Пошуковий запит: (<.>I=Ж22748/2014$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн..- Дніпро- Титул, зміст.
Фізичне виховання різних груп населення
- Алферов А. Пути внедрения олимпийского образования студентов консерватории. - C. 5-7.
- Беспалова О. Фітнес-технології у фізичному вихованні студентів із захворюваннями серцево-судинної системи. - C. 8-11.
- Боднар І. Ефективність уроків фізичної культури зі школярами спеціальної медичної групи. - C. 12-16.
- Бондарчук Н., Чернов В. Застосування психолого-мотиваційного критерію при реалізації диференційованого підходу до фізичного виховання студентів. - C. 17-22.
- Борисова Ю. Використання гідравлічних тренажерів у системі фізичного виховання студенток 17-19 років. - C. 23-27.
- Вінярська Т., Ковтун А. Мотивація студентів внз до спеціально організованої рухової активності з урахуванням їх психофізіологічного стану. - C. 28-32.
- Голик О., Абдел-Басет Ал-Равашдех Ставлення учнів 5-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів до здорового способу життя. - C. 33-36.
- Головач І. Використання основних форм екологічного туризму у фізичному вихованні школярів. - C. 37-41.
- Кашуба В., Ивчатова Т., Сергиенко К. К вопросу измерения пространственной организации тела человека в процессе физического воспитания с использованием компьютерных технологий. - C. 42-45.
- Ковтун А. Комплексна характеристика фізичного стану старшокласників з вадами слуху. - C. 46-49.
- Корж Н. Гендерні відмінності студентів технічних спеціальностей в умовах формування ціннісного ставлення до здорового способу життя. - C. 50-54.
- Красота В. Концептуальне підґрунтя формування системи військово-прикладної фізичної підготовки курсантів. - C. 55-59.
- Круцевич Т., Нападій А., Трачук С. Періодизація фізичної підготовки школярів в умовах навчального процесу. - C. 60-67.
- Круцевич Т., Іщенко О., Семененко В. Підходи до оцінки теоретичних знань з фізичної культури дітей середнього шкільного віку. - C. 68-72.
- Малойван Я. Теоретико-методичні засади організації інтегрованого навчання студентів з обмеженими можливостями на факультативних заняттях фізичним вихованням. - C. 73-76.
- Москаленко Н., Кожедуб Т., Савченко В. Активізація пізнавальної діяльності школярів на уроках фізичної культури. - C. 77-80.
- Москаленко Н., Єлісєєва Д. Самостійні заняття в процесі фізичного виховання дітей старшого шкільного віку. - C. 81-85.
- Ольховий О. Динаміка фізичного стану юнаків 17-22 років у процесі професійно-прикладної фізичної підготовки. - C. 86-89.
- Савченко В., Андрюшина Л., Гура Е. Розвиток рефлексії в процесі професійної адаптації студентів вищих навчальних закладів фізичної культури і спорту. - C. 90-94.
- Сидорчук Т., Анастасьєва З. Використання диференційованих технологій навчання у фізичному вихованні студенток. - C. 95-101.
- Чайка Д. Аналіз фізичного розвитку і фізичної підготовленості дітей дошкільного віку в період підготовки до навчання у школі. - C. 102-106.
- Шестерова Л., Сєдова О. Зміна показників швидкісно-силових якостей дітей дошкільного віку з вадами зору під впливом спеціальних вправ. - C. 107-110.
Теорія і методика підготовки спортсменів
- Мустафа Аассад Аль-Фартуссі, Сушко Р. Індивідуальні особливості реалізації техніко-тактичної майстерності і функціонального забезпечення кваліфікованих баскетболісток в умовах змагальної діяльності. - C. 111-117.
- Бейгул І. Вплив спеціальної психологічної підготовки на здоров’я і розвиток особистості дзюдоїстів. - C. 118-122.
- Большакова И. Оптимальный возраст для реализации максимальных индивидуальных возможностей в плавании у мужчин. - C. 123-126.
- Высочина Н. Оценка психических свойств личности у квалифицированных гребцов. - C. 127-129.
- Горбонос-Андронова О. Рівень фізичної підготовленості туристів-водників на етапі попередньої базової підготовки . - C. 130-134.
- Гречуха С. Вплив додаткового опору диханню на видиху на динаміку долання дистанції 500 м веслувальниками на байдарках і каное. - C. 135-137.
- Долбишева Н. Основні напрями неолімпійського спорту. - C. 138-144.
- Дяченко А., Русанова О. Характеристика структури та можливості спрямованого розвитку функціональної стійкості кваліфікованих спортсменів у веслуванні академічному. - C. 145-150.
- Каковкіна О. Развитие координационных способностей баскетболистов 13-14 лет с нарушениями слуха. - C. 151-155.
- Кропивницька Т., Войтова О., Краснянський К. Всесвітні ігри "Спортаккорд” у системі неолімпійського спорту. - C. 156-161.
- Матвієнко І. Стратегія Міжнародної Федерації каное щодо дотримання гендерної рівності у веслуванні на байдарках і каное. - C. 162-165.
- Мітова О., Матяш В. Удосконалення технічної підготовки футболістів на етапі попередньої базової підготовки. - C. 166-171.
- Маклоуф М. Особенности обучения элементамтехники игры у юных волейболистов. - C. 172-176.
- Петрушин Д. Методика вдосконалення швидкісно-силових здібностей боксерів 12-13 років. - C. 177-181.
- Приходько В. Роль макропедагогики в создании концепции реформы спорта в условиях современной Украины. - C. 182-184.
- Скирта О. Умовний двобій – як методичний прийом удосконалення техніко-тактичної підготовленості кікбоксерів (WPKA) у розділі "орієнтал”, на етапі спеціалізованої базової підготовки. - C. 185-190.
- Шинкарук О. Система відбору та орієнтації в різних країнах світу. - C. 191-198.
Актуальні проблеми фізичної реабілітації, спортивної медицини та адаптивного фізичного виховання
- Анисимова О., Ковалева Л. Резервы здоровья и пути их сохранения в трудах академика Н. М. Амосова. - C. 199-203.
- Атаманюк С., Кириченко О. Методика застосування оздоровчої ходьби для студентів спеціальної медичної групи ВНЗ. - C. 204-207.
- Луковська О., Афанасьєва О., Серьодкін А. Критерії визначення ефективності програми фізичної реабілітації дітей середнього шкільного віку з нейросенсорною туговухістю, які мають сколіотичну поставу. - C. 208-213.
- Луковська О., Бондаренко К., Головачов М. Особливості психоемоційного стану спортсменів-інвалідів. - C. 214-217.
- Люгайло С. Аналіз динаміки соматичних дисфункцій в процесі підготовки юних спортсменів як обґрунтування необхідності розробки концепції фізичної реабілітації. - C. 218-221.
- Майкова Т., Бондаренко Т. Фізична реабілітація хворих на хронічний холецистит із застосуванням природних мінеральних ресурсів лікувально-оздоровчого комплексу "Солоний лиман”. - C. 222-225.
- Майкова Т., Рягузова О. Вплив лікувальної гімнастики на ліпідний обмін та адаптаційний потенціал серцево-судинної системи жінок з аліментарно-конституціональним ожирінням. - C. 226-232.
- Петров Г., Ляшенко В., Ісаков О., Сидоренко Г. Модуляція взаємозв’язків між морфофункціональними, вегетативними показниками і психофізіологічними параметрами студентів різних спеціальностей протягом навчального року. - C. 233-238.
- Рой І., Русанова О., Русанов А., Кравчук Л. Характеристика функції підтримання рівноваги та ходьби хворих з ураженням передньої хрестоподібної зв’язки колінного суглоба в передопераційному періоді. - C. 239-244.
- Сутула А. Особливості прояву порушень постави у школярів протягом їх навчання у школі. - C. 245-247.
| 2014 | | № 1
|
|
| Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн..- Дніпро- Титул, зміст.
Фізичне виховання різних груп населення
- Базилевич Н. Особливості організації оздоровчого фітнесу "FitCurves" як здоров’язбережувальної технології для жінок. - C. 4-8.
- Бакурідзе-Маніна В, Шиян О. Особливості прояву гіпермобільності суглобів серед студентів медичного вузу. - C. 9-12.
- Блавт О. Емпірична вивірка автентичності тестового контролю силових здібностей студентів спеціальних медичних груп ВНЗ. - C. 13-16.
- Бондарчук Н. Інтерес молодших школярів до занять фізичною культурою як психологічний критерій диференціації у процесі фізичного виховання. - C. 17-22.
- Врублевский Е., Колесникова Н., Врублевская Л. Мотивационно-потребностная сфера отношений современных студентов к физической культуре и спорту. - C. 23-26.
- Дихтяренко В. Мотивы посещения занятий по физическому воспитанию студенток педагогических специальностей. - C. 27-32.
- Єлісєєва Д. Особливості рухової активності і стану здоров’я дітей старшого шкільного віку. - C. 33-36.
- Завидівська Н. Механізми формування загальної фізкультурно-оздоровчої освіти студентів в умовах інтеграційних процесів. - C. 37-42 .
- Калюжин В. Программа восстановления осанки у детей 10-12 лет с применением занятий по аквааэробике. - C. 43-46 .
- Каховський О. Еволюція маніпулятивних впливів фізичного виховання і спорту в українському суспільстві. - C. 47-51 .
- Кожедуб Т. Інноваційні технології теоретичної підготовки з фізичного виховання учнів при переході з молодшої в середню школу. - C. 52-56 .
- Кошелева Е. Динамика показателей физического состояния студентов разных вузов. - C. 57-62.
- Кравченко А. Актуальність формування навичок культури мови для майбутніх фахівців галузі фізичної культури і спорту. - C. 63-67 .
- Круцевич Т., Іщенко О., Імас Т. Мотивація учнів 6-9 класів до уроків фізичної культури. - C. 68-72.
- Круцевич Т., Пангелова Н. Раціональна рухова активність як фактор підвищення розумової працездатності школярів. - C. 73-76 .
- Курилович О., Калюжин В. Воспитание координации мелкой моторики у школьников с умственной отсталостью. - C. 77-81.
- Луценко Л., Бодренкова І. Доцільність використання танцювальних видів спорту в процесі фізичного виховання студентів. - C. 82-85 .
- Лядська О., Ряпасова Н. Вплив оздоровчих занять за системою "Пілатес" та елементів програми "Пор де бра" на розвиток функції рівноваги у жінок другого зрілого віку. - C. 86-89.
- Лядська О., Щербина Г. Вплив занять з "Чердансу" на рівень фізичної підготовленості дівчат молодшого шкільного віку. - C. 90-95.
- Мандюк А., Літкевич О., Кійко В. Програмно-нормативне забезпечення процесу фізичного виховання в США. - C. 96-101 .
- Михно Л. Здоров’яформуюча технологія фізичного виховання молодших школярів з використанням засобів йога-аеробіки. - C. 102-107 .
- Москаленко Н., Ковров Я., Алфьоров О. Підготовка спеціалістів з фізичної культури і спорту до інноваційної діяльності. - C. 108-112.
- Павлова Т., Долженко Л. Вплив позаурочних форм занять баскетболом на фізичну підготовленість дітей середнього шкільного віку з різним рівнем фізичного здоров’я. - C. 113-115.
- Пангелов Б., Пангелов С. Організаційно-методичні засади підготовки фахівців сфери фізичної культури і спорту в країнах Європи. - C. 116-118.
- Пангелова Н., Красов О. Спортивно-ігровий метод організації фізичного виховання школярів у зарубіжних країнаx. - C. 119-123.
- Пангелова Н., Мінкін Д. Перспективи використання фітнес-програм силової спрямованості для оптимізації процесу фізичної підготовки курсантів вищих військових навчальних закладів. - C. 124-127.
- Перепелиця П. Підвищення індивідуальних показників ігрової активності футболістів старшого шкільного віку. - C. 128-131.
- Підпомога А., Земцова В. Вплив організованої рухової активності на функціональні показники студентів, які мають шкідливи звички (на прикладі тютюнопаління). - C. 132-136.
- Пічурін В. Особливості особистості студентів навчальних секцій спортивного і фізичного виховання. - C. 137-141 .
- Полякова А. Порівняльний аналіз показників морфофункціонального стану дітей 3-4 років, які відвідують дошкільні заклади різного типу. - C. 142-145.
- Приходько Т. Організаційно-методичні умови соціалізації особистості дітей і молоді з вадами розумового розвитку в адаптивному фізичному вихованні. - C. 146-150.
- Сидорчук Т., Решетилова В., Анастасьєва З., Корабльов К. Аналіз показників фізичної підготовленості і здоров’я дітей 7 років, які мешкають в різних соціальноекономічних та екологічних умовах. - C. 151-155 .
- Скидан А., Врублевский Е. Оздоровительная методика совершенствования морфофункционального состояния женщин зрелого возраста в процессе занятий шейпингом. - C. 156-159 .
- Соловей Д. Історія розвитку та становлення різних форм фізичного виховання в Древній Греції. - C. 160-162 .
- Степанова І. Концепція інноваційної програми фізичного виховання у вищих навчальних закладах. - C. 163-166.
- Ткаченко С. Сутність і зміст здоров’язбережувальних технологій у системі шкільної фізкультурної освіти. - C. 167-170.
- Троценко В., Троценко Т. Організаційно-педагогічні основи оптимізації системи фізичного виховання студентської молоді. - C. 171-174 .
- Федоренко Є. Теоретична підготовленість старшокласників, які навчаються в школах різних типів. - C. 175-178.
- Шутєєв В. Рівень знань та умінь, набутих студентами вузів різного профілю в процесі фізкультурної освіти. - C. 179-187.
| 2014 | | № 2
|
|
| Спортивний вісник Придніпров'я : наук.-практ. журн..- Дніпро- Титул, зміст.
Теорія і методика підготовки спортсменів
- Андрюшина Л., Родіна Ю. Застосування програми особистісної саморегуляції в роботі з яхтсменами високої кваліфікації. - C. 4-8.
- Антонова Е., Врублевский Е. Организация специальной скоростно-силовой подготовки юных прыгунов на акробатической дорожке. - C. 9-12.
- Артеменко Б. Оптимізація процесу тактичної підготовки у волейболі за допомогою інтерактивних технологій. - C. 13-17 .
- Бріскін Ю., Смирновський С., Семеряк З. Техніко-тактичні дії фехтувальників-шпажистів високої кваліфікації в умовах змагальної діяльності. - C. 18-21.
- Вовканич Л., Дунець-Лесько А., Свищ Я. Функціональний стан центральної нервової системи кваліфікованих легкоатлетів. - C. 22-25 .
- Высочина Н., Козлова Е. Рациональное использование стресс-факторов в системе спортивной тренировки квалифицированных легкоатлетов с учетом психических свойств личности. - C. 26-30 .
- Долбишева Н. Наукові підходи до класифікації неолімпійських видів спорту. - C. 31-39.
- Жосан І., Шум Д., Шалар О., Стрикаленко Є. Властивості темпераменту і волі гандболісток різного ігрового амплуа. - C. 40-43 .
- Каковкина О. Анализ соревновательной деятельности баскетболистов 13-14 лет с нарушениями слуха. - C. 44-48.
- Караулова С., Сидоренко О. Інноваційний метод контролю анаеробної працездатності футболістів. - C. 49-53 .
- Лизогуб В., Пустовалов В., Супрунович В., Коваль Ю. Структура фізичної і технічної підготовленості футболістів з різними індивідуально-типологічними властивостями вищих відділів центральної нервової системи. - C. 54-57.
- Лукіна О. Вдосконалення техніко-тактичних дій у спортивних єдиноборствах. - C. 58-61.
- Майкова Т., Астахов В. Гендерні особливості морфо-функціональних змін щитовидної залози та їх синдромальна характеристика у спортсменів ветеранів циклічних видів спорту. - C. 62-66.
- Мелешко В., Самошкін В. Деякі аспекти ергогенної дієтетики в системі підготовки спортсменів. - C. 67-71.
- Мітова О., Івченко О. Сучасний стан контролю рівня інтегральної підготовленості баскетболістів на етапі попередньої базової підготовки. - C. 72-76.
- Онищенко В. Аналіз рівня фізичного здоров’я дітей 6-7 років, які займаються міні-баскетболом. - C. 77-81.
- Пітин М. Класифікація теоретичної підготовки за періодом реалізації. - C. 82-85.
- Попов А. Количественный и качественный анализ технико-тактических показателей соревновательной деятельности юных футболистов 16-17 лет. - C. 86-89 .
- Приймак М. Шляхи вдосконалення організації підвищення кваліфікації фахівців спорту для всіх. - C. 90-93.
- Радченко Л. Олімпійські фестивалі мистецтв: передумови виникнення та динаміка розвитку. - C. 94-97.
- Рибальченко Т. Аналіз багаторічної змагальної діяльності бігунів в марафоні. - C. 98-102.
- Рясная И., Шевченко А., Шевченко И. Значение морфофункциональных особенностей организма спортсменок, занимающихся боксом. - C. 103-105.
- Сергєєв А., Сергєєва Л. Програмно-цільовой компонент в системі управління сферою фізичної культури і спорту. - C. 106-109.
- Скирта О., Горбенко В., Хацаюк О., Пікінер О. Дослідження завадостійкості кікбоксерів у розділі орієнтал на етапі спеціалізованої базової підготовки. - C. 110-116.
- Скрипченко И. Особенности спортивного травматизма в парусном спорте. - C. 117-122.
- Степаненко В. Аналіз організаційних і методичних аспектів процесу підготовки футболістів дитячого та юнацького віку. - C. 123-126.
- Степаненко Д. Технічна підготовленість бігунів різної кваліфікації на короткі дистанції. - C. 127-130.
- Супрунович В. Елементи структури підготовленості футболістів 11-14 років. - C. 131-133.
- Xанікянц О. Модельні показники фізичної і технічної підготовленості стрибунів у висоту. - C. 134-138 .
- Чекмарьова Н., Олійник Р., Хаджинов В. Вплив спадкових і середовищних факторів щодо тотальних розмірів тіла як прогностичних критеріїв спортивного відбору. - C. 139-144.
Актуальні проблеми фізичної реабілітації, спортивної медицини та адаптивного фізичного виховання
- Афанасьєв С., Афанасьєва О. Особливості впливу порушення функцій зорової та слухової систем на організм дитини і підлітка. - C. 145-147 .
- Богдановська Н., Кальонова І. Стимуляція формування оптимального рухового стереотипу в реабілітації дітей з церебральним паралічем. - C. 148-150 .
- Єрмолаєва А. Комплексна програма фізичної реабілітації при атеросклеротичній хронічній ішемії мозку у жінок. - C. 151-155.
- Калюжин В. Развитие равновесия у детей дошкольного возраста c нейросенсорной тугоухостью. - C. 156-159.
- Кириченко І., Присяжнюк О., Рижкова М. Ефективність реабілітаційних програм для жінок похилого віку з цукровим діабетом. - C. 160-163.
- Клапчук В., Самошкін В., Тумілович Г. Диференційовані індивідуальні рекреаційно-оздоровчі режими в залежності від фізичного стану і медичних груп: новий методичний підхід і технологія побудови. - C. 164-166.
- Люгайло С. К вопросу о профессиональном здоровье спортсменов: аспекты спортивной специализации. - C. 167-172.
- Майкова Т., Мельник О. Особливості адаптаційних реакцій нейрогуморальної ланки регуляції з урахуванням циркадіанної динаміки при поєднаній патології органів травлення. - C. 173-177.
- Майкова Т., Самошкіна А. Основні положення та тенденції розвитку реабілітології. - C. 178-182.
- Мирна А., Гагара В., Мирний С. Особливості фізичної реабілітації осіб похилого віку з гіпертонічною хворобою після перенесеного інсульту. - C. 183-186.
- Щербина Д. Oсобенности использования метода кинезиологического тейпирования в программе физической реабилитации футболистов после артроскопических операций на коленном суставе. - C. 187-193.
| 2014 | | № 3
|
|