Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113/2020$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул, зміст.
  2. Гура Т., Михайличенко В., Галущак І. Способи активізації самостійної роботи студентів. - C. 3–12.
  3. Zinchenko L. A study of pedagogical conditions for development of professional responsibility among physical training and sports professionals. - C. 13–18.
  4. Асеева І. Результати педагогічного експерименту формування базової професійної компетентності у майбутніх бакалаврів машинобудівних спеціальностей. - C. 19–28.
  5. Vorobieva E., Chebakova Yu. Оrganization of the educational process in a modern higher education institution based on a facilitative approach. - C. 29–39.
  6. Kozlov D. Method of experimental assessing of the model of the system of the innovative culture development of future manager of general secondary educational institution. - C. 40–46.
  7. Жушма Т. Зміст та структура педагогічної культури майбутніх викладачів закладів вищої освіти як важливий компонент професійної діяльності фахівця. - C. 47–57.
  8. Романовський О., Пономарьов О., Іліаш Н. Два аспекти філософії лідерсва. - C. 58–67.
  9. Дубініна О., Ігнатюк О. Методика діагностики професійно значущих якостей педагога-лідера. - C. 68–79.
  10. Лютий М. Лідерські якості майбутніх викладачів закладів вищої освіти. - C. 80–88.
  11. Мороз С., Бука І., Мороз В., Бука С. Фактори вибору місця здобуття вищої освіти як об’єкт публічного управління забезпеченням її якості (за результатами опитування студентів українських закладів вищої освіти). - C. 89–99.
2020
№ 1

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул, зміст.
  2. Белікова Н., Шматков Д. Методи формування змісту навчання майбутніх інженерів-метрологів предметної галузі житлово-комунального господарство. - C. 3-15.
  3. Романовська О., Азаренко Ю. Методика формування науково-дослідницької компетентності у майбутніх магістрів-біотехнологів. - C. 16-27.
  4. Демідова Ю., Тверитникова О., Хіхло О. Довузівська підготовка в системі безперервної професійної освіти. - C. 28-36.
  5. Романовський О., Михайличенко В., Опанасенко Я. Досвід проведення моніторингу професійної компетентності педагога за допомогою студентів як один із способів її оцінки. - C. 37-45.
  6. Lanskih M., Bogdan Zh. Syndrome of emotional burnout research at the heads of commercial organizations. - C. 46-53.
  7. Шаполова В. Ефективність методу графічної фасилітації під час вдосконалення комунікативних умінь майбутніх менеджерів. - C. 54-64.
  8. Булага К., Кононець Н., Гриньова М. Технологія кайдзен у процесі формування лідерських якостей вихованців дитячого хореографічного колективу. - C. 65-74.
  9. Тіняков А., Федорина Т., Матузна Н. Лідерські якості легкоатлетів високої кваліфікації. - C. 75-89.
  10. Kozlov D. System implementation stages of the innovative culture development of the future manager of the general secondary educational institution in the magister preparation process. - C. 90-98.
  11. Єрьоменко О. Умови ринкової економіки у підготовці магістрів управління навчальним закладом. - C. 99-107.
2020
№ 2

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Кравцова Н. В., Гура Т. В., Конкін В. М. Самоосвітня компетентність як необхідна умова конкурентоспроможності майбутніх фахівців машинобудівного профілю. - C. 3-13.
  4. Євтушенко Н. В. Основні напрями модернізації змісту і форм підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів в Україні з урахуванням досвіду республіки Польща. - C. 14-22.
  5. Романовська О. О., Бандурян В. Методика використання інноваційних технологій навчання при підвищенні кваліфікації лікарів. - C. 23-36.
  6. Zinchenko L. V. Experimental verification of the efficiency of pedagogical conditions of formation of professional responsibility of future specialists of physical culture. - C. 37-44.
  7. Підбуцька Н. В., Книш А. Є. Індивідуально-психологічні чинники апатії у студентів . - C. 45-55.
  8. Штученко І. Є., Картавкіна Ю. O. Особливості саморегуляціїї особистості з різним рівнем емоційності. - C. 56-64.
  9. Грицук О. Особливості емоційного стану студентів закладів вищої освіти залежно від виду навчального заняття. - C. 65-72.
  10. Romanovskiy O. G., Ponomaryov O. S., Kvasnyk O. V., Shapolova V. V., Reznik S. M. Professional should be the leader. - C. 73-82.
  11. Дубініна О., Ігнатюк О. А., Середа Н. В. Теоретико-емпіричні аспекти визначення змісту поняття "професійна відповідальність педагога-лідера”. - C. 83-92.
  12. Горбач І. O. Шляхи формування стратегічно-діяльнісного компоненту лідерського потенціалу майбутніх фахівців державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 93-107.
2020
№ 3

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул, зміст.
  2. Dubinina O., Ihnatiuk O., Sereda N. Pedagogical acme-technology of formation of responsibility among leader-professionals during the process of professional education. - C. 3-10.
  3. Євтушенко В. Результати аналізу змісту сучасних досліджень підвищення кваліфікації вчителів природничо-математичних предметів у післядипломній освіті України і Республіки Польща. - C. 11-16.
  4. Kostyria I., Fandieieva A. Teaching of professionally oriented foreign language on the basis of a competency-based approach in technical universities. - C. 17-30.
  5. Romanovs'kyj O., Hura T., Mykhailychenko V. Correlation between self-assessment and self-confidence of students of technical institutions of higher education and methods of their activation. - C. 31-37.
  6. Грень Л. Шляхи розв’язання проблемних питань у сфері функціонування професійно-технічної освіти в Україні. - C. 38-47.
  7. Пінчук О., Малицька І. Ефективна експертиза публікацій як запорука якості наукових видань. - C. 48-60.
  8. Корж Г. Світоглядний та методологічний потенціал філософії у підготовці здобувачів вищої освіти ступеня доктор філософії. - C. 61-67.
  9. Cороко Н. Модель розвитку вчителя-лідера у STEAM-орієнтованому освітньому середовищі закладу загальної освіти. - C. 68-79.
  10. Модло Є., Семеріков С., Маркова О. Мобільні інтернет-пристрої у формуванні компетенції із розв’язання професійних задач засобами інформаційно-комунікаційних технологій. - C. 80-92.
  11. Дем’яненко В. Механізми використання освітніх платформ з елементами штучного інтелекту для формування інформаційно-дослідницької компетентності. - C. 93-100.
2020
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського