Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж23113/2015$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Соціально-психологічні і філософсько-культурологічні аспекти формування особистості лідера та середовища його розвитку

  4. Romanovskyi O., Gren L. Will formation as a necessary condition of a leader’s personality self-education in the learning process. - C. 3-11.
  5. Sereda N. Role of spiritual leadership theory in personality shaping of modern manager. - C. 12-19.
  6. Дольская О. А. Интеллектуальные революции и техники мышления. - C. 20-28.
  7. Савельєва Ю. М. Соціально-філософське осмислення сімейних зв’язків в епоху мережевого суспільства: Схід проти Заходу. - C. 29-36.
  8. Освітньо-педагогічна діяльність: методики і технології викладання

  9. Мороз В. М. Теоретичні аспекти діалогізації навчального процесу: зміст принципів формування та умови ефективності використання. - C. 37-45.
  10. Колос К. Р. Система групування компонентів комп’ютерно орієнтованого навчального середовища закладу післядипломної педагогічної освіти. - C. 46-59.
  11. Markova О. Using the methods of interactive learning at communicative competence formation of technical universities students. - C. 60-66.
  12. Канюк Г. И., Чернюк А. М., Пугачева Т. Н., Безъязычный В. Ф. Постановка лабораторной работы "Способы учета потребленной электроэнергии и предотвращение ее хищения”. - C. 67-74.
  13. Психолого-педагогічні особливості становлення і розвитку особистості в межах відкритого комунікативного простору

  14. Філоненко М. М. Систематизований розгляд психолого-педагогічних систем та визначення їх орієнтації на особистісне становлення студента-медика. - C. 75-82.
  15. Popova G., Miloradova N. The usage of the narrative approach in the psychological consulting by means of the metaphoric associative cards (MAC). - C. 83-90.
  16. Movchan Ya. Psychological aspects of future engineer training in higher educational establishments. - C. 91-97.
  17. Професійна підготовка майбутніх фахівців: механізми забезпечення якості та розвитку змісту

  18. Нітенко О. Деякі аспекти підготовки фахівців із права в університетах європейського простору вищої освіти. - C. 98-104.
  19. Гончаренко Т. Є. Роль педагогічних умов у забезпеченні якості професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у технічному університеті. - C. 105-113.
  20. Cherkashin A. I., Akimenko D. O. Formation of future specialists’ personality at higher education establishments of Ukraine in the context of humanistic paradigm: theoretical aspect. - C. 114-120.
  21. Grinchencko О. Features of formation of students professional identity psychologists during training at university. - C. 121-127.
  22. Наші автори. - C. 128-131.
2015
№ 1

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Організаційно-педагогічні умови формування професійної майстерності майбутніх спеціалістів

  4. Ковальська В. С., Безкоровайна М. М., Агапова М. О. Формування технологічних умінь у майбутніх інженерів-педагогів швейного профілю. - C. 3-11.
  5. Романовська О. О. Характеристика поняття "конкурентноздатність майбутнього інженера-педагога”. - C. 12-23.
  6. Коваленко Д. В. Науково-методичне забезпечення змісту професійно-правової підготовки майбутнього інженера-педагога. - C. 24-36.
  7. Книш А. Є. Поняття готовності до професійної діяльності в роботах вітчизняних та зарубіжних вчених. - C. 37-45.
  8. Психолого-педагогічні аспекти розвитку системи вищої освіти та її змісту

  9. Алещенко В. І. Військова психологія: ретроспективний аналіз та подальший розвиток. - C. 46-53.
  10. Костючков С. К. Особливості функціонування вищої школи України в умовах формування громадянського суспільства. - C. 54-61.
  11. Міщенко М. М. Актуалізація проблемного поля філософської психології. - C. 62-68.
  12. Навчально-педагогічна діяльність: методики та технології викладання

  13. Василенко Н. В. Компьютерная поддержка перманентного обучения руково-дителя учебного заведения: электронные средства обучения. - C. 69-77.
  14. Бєлікова В. В. Модель формування цілісної контрольної діяльності у майбутніх інженерів-педагогів при методичній підготовці у ВНЗ. - C. 78-86.
  15. Ріпко І. В. Роль духовності при формуванні відповідальності у студентів технічних університетів. - C. 87-95.
  16. Рудевіч Н. В. Визначення методології навчання майбутніх інженерів з автоматизації енергосистем. - C. 96-104.
  17. Психологічний стан особистості та його вплив на професійну діяльність фахівця

  18. Панфилов Ю. И., Рочняк А. Ю. Состояние психической готовности в условиях соревновательной деятельности спортсмена-баскетболиста. - C. 105-111.
2015
№ 2

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Організаційно-педагогічні умови формування професійної майстерності майбутніх фахівців

  4. Romanovskyi O., Myhailychenko V. A future specialist’s readiness for professional activity and the role of context learning in its formation. - C. 3-8.
  5. Чебакова Ю. Г. Роль особистості педагога в ефективній підготовці майбутніх професіоналів. - C. 9-13.
  6. Ковальська В. С. Дослідницька культура майбутнього інженера-педагога в контексті гуманізації вищої професійної освіти. - C. 14-21.
  7. Мілорадова Н. Е., Мовмига Н. Є. Гендерні особливості професійного становлення особистості студента. - C. 22-32.
  8. Психолого-педагогічні аспекти розвитку системи вищої освіти та її змісту

  9. Кудін В. О., Бєгун В. В., Гречанінов В. Ф., Яцюк О. П. Концепція освіти з безпеки. - C. 33-44.
  10. Демідова Ю. Є. Проблеми соціальної та екологічної безпеки життя і діяльності як чинник якості інженерної освіти. - C. 45-49.
  11. Молчанова А. О. Комунікативна взаємодія – складник професійної компетентності науково-педагогічних кадрів. - C. 50-56.
  12. Панфілов Ю. І., Рочняк А. Ю. Чинники, що визначають особливості саморегуляції психічних станів спортсменів-баскетболістів. - C. 57-63.
  13. Навчально-педагогічна діяльність: методики та технології викладання

  14. Брюханова Н. О., Корольова Н. В. Педагогічне моделювання: стан і тенденції розвитку. - C. 64-71.
  15. Агапова М. О. Інформаційні технології у навчальному процесі професійно-технічних навчальних закладів. - C. 72-79.
  16. Ігнатюк О. А. Дидактичні особливості викладання дисципліни "Фізична культура та психофізіологічний тренінг” магістрантам спеціальності "Педагогіка вищої школи”. - C. 80-86.
  17. Словінська С. Д. Науково-організаційні засади та чинники доцільності використання систем веб-конференцій як новітніх електронних засобів навчання. - C. 87-92.
  18. Теоретичні і прикладні аспекти дослідження феномену лідерства

  19. Пономарьов О. С. Феномен лідерства у просторі соціальних цінностей. - C. 93-101.
  20. Мороз С. А. Місце і роль трудового потенціалу ВНЗ у формуванні та розвитку національної гуманітарно-технічної еліти: державно-управлінський аспект. - C. 102-110.
2015
№ 3

 
Теорія і практика управління соціальними системами
: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : наук.-практ. журн..- Харків
Teoriya i praktyka upravlinnya sotsial'nymy systemamy

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Гаєвська О. Б. Українська національна ідея в контексті науки соціального управління. - C. 3-10.
  4. Пономарьов О. С. Феномен лідерства в контексті суспільних потреб. - C. 11-19.
  5. Гриньова Я. Г. Корпоративні відносини в сучасний період: суспільні запити щодо удосконалення нормативно-правового регулювання. - C. 20-25.
  6. Підбуцька Н. В. Теоретичні основи вивчення феномену лідерства у старшому юнацькому віці. - C. 26-35.
  7. Олефір В. О. Інтелектуально-особистісні передумови саморегуляції навчальної діяльності. - C. 36-46 .
  8. Резнік С. М. Трансформація цінностей освіти в інформаційному суспільстві. - C. 47-53.
  9. Александрова Н. М. Управлінська культура майбутнього викладача економіки: зміст і структура. - C. 54-63.
  10. Фурманець Б. І. Інтерпретація та втілення моделі психологічної технології в процес розвитку особистостей студентів – майбутніх фахівців. - C. 64-73 .
  11. Гура Т. В. Психологічний зміст інноваційної освіти в технічному університеті. - C. 74-84.
  12. Степанов О. В. Вплив психологічного фактору людини на безпеку системи ВАДС ("Водій – Автомобіль – Дорога – Середовище”). - C. 85-94.
2015
№ 4
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського