Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж22620/2014$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-пр. журн..- Київ- Титул, Зміст.
- Кремень В. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін. - C. 6-11.
- Ткаченко Л. Розвиток особистості в системі "учитель-учень": контекст синергетики. - C. 12-18.
- Зоц В. Щкола як ресурс "Культури миру". - C. 19-22.
- Музиченко І. Перші спроби української етнопсихології. - C. 23-26.
- Сергієнко В., Войтович І. Особливості впровадження адаптивних систем у навчальний процес. - C. 28-37.
- Загірняк М. Проблеми якості математичної підготовки випускників закладів загальної середньої освіти на тлі системи визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання. - C. 38-49.
- Непорожня Л. Тенденції розвитку природничо-наукової компетентності старшокласників в контексті європейської освіти. - C. 50-55.
- Кизенко В., Савченко М. Особливості реалізації інноваційної моделі розвитку культурно-мовних і морально-громадянських цінностей учнів. - C. 56-60.
- Бєляєва Н. Досвід організації процесу виховання професійно-етичних якостей майбутніх керівників освіти на засадах саморегуляції. - C. 61-67.
- Яременко Л. Позашкільна освіта як поле професійного самовизначення і трудового виховання особистості. - C. 68-73.
- Виговська О. Учительське цілепокладання як платформа становлення компетентного професіонала. - C. 74-93.
- Гриньова М., Сорокіна Г. Природничі дисципліни у реаліях сучасної освіти. - C. 94-100.
- Виговська О., Виговський О. "4 сходинки до мети Дмитра Кайгородова: ініціатора, засновника профільної багатоступеневої системи хореографічної освіти в Україні". Реферативно-аналітичний огляд інформаційних і презентаційних матеріалів інноваційного досвіду п'ятнадцятого Героя Всеукраїнського проекту НАПН України і журналу-"Педагоги-новатори в Україні". - C. 102-143.
- Карамишева К. Онлайн-послуги у Державній науково-педагогічній бібліотеці України імені В. О. Сухомлинського: стан та перспективи. - C. 144-152.
- Пенькало І. Художник світової слави!. - C. 153-160.
- Наші ювіляри. - C. 161.
- Ювілейний День народження всеукраїнського науково-практичного журналу "Директор школи, ліцею, гімназії": 15 років виходу журналу для керівників середньої освіти у світ. - C. 162-173.
| 2014 | | № 5-6
|
|
| Директор школи, ліцею, гімназії : всеукр. наук.-пр. журн..- Київ- Титул, зміст.
- Кремень В. Від інерційної до іноваційної освіти: контекст модернізації НАПН України. - C. 6-13.
- Романенко М. Концептуальні засади та основні напрями інноваційного розвитку освіти в сучасних умовах. - C. 14-20.
- Ткаченко В. Україна: не допустити розколу. - C. 21-26.
- Бех І. Діяльнісний і компетентнісний підходи: сутність та сфери застосування. - C. 28-34.
- Максименко С. Нові обрії розуміння життя: теоретична парадигма особистості. - C. 35-51.
- Шаліна О. Акмеологічно-компетентнісна модель сучасного менеджера освіти. - C. 52-58.
- Шевченко Р., Шевченко З. Інноваційні технології в шкільній освіті: виклики сучасного розвитку. - C. 60-66.
- Ягоднікова В., Чешенко О. Інноваційні стратегії виховання нової школи в Одеському регіоні. - C. 67-78.
- Кононец Н. Соціальні мережі як засіб ресурсно-орієнтованого навчання дисциплін комп'ютерного циклу в аграрних коледжах. - C. 79-89.
- Андрущенко Т., Вовк Л. Педагогічне Шевченкознавство. - C. 90-101.
- Кудіна Т., Кудін А., Зінюк В. Інфокомунікаційні технології у викладанні мов. - C. 102-111.
- EPSON: Як створити інноваційний клас. - C. 112-113.
- Зозуля С. Моніторинг відвідуваності віддаленими користувачами інформаційно-аналітичних рубрик веб-порталу ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського. - C. 114-120.
- Експеримент, педагогічна наука і практика у шкільному просторі/Укладачі: О. Виговська, О. Виговський, Т. Годецька. - C. 122.
- Про проект "Наука-школі. Школа-суспільству". - C. 123.
- Педагогічна наука і практика: учитель і дослідник. - C. 124-130.
- Виговська О. Експериментальна освіта, експериментальна педагогіка: чи є вони в Україні?. - C. 131-134.
- Топузов О. Експеримент у педагогічній науці і практиці: педагогічні інновації в системі загальної середньої освіти. - C. 135-140.
- Від редакції: Хто керує експериментальною роботою в школах України: узагальнена візитка. - C. 138, 140.
- Кот М. Загадки Кам'яної могили. - C. 141-149.
- Виговська О., Виговський О., Годецька Т. Учитель та його діяльність: традиційна форма в інооваційному контексті. Педрада за участі вчених, вчителів, чиновників МОН України. - C. 150-172.
- Зязюн І. Iнтеллект, емоції та почуття-три складові освіти. Інтерв'ю Івана Зязюна Ользі Виговській. - C. 173-179.
- Наш Пантеон. - C. 120, 179.
- Культурологічний соціальний проект "КОД"/Укладачі: О. Виговська, О. Виговський. - C. 180-185.
- Від редакції. Новопечерська школа: майбутнє починається сьогодні. - C. 186-187.
- Від редакції. Війна і діти. - C. 188.
- Від редакції. Особливий подарунок хмельницьким добровольцям. - C. 189.
- Донська Л. Школа та гроші. Конфлікт інтересів. - C. 190-192.
- Від редакції: Запрошуємо до участі в Інтернет-конференції. - C. 192.
- Виговська О., Виговський О. Павло Білецький-Носенко: до 240-річчя від дня народження автора Першого Великого словника української мови. - C. 193-195.
- Виговська О., Виговський О. 2014-рік Тараса Шевченка: зроблено багато, попереду-ще більше. - C. 196-199.
- Наші ювіляри: вітаємо!. - C. 200.
| 2014 | | № 1-4
|
|
|
|