Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23244:Соц.комун./2016$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія та історія соціальних комунікацій

  4. Афанасьєва К. О. Концептуалізація феномена співучасті в партисипативних моделях контентовиробництва. - C. 3-7.
  5. Дзьомба Н. М. Від "інтернаціоналізму чи русифікації?” До "демократії чи москалізації?”: політична думка українських дисидентів-журналістів. - C. 8-12.
  6. Комова М. В. Джерела формування документно-комунікаційної спеціальної лексики. - C. 13-17.
  7. Миронюк Н. Д. Книжкові ярмарки – одна зі складових механізму масової комунікації. - C. 18-21.
  8. Семен Н. Ф. Поняття "інформаційна війна” в контексті соціальних комунікацій. - C. 22-25.
  9. Хітрова Т. В. Семантичний простір репрезентації моделі "пам’ять” у сучасних медіа. - C. 26-30.
  10. Холод О. М. Ідеї про "електричний бум” Маршалла Маклуена як концептуальне підґрунтя трансформації теорії соціальних комунікацій. - C. 31-38.
  11. Теорія, історія та практика журналістики

  12. Бондаренко Ю. С. Українська газета "День” у контексті альтернативної преси Німеччини. - C. 39-43.
  13. Вербицька Х. І. Особливості місцевого інформаційного тижневика. - C. 44-48.
  14. Волинець Г. М. Специфіка візуального контенту в часописі "Український тиждень”. - C. 49-58.
  15. Гиріна Т. С. Концептуальні засади формування системи радіомовлення для людей старшого віку. - C. 59-62.
  16. Горчикова А. О. Регіональні медіа в контексті глобалізації (на прикладі телеканалів Рівненщини). - C. 63-67.
  17. Гоян В. В., Мисечко А. О. Аудіовізуальні аспекти творчості журналіста інформайно-розважальної телепрограми. - C. 68-74.
  18. Джолос О. В. Впровадження суспільного мовлення в Україні: обізнаність та ставлення громадян. - C. 75-83.
  19. Зикун Н. І. Термінологічна кодифікованість сатирично-публіцистичного дискурсу. - C. 84-89.
  20. Миронюк Д. І. Як "тітушки” стають журналістами. - C. 90-92.
  21. Нетреба М. М., Непомняща К. А. Робота журналіста в екстремальних ситуаціях. - C. 93-97.
  22. Осюхіна М. О. Роль медіаосвіти за умов сучасних українських суспільно-політичних реалій. - C. 98-102.
  23. Петрушка А. І. Журнал "National Geographic” як чинник візуалізації текстового матеріалу. - C. 103-107.
  24. Подаряща О. І. Медіатекст у контексті нової комунікаційної парадигми освіти. - C. 108-112.
  25. Потапова А. В. Аналітична стаття на сторінках регіональної преси: тематика та жанрові різновиди (за матеріалами рівненських газет). - C. 113-118.
  26. Пуцята І. С. "Філософія повсякденності” в практиці "Першого Національного” та "ICTV”. - C. 119-121.
  27. Риженко Л. М. Видозміни жанрових моделей друкованих ЗМІ. - C. 122-125.
  28. Холод Г. Я. Специфіка інформаційного протистояння між газетою "Кино” та "Кіно-Газетою”. - C. 126-129.
  29. Яблонський М. Р. Лінгвістичні дискусії Петра Волиняка (на матеріалі часопису "Нові дні” 1950-х рр.). - C. 130-136.
  30. Прикладні соціально-комунікаційні технології

  31. Бірюкова Т. Л. Інноваційні напрями розвитку інформаційного менеджменту. - C. 137-140.
  32. Блинова Н. М., Єрешко О. О. Сайт для батьків як різновид інтернет-ресурсу. - C. 141-147.
  33. Вежель Р. Ю. Наукові підходи до визначення сутності та принципів функціонування бренду в Інтернеті. - C. 148-152.
  34. Досенко А. К. Реклама в блогосфері: специфіка існування. - C. 153-155.
  35. Чекалюк В. В. Створення атрактивного іміджу держави на світовому медіаринку. - C. 156-164.
  36. Теорія та історія видавничої справи та редагування

  37. Бессараб А. О. Співпраця України та Азербайджанської республіки у сфері соціальних комунікацій з формуванні інтересу до книги. - C. 165-168.
  38. Женченко М. І. Нова модель рецензування наукових публікацій у цифровому середовищі. - C. 169-172.
  39. Міжнародні відносини в соціальних комунікаціях

  40. Мустафаєв Н. Азербайджан і Україна: наукова спадщина О. В. Багрія до 125-річчя професора О. В. Багрія присвячується. - C. 173-180.
  41. Відомості про авторів. - C. 181.
2016
№ 1 (25)

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бессараб А. О. Соціально-комунікаційні технології формування інтересу до української книги у Франції. - C. 3-6.
  4. Досенко А. К. Конотація мережі. - C. 7-10.
  5. Ковпак В. А. Етнокультурна компетенція: формування засобами документно-інформаційної комунікаційної системи (на прикладі книги М. Хейфеца "Українські силюети" видавництва "Сучасність"). - C. 11-17.
  6. Кремпова Л. О. Стан словникових видань у соціально-комунікативному просторі України. - C. 18-22.
  7. Ященко Л. Є., Масі Н. І. Поліваріантність візуалізації результатів інформаційно-аналітичного дослідження в бізнес-сфері: теоретико-практичні аспекти. - C. 23-28.
  8. Блинова Н. М., Остра М. С. Сайт радіостанції як конвергентний засіб масової інформації. - C. 29-34.
  9. Варданян М. В. Медіаформат мережевих ЗМІ Криворіжжя. - C. 35-38.
  10. Гиріна Т. С. Орієнтація радіостанції на аудиторію: формування інклюзивного простору в комунікуванні незрячих. - C. 39-43.
  11. Зубарець А. В. Локальні медіа як засоби творення медіареальності: особливості впливу на світогляд аудиторії. - C. 44-48.
  12. Іванюха Т. В. Механізми формування морально-духовних цінностей молоді засобами журнальної преси. - C. 49-52.
  13. Іщенко А. І. Експериментальне телевізійне мовлення 1930-х рр.: досвід українського телебачення. - C. 53-58.
  14. Ковпік С. І. Перлокутивний ефект тексту як журналістська стратегія. - C. 59-62.
  15. Нетреба М. М., Грудєва М. О. Чорнобильська трагедія в українській публіцистиці останнього десятиліття. - C. 63-67.
  16. Прикидько О. М. Роль теленовин у формуванні громадської думки. - C. 68-70.
  17. Kholod О. Influence Of Ukrainian Media On The Transformation Of "Ideology" Ukrainian Family (in the process of informing social upheaval in Ukraine in 2013 – 2015 years). - C. 71-76.
  18. Бадюл Л. В. Теоретичні аспекти моделювання протестного іміджу в соціальній мережі: український "Євромайдан" 2013 – 2014 рр.. - C. 77-86.
  19. Балюн О. О. Актуальні питання досліджень out-of-home реклами в Україні. - C. 87-91.
  20. Бондаренко І. С. Іміджологія в системі гуманітарних знань: соціальнокомунікаційний підхід. - C. 92-95.
  21. Вежель Р. Ю. І-брендинг як метасистема соціального управління промоцією об’єктів у віртуальному середовищі. - C. 96-100.
  22. Дроздик Л. А. Актуальні тренди соціальної реклами в комплексі політичних комунікацій. - C. 101-105.
  23. Холод Г. Я. Специфіка засобів просування кінопродукції в газеті "Кіно-тиждень" (1927 р.). - C. 106-111.
  24. Чекалюк В. В. Особливості формування позитивного іміджу України в ЗМІ. - C. 112-115.
  25. Шевчук Ю. С. Кінематографічний product placement як соціально-комунікаційна технологія. - C. 116-120.
  26. Відомості про авторів. - C. 121.
2016
№ 2 (26)

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бессараб А. О. Соціально-комунікаційні технології формування культури читання на телебаченні на прикладі телеканалу "Інтер". - C. 4-12.
  4. Бондаренко І. С. Соціальнокомунікаційні техніки та ресурси у війнах нового покоління. - C. 13-17.
  5. Гнатишин С. І. Історіографія блогосфери: український та зарубіжний контекст. - C. 18-22.
  6. Досенко А. К. Аматорський медіаматеріал як форма виявлення соціальної небайдужості українців. - C. 23-26.
  7. Ковпак В. А. Політв'язні як Національна еліта: смислові модифікації публіцистики української повоєнної еміграції. - C. 27-35.
  8. Куля А. Е. Інформаційне суспільство як продукт розвитку інформаційних технологій. - C. 36-39.
  9. Рижко О. М. Плагіат: складники розуміння. - C. 40-48.
  10. Synowiec A. Social Impact: Study On Chosen Theories, Tools And Examples Of Use Of Propaganda And Persuasive Statements. Polish Elections Case 2015. - C. 49-55.
  11. Безп’ятчук Ж. І. Символи у висвітленні Євромайдану німецькими друкованими ЗМІ. - C. 56-61.
  12. Богуславський О. В. Другий з'їзд українських журналістів США і Канади (жовтень, 1966): шляхом самоорганізації журналістського середовища. - C. 62-68.
  13. Бондаренко Т. Г. Термінологійна панель для дослідження аудиторії медіа. - C. 69-74.
  14. Бурдіна Е. О. Інфографіка на телебаченні: вплив інфотейнменту на візуалізацію фактів. - C. 75-80.
  15. Витвицька Ю. Н. Вивчення аудиторії на різних етапах редакційного менеджменту молодіжного видання. - C. 81-86.
  16. Гиріна Т. С. Мовна гра як інструмент фатичної трансформації радіоефіру. - C. 87-91.
  17. Гресько О. В. Суспільне мовлення України в контексті міжнародних медіакомунікацій. - C. 92-95.
  18. Доброва С. О. Трансформація телебачення в Інтернеті в епоху глобалізації. - C. 96-99.
  19. Іваницька Б. В. Повторюваність тем як фактор ефективності та дієвості газетно-журнальних публікацій фахово-господарських часописів Галичини міжвоєнного періоду (на прикладі тематики розвитку кооперативного молочарства). - C. 100-105.
  20. Климович І. М. Патріотичний контент дитячих телепрограм в Україні. - C. 106-109.
  21. Ковбасенко А. Ю. Класифікація реаліті-шоу: сучасний стан і перспективи. - C. 110-113.
  22. Нетреба М. М. "Екстремальна" журналістика на телебаченні: етичний аспект. - C. 114-118.
  23. Нємцева О. О. Організація дозвілля як комунікаційна технологія інформаційних програм українського телебачення. - C. 119-122.
  24. Подаряща О. І. Соціокультурні функції сучасних мас-медіа України. - C. 123-126.
  25. Собокар І. І. Роль карикатури в контексті діяльності сатиричного журналу "Червоний перець" початкового періоду. - C. 127-131.
  26. Усманова О. В. Харків – центр культурно-освітніх традицій в історії розвитку української преси. - C. 132-134.
  27. Яблонський М. Р. Аналітика Петра Волиняка початку 1950-х років: тема еміграційної літератури. - C. 135-142.
  28. Киричок Т. Ю., Фіголь Н. М. Термінологія електронного навчального дискурсу. - C. 143-147.
  29. Балюн О. О. Сучасні світові тенденції в розвитку digital ooh. - C. 148-152.
  30. Бурлаков О. В. Сайт міської ради Маріуполя як чинник впливу на населення міста. - C. 153-155.
  31. Вежель Р. Ю. Екосистема комунікацій бренда в мережі Інтернет. - C. 156-159.
  32. Голік О. В. Особливості функціонування різних груп лексики в рекламній комунікації. - C. 160-164.
  33. Киричок А. П. Менторський підхід у підготовці PR-фахівців. - C. 165-170.
  34. Нищик Г. В. Розширення можливостей діяльності інформаційних агентств України з виходом у мережу Інтернет. - C. 171-176.
  35. Семен Н. Ф. Російські інтернет-ресурси як веб мас-медіа. - C. 177-182.
  36. Федотов І. А. Основні туристичні природно-антропогенні та історико-культурні ресурси (на прикладі Херсонського та Миколаївського регіонів). - C. 183-187.
  37. Холод Г. Я. Специфіка засобів популяризації "Кіно-газети" (1930). - C. 188-193.
  38. Шмига Ю. І. "Фама" – перша українська рекламна агенція на Галичині. - C. 194-198.
  39. Відомості про авторів. - C. 199-200.
2016
№ 3 (27)

 
Держава та регіони
: наук.-вироб. журн..- Запоріжжя. Серія, Соціальні комунікації
Derzhava ta rehiony. Seriya: Sotsialni komunikatsiyi

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Бессараб А. О. Технології доповненої реальності як новий тренд у формуванні культури читання. - C. 4-8.
  4. Ковпак В. А. Аксіогенеза публіцистики Я. Стецька: репрезентація смислу "Бог". - C. 9-13.
  5. Рижко О. М. Особливості розкриття теми плагіату в ігровому кіно. - C. 14-20.
  6. Сібірякова О. О. Сучасні соціологічні дослідження в контексті моделювання мультиплікативних процесів в інформаційному просторі. - C. 21-27.
  7. Холод О. М. Постулати соціального інжинірингу (або специфіка формування концепцій соціального інжинірингу, соціальних комунікацій і комунікаційних технологій у працях Г. Почепцова, В. Різуна й О. Холода). - C. 28-39.
  8. Бондаренко Т. Г. Формування аудиторії через промоцію діяльності телеведучого. - C. 40-44.
  9. Гиріна Т. С. Соціальна роль радіомовлення в період військового конфлікту на сході України: сучасний стан та перспективи трансформації. - C. 45-50.
  10. Гоян В. В., Іщенко А. І. Телебачення в наукових працях українських учених (за матеріалами дисертацій 1980 – 2016 рр.). - C. 51-56.
  11. Гресько О. В. Громадянський складник сучасного іномовлення України. - C. 57-61.
  12. Коміна Т. О. Сучасний медіапростір як середовище формування активності українських споживачів медіа. - C. 62-65.
  13. Костюк В. В., Зозуль Т. В. Функціонування інформаційних жанрів на сторінках запорізьких регіональних видань. - C. 66-69.
  14. Макарчук О. Г. До питання про склад контингенту передплатників журналу "Народ" (Галичина в складі Австро-Угорщини, 1890 – 1895 рр.). - C. 70-79.
  15. Нестеренко О. А. Поняттєві сфери термінів для номінації нових медіаформатів. - C. 80-86.
  16. Семен Н. Ф. Політична специфіка російської журналістики. - C. 87-92.
  17. Холод Г. Я. Жанрово-стилістичні особливості інформаційних матеріалів з оцінкою медіатекстів (на прикладі "Кіно-газети" за 1929 рік). - C. 93-100.
  18. Вербицький П. С. Нормативно-правове забезпечення взаємодії журналістів із представниками влади в Україні. - C. 101-105.
  19. Данча Л. І. Проблема правового регулювання діяльності мас-медіа у вітчизняному журналістикознавчому дискурсі 1990 – 2010-х рр.. - C. 106-111.
  20. Немеш А. М. Соціальні комунікації міжнародних неурядових організацій та їх роль у соціально-політичних перетвореннях в Україні. - C. 112-118.
  21. Демченко І. Л. До питання визначення теоретико-методологічних аспектів дослідження знаково-символічного простору сучасної України. - C. 119-123.
  22. Санакоєва Н. Д., Закарлюка М. П. Спонсорство як рекламно-комунікативна технологія в медіахолдингу Starlightmedia. - C. 124-128.
  23. Санакоєва Н. Д., Кущ С. Г. Транснаціональний медіабренд "Forbes": позиціонування та специфіка реклами у "Forbes Україна". - C. 129-133.
  24. Киричок А. П. Використання методу Case study в підготовці фахівців зі зв’язків з громадськістю. - C. 134-137.
  25. Полякова Г. О. Застосування медіаосвітніх технологій у початковій ланці середньої школи. - C. 138-142.
  26. Відомості про авторів. - C. 143.
2016
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського