Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113/2018$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
|
| Теорія і практика управління соціальними системами : філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy- Титул.
- Зміст.
- Резнік С., Дяченко Л. Сутність та структурні компоненти науково-дослідницької компетентності майбутніх техніків-технологів легкої промисловості. - C. 3-17.
- Книш А. Застосування методів коучингового підходу при викладанні дисципліни "Математичні методи в психології". - C. 18-27.
- Ільєнко О. Зміст науково-методичної системи формування конкурентоспроможного фахівця муніципальної економіки та етапи її реалізації. - C. 28-37.
- Романовська О. Формування креативності майбутніх психологів у закладах вищої освіти. - C. 38-46.
- Черкашин А., Грицаєнко Т. Психологічні особливості соціальної адаптації студентів перших курсів вищих навчальних закладів. - C. 47-54.
- Гура Т., Фурманець Б. Формування особистісного потенціалу студентів технічного університету. - C. 55-64.
- Ponomariov O., Kvasnyk O., Chala Yu. Philosophical and anthropological bases of the leadership’s phenomena. - C. 65-74.
- Черемський М. Толерантність освітнього середовища як умова творчого самовираження особистості. - C. 75-82.
- Кочанов Е., Зміївський Г. Упровадження геоінформаційних технологій у процес дистанційного навчання тактичним (тактико-спеціальним) дисциплінам. - C. 83-92.
- Демідова Ю., Шахова Г. Удосконалення викладання природничо-наукових дисциплін у студентів психологів. - C. 93-99.
| 2018 | | № 2
|
|
|
| Теорія і практика управління соціальними системами : філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy- Титул, зміст.
- Романовський О., Ігнатюк О., Середа Н. Особливості формування основ педагогічної майстерності здобувачів освітньо-наукового рівня "доктор філософії" на засадах міждисциплінарного підходу і концепції педагогіки добра академіка І. А. Зязюна. - C. 3-15.
- Пономарьов О., Долгарєв А. Філософсько-антропологічна природа педагогіки добра. - C. 16-27.
- Воробйова Є., Чеботарьов М. Розвиток управлінського потенціалу майбутніх менеджерів у вищій школі засобами тренінгових технологій. - C. 28-44.
- Мороз С., Мороз В. Напрями вдосконалення механізмів державного управління системою вищої освіти та її якістю: обґрунтування можливості використання латвійського досвіду. - C. 45-61.
- Нестуля С. Структурні компоненти лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту. - C. 62-71.
- Дєгтяр О., Непомнящий О. Керівництво культурою та цінностями організації, як функція управлінського лідерства. - C. 72-83.
- Слесик К. Формування етичної культури в лідерів студентського самоврядування як шлях етизації поведінки студентів. - C. 84-93.
- Рочняк А., Фоменко К., Панфілов Ю. Характеристика діагностичного інструментарію для дослідження стану потоку та внутрішньої мотивації баскетболістів. - C. 94-103.
- Черкашин А., Головко Д. Гендерні особливості сприйняття дефініції "любов" у юнацькому віці. - C. 104-110.
| 2018 | | № 4
|
|