г. Теоретичні проекції Г. Е. Лессінга в естетико-мистецтвознавчій думці XVIII– XX століття. - C. 3-17.
  5. Сиротинська Н. Богородична тема у сакральній гимнографії та українській бароковій літературі. - C. 18-27.
  6. Козаренко О. Ярема Якубяк як приклад когнітивного музикознавця. - C. 28-32.
  7. Музикознавство

  8. Медведик Ю. Інтердисциплінарні студії над давньою українською духовною піснею (20–80-ті роки XX століття). - C. 32-48.
  9. Зосім О. Літургічний календар у канціоналах і пісенниках західно-християнської та східно-християнської церковних традицій. - C. 49-58.
  10. Виконавське мистецтво

  11. Опарик Л . Мовленнєвий підхід у дослідженні національного музично-виконавського стилю (у світлі піаністичного мистецтва Любки Колесси та Марії Крушельницької). - C. 59-67.
  12. Кметюк Т. Специфіка коломийкового жанру у творчості Гуцульського ансамблю пісні і танцю. - C. 68-75.
  13. Етномузикологія

  14. Іваницький А. Володимир Гошовський: вчений і особистість. - C. 76-82.
  15. Мацієвський І. Шляхами Володимира Гошовського. - C. 83-93.
  16. Бодак Я. Лемківщина у колі наукових інтересів Володимира Гошовського. - C. 94-102.
  17. Пасічник В. Питання музичних діалектів у науковій спадщині Володимира Гошовського. - C. 103-113.
  18. Довгалюк І. Фонограмархів Кабінету музичної етнографії Всеукраїнської Академії Наук. - C. 114-130.
  19. Культурологія

  20. Андрушко Л. Сакральний образ українського рушника. - C. 131-139.
  21. Патрон І. Міф міста: теоретичний аспект. - C. 140-149.
  22. Образотворче мистецтво

  23. Откович Т. Маньєристичні мотиви в архітектурі Львова XVII століття. - C. 150-167.
  24. Скоп П. Історичні передумови виникнення стилю маньєризм в українському мистецтві та причини його появи. - C. 168-173.
  25. Козак Н. Неідентифікований фрагмент стінопису на західній стіні церкви св. Онуфрія в Лаврові. - C. 174-183.
  26. Гелитович М. Ікона "Собор Пресвятої Богородиці” другої половини ХVІ століття з Лопушанки. - C. 184-192.
  27. Театрознавство

  28. Гарбузюк М. "(Zygmunt Trzeci) Ogińska! сzyli Wojna Tatarów z Sarmatami” Яна-Непомуцена Камінського (1809): до генези "української теми” в польській драматургії та театрі ХІХ століття. - C. 193-207.
  29. Коваленко Ю. Постать театрального критика В. Морського в контекстів театрального життя Харкова 30–40-х років XX століття. - C. 208-215.
  30. Терещук Н. Легенда про Дон Жуана у театрах Галичини на початку ХІХ століття. - C. 216-226.
  31. Хореологія

  32. Шариков Д. Хореографія давніх Еллади і Риму – стилістика та виражальні засоби. - C. 227-233.
  33. Чілікіна Н. Сучасні аспекти філософії тілесності як ключ до мови тіла. - C. 234-241.
  34. Плахотнюк О. Фольк-джаз-танець у контексті розвитку сучасного хореографічного мистецтва України. - C. 242-247.
2013
Вип. 12

 
Вісник Львівського університету
.- Львів. Серія, Мистецтвознавство

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Філософія мистецтва

  4. Ковальська-Фрайт О. Синергія музики й слова у працях українських музикознавців Галичини першої третини XX століття. - C. 3-15.
  5. Синкевич Н. Сакральний компонент архетиповості українського хорового мистецтва. - C. 16-23.
  6. Muszkalska B. Pochodznie i moc muzyki w żydowskiej myśli mistycznej. - C. 24-30.
  7. Музикознавство

  8. Гнатишин О. Питання мелодики в українських музикологічних дослідженнях (концептуальний аспект). - C. 31-45.
  9. Граб У. Історія однієї публікації Мирослава Антоновича. - C. 46-56.
  10. Виконавське мистецтво

  11. Соланський С. Еволюція основних принципів автентичного виконавства барокової клавірної музики. - C. 57-64.
  12. Бень Г. Про організацію вокальних занять зі студентом-актором. - C. 65-71.
  13. Етномузикологія

  14. Пасічник В. Питання музичного слов’янознавства у науковій спадщині Володимира Гошовського. - C. 72-86.
  15. Добрянська Л. До історії виникнення фонограмархівів народної музики. - C. 87-97.
  16. Луканюк Б. До суперечок навколо музично-етнографічної спадщини Олександра Рубця. - C. 98-114.
  17. Клименко І. Опозиція локальних народномузичних традицій на порубіжжі Західного Полісся та середнього Погориння (за експедиціями 1984–2010 років до Зарічанського та Дубровицького районів Рівенської області). - C. 115-130.
  18. Оленич К. Коломийкові танці в традиції Закарпатської Верховини. - C. 131-140.
  19. Пеліна Г. Марамороські балади карпатського циклу: проблема міжетнічних зв’язків. - C. 141-153.
  20. Культурологія

  21. Белінська Л. Домінуючі мотиви сентиментального туризму або "ритуали повернення” американських українців (1975–1991 роки). - C. 154-160.
  22. Колос Д. Українське кіно в передчутті постмодернізму: "ВАВИЛОН ХХ” та "СОЛОМ’ЯНІ ДЗВОНИ”. - C. 161-167.
  23. Образотворче мистецтво

  24. Косів Р. Двобічні ікони XV–XVI століть на українських землях: спроба інтерпретації призначення та іконографії. - C. 168-181.
  25. Федак М. Датовані ікони Страшного Суду з колекції Національного музею у Львові імені Андрея Шептицького. - C. 182-198.
  26. Когут Г. Полтавські "АРАБЕСКОВІ” килими. - C. 199-216.
  27. Дядюх-Богатько Н. Зброярство на Гуцульщині як частина декоративно-ужиткового мистецтва. - C. 217-226.
  28. Театрознавство

  29. Лаврентій Р. Новаторська вистава "Мина Мазайло” Миколи Куліша на сцені Українського народного театру ім. Івана Тобілевича у Станіславові (1930 рік, режисер Володимир Блавацький). - C. 227-243.
  30. Рой У. "Слово про театральну критику” Теодора Вінклера – новий документ до історії становлення європейського театрознавства. - C. 244-249.
  31. Хореологія

  32. Погребняк М. Неокласичний танець: ґенеза та формування його естетико-стильових особливостей у театрі Джорджа Баланчіна. - C. 250-159.
  33. Гордєєва О. Педагогічні умови формування професійної кваліфікаційної майстерності майбутнього педагога-балетмейстера. - C. 260-268.
2013
Вип. 13
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського