Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113/2018$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Черкашин А. Особливості формування особистісно-професійної зрілості майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах: теоретичний аспект. - C. 3-13.
  4. Сизикова В. Характеристика компонентів, показників і рівнів сформованості професіоналізму майбутніх соціальних працівників. - C. 14-25.
  5. Разумна А. Управління формуванням нормативної професійної ідентичності майбутніх медиків. - C. 26-37.
  6. Тимощук О. Іншомовна підготовка як засіб підвищення конкурентоспроможності сучасного фахівця машинобудівної галузі. - C. 38-48.
  7. Дєгтяр О., Непомнящий О. Організація поліфункціонального контролю професійної підготовки компетентного фахівця у вищій школі. - C. 49-63.
  8. Романова І. Соціальна робота з підтримки інтелектуальної активності людей похилого віку. - C. 64-72.
  9. Долгопол О. Використання ментальних карт у підготовці викладачів ВМНЗ. - C. 73-80.
  10. Boldyrev K. Analysis of the existing curricula of professional disciplines for profe-ciaonal psychologists: advantages and disadvantages. - C. 81-91.
  11. Слесик К. Формування гуманітарної культури у іноземних студентів на основі гуманітарно-аксіологічного концептуального підходу до освіти. - C. 92-102.
  12. Євтушенко Н. Науковий тезаурус системи вдосконалення вчителів природничо-математичних предметів республіки Польща. - C. 103-115.
  13. Швецова Г. Комп’ютерна графіка як складова професійної діяльності сучасного фахівця. - C. 116-124.
  14. Васянович Г., Нагірняк М. Лідер філософсько-педагогічної науки – академік Іван Зязюн. - C. 125-135.
2018
№ 1

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Резнік С., Дяченко Л. Сутність та структурні компоненти науково-дослідницької компетентності майбутніх техніків-технологів легкої промисловості. - C. 3-17.
  4. Книш А. Застосування методів коучингового підходу при викладанні дисципліни "Математичні методи в психології". - C. 18-27.
  5. Ільєнко О. Зміст науково-методичної системи формування конкурентоспроможного фахівця муніципальної економіки та етапи її реалізації. - C. 28-37.
  6. Романовська О. Формування креативності майбутніх психологів у закладах вищої освіти. - C. 38-46.
  7. Черкашин А., Грицаєнко Т. Психологічні особливості соціальної адаптації студентів перших курсів вищих навчальних закладів. - C. 47-54.
  8. Гура Т., Фурманець Б. Формування особистісного потенціалу студентів технічного університету. - C. 55-64.
  9. Ponomariov O., Kvasnyk O., Chala Yu. Philosophical and anthropological bases of the leadership’s phenomena. - C. 65-74.
  10. Черемський М. Толерантність освітнього середовища як умова творчого самовираження особистості. - C. 75-82.
  11. Кочанов Е., Зміївський Г. Упровадження геоінформаційних технологій у процес дистанційного навчання тактичним (тактико-спеціальним) дисциплінам. - C. 83-92.
  12. Демідова Ю., Шахова Г. Удосконалення викладання природничо-наукових дисциплін у студентів психологів. - C. 93-99.
2018
№ 2

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Горбач І. Структура комунікативної компетентності персоналу державної кримінально-виконавчої служби України. - C. 3-12.
  4. Djachenko L. Role of subjects in natural sciences in forming scientific and research competency in future light industry production technologists. - C. 13-22.
  5. Грень Л. Історія становлення професійної (професійно-технічної) освіти Донбасу та особливості державного управління її розвитком(кінець ХІХ – середина 80-х рр. ХХ ст.). - C. 23-38.
  6. Boldyrev K. The main innovative methods of studying during the formation of professional competence of a psychologist. - C. 39-47.
  7. Mikhailichenko V. Model of effеcient leadership. - C. 48-56.
  8. Zinchenko L. The concept of professional responsibility within the context of educating physical training and sports professionals. - C. 57-64.
  9. Міщенко С., Долгарєв А. Формування духовності та вiдповiдальності як невід'ємних складових розвитку життєвої компетентності особистості. - C. 65-73.
  10. Rochniak A. Psychological features of mental states' self-regulation of young basketball players. - C. 74-85.
  11. Черкашин А. Психолого-педагогічні умови формування особистісної зрілості у студентів. - C. 86-100.
2018
№ 3

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул, зміст.
  2. Романовський О., Ігнатюк О., Середа Н. Особливості формування основ педагогічної майстерності здобувачів освітньо-наукового рівня "доктор філософії" на засадах міждисциплінарного підходу і концепції педагогіки добра академіка І. А. Зязюна. - C. 3-15.
  3. Пономарьов О., Долгарєв А. Філософсько-антропологічна природа педагогіки добра. - C. 16-27.
  4. Воробйова Є., Чеботарьов М. Розвиток управлінського потенціалу майбутніх менеджерів у вищій школі засобами тренінгових технологій. - C. 28-44.
  5. Мороз С., Мороз В. Напрями вдосконалення механізмів державного управління системою вищої освіти та її якістю: обґрунтування можливості використання латвійського досвіду. - C. 45-61.
  6. Нестуля С. Структурні компоненти лідерської компетентності майбутніх бакалаврів з менеджменту. - C. 62-71.
  7. Дєгтяр О., Непомнящий О. Керівництво культурою та цінностями організації, як функція управлінського лідерства. - C. 72-83.
  8. Слесик К. Формування етичної культури в лідерів студентського самоврядування як шлях етизації поведінки студентів. - C. 84-93.
  9. Рочняк А., Фоменко К., Панфілов Ю. Характеристика діагностичного інструментарію для дослідження стану потоку та внутрішньої мотивації баскетболістів. - C. 94-103.
  10. Черкашин А., Головко Д. Гендерні особливості сприйняття дефініції "любов" у юнацькому віці. - C. 104-110.
2018
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського