Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23380/2013$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Неперервна професійна освіта: теорія і практика
: наук.-метод. журн..- Київ
Neperervna profesìjna osvìta : teorìa ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Частина 1. Філософія неперервної професійної освіти

  4. Ковальчук Н. Києво-Могилянська академія як фортеця духовності та європейської освіти в контексті метаісторії. - C. 7-12.
  5. Овсянкіна Л. Ціннісні орієнтації особистості і проблеми модернізації сучасної української освіти. - C. 13-17.
  6. Омельченко Ю. Місце етики ненасилля в розвитку гуманістичних ідей філософії освіти. - C. 18-24.
  7. Купрій Т. Метафоричне мислення як ознака креативності студента. - C. 25-31.
  8. Морщиньська У., Морщиньський В. Методи сучасної філософії в дослідженнях питань міжкультурної освіти. - C. 32-40.
  9. Частина 2. Освітологія – науковий напрям інтегрованого пізнання

  10. Саух П. Модель реформування вітчизняної університетської освіти. - C. 41-45.
  11. Тригуб І. Вимоги до провідних консультантів з питань розвитку системи освіти у Російській Федерації. - C. 46-54.
  12. Частина 3. Теорія і методика неперервної професійної освіти

  13. Сисоєва С. Інтерактивне навчання в освіті дорослих: до розвитку проблеми (англ.). - C. 55-59.
  14. Козак Л. Зміст підготовки майбутніх викладачів дошкільної педагогіки і психології до інноваційної професійної діяльності. - C. 60-68.
  15. Максимова Л. Педагогічні умови функціонування інформаційно-навчального середовища вищого навчального закладу економічного профілю. - C. 69-74.
  16. Задорожна Н. Формування комунікативної компетентності у професійній підготовці економістів. - C. 75-78.
  17. Юсеф Ю. Науково-методичне забезпечення педагогічного процесу формування комунікативної культури майбутніх лікарів. - C. 79-84.
  18. Кульбашна Я. Принцип безперервності освіти у формуванні професійної компетентності майбутніх стоматологів. - C. 85-89.
  19. Логуш Л. Професійна орієнтація – формування усвідомленого вибору професії. - C. 90-96.
  20. Частина 4. Історія неперервної професійної освіти

  21. Кряжев П. Модель реформування вищої освіти в Україні на межі ХХ-ХХІ століть. - C. 97-102.
  22. Пахолок Р. Дидактичні особливості навчального процесу в чоловічих західноукраїнських гімназіях (ХІХ – перша половина ХХ ст.). - C. 103-112.
  23. Частина 5. Неперервна професійна освіта за кордоном

  24. Батечко Н. До проблеми модернізації вищої освіти Російської Федерації. - C. 113-121.
  25. Бінницька О. Підготовка майбутніх керівників установ та організацій у сфері освіти у Великій Британії та Україні. - C. 122-126.
  26. Кристопчук Т. Педагогічна освіта в Республіці Польща: структура та зміст. - C. 127-134.
  27. Біницька К. Ретроспективний аналіз розвитку Криворізького державного педагогічного університету та Університету Казимира Великого. - C. 135-142.
  28. Частина 6. Психологія неперервної професійної освіти

  29. Яремчук Н. Експериментальне дослідження психологічної підготовки молодої жінки до материнства. - C. 143-152.
  30. Чигирин Т. Сучасні підходи до вивчення феномену самопрезентації. - C. 153-157.
2013
Вип. 3-4

 
Неперервна професійна освіта: теорія і практика
: наук.-метод. журн..- Київ
Neperervna profesìjna osvìta : teorìa ì praktika

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Огнев’юк В. О. Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта. - C. 6-11.
  4. Саух П. Ю. Університетська освіта: між історичною місією і реальною перспективою. - C. 12-17.
  5. Чернуха Н. М. Напрями освітологічної підготовки: соціологія освіти. - C. 19-24.
  6. Чобітько М. Г. Проектування впливу освітньо-професійного середовища на становлення особистісно орієнтованої позиції майбутніх учителів. - C. 26-33.
  7. Овчаренко Н. А. Система базових понять дослідження професійної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності. - C. 34-40.
  8. Батечко Н. Г. Розвиток мотиваційної сфери майбутніх викладачів вищої школи в умовах магістратури. - C. 41-47.
  9. Редько С. І. До проблеми формування мотивації педагогічних працівників. - C. 48-52.
  10. Сліпчук В. Л. Проблеми інформатизації сучасної вищої фармацевтичної освіти в Україні та засоби їх вирішення. - C. 53-56.
  11. Москалик Г. Ф. Проблемні питання якості системи допрофесійної підготовки: психолого-педагогічний та економічний аспект. - C. 57-62.
  12. Козак Л. В. Формування комунікативної компетентності майбутнього викладача дошкільної педагогіки і психології засобами тренінгу. - C. 64-71.
  13. Фруктова Я. С. Рольова ідентичність як базовий конструкт соціальної компетентності фахівця. - C. 72-79.
  14. Кравець Р. А. Структурні компоненти полікультурної компетентності майбутніх фахівців аграрної галузі. - C. 80-86.
  15. Ромашенко В. Є. Формування інформаційно-комунікаційної компетенції майбутніх учителів-філологів: принципи відбору і структурування змісту. - C. 87-93.
  16. Данкеєва О. Є. Особливості моделі формування професійної компетентності майбутніх землевпорядників. - C. 94-97.
  17. Назола О. В. До проблеми поєднання традиційних і сучасних методів навчання іноземних мов. - C. 98-103.
  18. Корчак Л. Інтегративний підхід до вивчення соціально-економічних наслідків безробіття у Республіці Польща. - C. 105-115.
  19. Сергеєва О. С. Законодавче забезпечення освіти дорослих в Україні: використання досвіду освітньої політики ЄС. - C. 116-118.
  20. Жижко О. А. Умови впровадження навчальних програм для маргінальних груп населення в Мексиці та Венесуелі. - C. 119-122.
  21. Павлов Ю. О. Наднаціональні програми Євросоюзу щодо профілактики ВІЛ/СНІДУ, наркоманії та алкоголізму. - C. 123-128.
  22. Яценко Т. С. Динаміка розвитку методології, теорії та практики глибинного пізнання. - C. 129-159.
2013
Вип. 1-2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського