Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2021/2<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Держава та регіони : наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi- Титул.
- Зміст.
Теорія та історія соціальних комунікацій
- Микитів Г. В. Концептуалізація символічного образу Донбасу в новинних медіатекстах. - C. 4-7.
- Пономаренко Л. Г. Експлікація архетипів і символів у сучасних українських художніх фільмах. - C. 8-14.
- Tregub A. Pragmatic Value of Service-Expert Programs in Ukrainian Television Space. - C. 15-21.
Теорія, історія та практика журналістики
- Hіrina Т. Promotion of Ukrainian-Language Radio Programs in the Information Space of the USA (Experience of 1930–1932). - C. 22-28.
- Гудошник О. В. Комеморативні медіапрактики в період пандемії. - C. 29-34.
- Зайцева І. В. Авторська колонка в жанровій парадигмі сучасних ЗМІ. - C. 35-42.
- Зіненко О. І. Інформаційна політика у сфері дискримінації та роботи з дітьми в Україні. - C. 43-49.
- Іваницька Б. В. Проблеми та перспективи розвитку кіберспортивної журналістики в сучасному медіапросторі. - C. 50-56.
- Kitsa M. Specifics of Convergent Media Content in Ukraine on the Example of Radio Liberty. - C. 57-62.
- Темченко Л. В., Бучарська І. С. Світоглядна публіцистика: від збірки "Нерви ланцюга" (2003) до Zbruc-есеїстики. - C. 63-70.
- Шелефонтюк А. А. Специфіка диджитальної діяльності регіональних газет. - C. 71-80.
Прикладні соціально-комунікаційні технології
- Білущак Т. М., Стадник О. С. Використання соціальних мереж у маркетингових комунікаційних стратегіях стоматологічних кабінетів. - C. 81-89.
- Бондаренко І. С. Соціальнокомунікаційні технології радянських практик соціального інжинірингу: регіознавчі студії. - C. 90-95.
- Брадов В. В. Формування мережевого інструментарію інформаційної війни (на прикладі агресії Росії проти України). - C. 96-103.
- Horska К. Collaborative Journalism: Why Media Unite for Co-Projects on Digital Platforms. - C. 104-111.
- Досенко А. К. Мобільний дискурс комунікаційних платформ. - C. 112-116.
- Лаба О. В., Романишин Ю. Л. Інформаційне моделювання в процесах інформаційного забезпечення організації. - C. 117-123.
- Мудра І. М. Українські соціальні мережі: стан та перспективи для ЗМІ. - C. 124-129.
- Семен Н. Ф. Особливості подачі інформації про пандемію Covid-19 на Instagram-акаунтах сучасних українських медіа (на прикладі профілів телеканалів "НТА" та "Україна 24"). - C. 130-135.
Медіаосвіта
- Бутиріна М. В., Анікеєнко М. П. Компетентнісна модель журналістської освіти в оцінці стейкхолдерів. - C. 136-143.
- Єрмолаєва Г. А. Мультимедійні засоби в профорієнтаційній роботі з майбутніми абітурієнтами сфери інформаційної діяльності. - C. 144-148.
Соціальні комунікації у фокусі соціології
- Зоська Я. В., Матюхін Д. А., Стадник А. Г., Ванюшина О. Ф. Вплив соціально-просторових особливостей регіону на відтворення соціальних практик молоді. - C. 149-157.
- Коваль Г. В., Смик В. К. Нормативно-правове забезпечення системи соціальних послуг в Україні. - C. 158-163.
- Міщенко О. М., Сівакова Є. О. Реінтеграція дітей: концепція і сутність. - C. 164-169.
- Серга Т. О., Мудрик Т. Й. Поняття "інформаційний простір" у сучасному суспільстві. - C. 170-175.
- Сухаревська Г. В. Роль та функції ЗМІ в політичній соціалізації актора. - C. 176-180.
| 2021 | | № 2 (46)
|
|
|
|