Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж22469/2019$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

 
Рідна школа
: щоміс. наук.- пед. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Теорія й методологія освіти

  4. Бех І. Духовна особистість у контексті освітніх викликів. - C. 3-7.
  5. Методика. Практика. Експеримент

  6. Paziura N. Teaching English for Specific Purposes: theoretical and practical dimensions. - C. 8-11.
    • Дискусійна трибуна

  7. Заєць С. Реалізація напрямів освітньої реформи в оцінках педагогічної та науково-педагогічної спільноти. - C. 12-20.
  8. Черних О., Mельник О. Права людини в інформаційно-освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти. - C. 21-27.
  9. Шевченко Л., Жовнич О. Організаційно-методичні умови формування професійної мобільності майбутніх учителів. - C. 28-33.
  10. Саюк В., Мельниченко І. Методична готовність майбутніх учителів початкової школи до використання нетрадиційних форм навчальних занять. - C. 34-37.
  11. Кириченко В., Нечерда В. Практики формування просоціальної поведінки підлітків уразливих категорій. - C. 38-44.
  12. Янченко П. Педагогічні умови формування правової культури майбутніх юристів (експериментальна перевірка). - C. 45-52.
  13. Педагогічний ретродосвід

  14. Міхно О. Наукова характерологія Олександра Лазурського як внесок у методику складання характеристики учня. - C. 53-60.
  15. Фізеші О. Початкові школи Закарпаття першої половини ХХ століття. - C. 61-66.
    • Інноваційний освітній проект

  16. Дем’яненко Н., Чаграк Н. Освітня геронтологія: проект Положення і Програми Інституту освіти людей третього віку. - C. 67-73.
    • Рецензії. Огляди. Бібліографія

  17. Бойченко М. Проблеми суспільної самоорганізації та інституалізації у період радикальних трансформацій в Україні на рубежі тисячоліть: досвід соціально-філософського аналізу Рецензія на монографію Віктора Андрущенка "Організоване суспільство". - C. 74-75.
  18. Дивовижна доля талановитого педагога-вченого (до 60-річчя від дня народження Миколи Кириченка). - C. 76.
  19. Проскурняк О. Особистість академіка Віталія Бондаря у розбудові теорії та практики спеціальної освіти: з нагоди ювілею. - C. 77-78.
  20. Педагогічний музей України інформує. - C. 79.
2019
№ 1 (1061)

 
Рідна школа
: щоміс. наук.- пед. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Освіта ХХІ століття

  4. "Я буду дослухатися та чути вас, а також пояснювати кожне своє рішення", – Міністр Ганна Новосад привітала з початком нового навчального року. - C. 3.
  5. Кремень В. Освіта для миру – визначальна ідея поступу в ХХІ столітті. - C. 4.
  6. Szlosek F. 8th Scientific Forum as an achievement of over 20 years of creative cooperation between Polish and Ukrainian educators. - C. 5-6.
  7. Коцур В. Міжнародне співробітництво університету – шлях до європейських цивілізаційних цінностей. - C. 7-11.
  8. Лазаренко Н. Сучасні тенденції розвитку системи освіти в країнах ЄС. - C. 12-17.
  9. Загальносвітовий контекст освіти

  10. Громов Є. До сторіччя становлення системи педагогічної освіти в Республіці Польща (1919–2019). - C. 18-25.
  11. Шапран О., Бабченко Н. Сучасні методи навчання у підготовці мабутнього вчителя в Республіці Польща. - C. 26-30.
  12. Яніцка-Панек Т. Ідеї педагогічної майстерності академіка Івана Зязюна у підготовці вчителів початкової школи. - C. 31-34.
  13. Лащик Я. З надією на мир. - C. 35-38.
  14. Sikora J. Work trainers: their professional mission. - C. 39-41.
  15. Теорія й методологія освіти

  16. Головченко Г. Медіаосвіта: нові напрями досліджень. - C. 42-47.
  17. Засенко В., Прохоренко Л. Освіта "особливих" дітей: стратегія розвитку. - C. 48-52.
  18. Калмикова Л., Харченко Н. Психолінгводидактичні принципи формування у дітей старшого дошкільного віку навичок і вмінь аудіювання та говоріння. - C. .
  19. Мисан І. Педагогічна технологія збагачення мовлення дітей старшого дошкільного віку фразеологізмами рідної мови. - C. 60-64.
  20. Мартинюк Т., Мартинюк А. Музичний фестиваль у контексті виховання полікультурності майбутніх учителів інтегрованого курсу "Мистецтво". - C. 65-70.
  21. Малишевський О. Розвиток професійної мобільності майбутніх інженерів-педагогів. - C. 71-75.
    • Події. Заходи. Презентації

  22. Захуцька О. Центр полоністики НУБіП України у світлі українсько-польської співпраці. - C. 76.
  23. Овсієнко Я. Партнерство, що надихає на нові звершення. - C. 77-78.
  24. Коханець П. Спортивні досягнення переяславського студентства. - C. 79.
2019
№ 3-4 (1063)

 
Рідна школа
: щоміс. наук.- пед. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Освіта ХХІ століття

  4. Семенюк О. Освітні традиції у розвитку педагогічного університету. - C. 3-5.
  5. Рацул А. Факультету педагогіки та психології Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка – 60!. - C. 6-10.
  6. Теорія й методологія освіти

  7. Радул В. Екзистенційний розвиток та соціальна зрілість особистості (спроба ретроспективного аналізу). - C. 11-16.
  8. Гейко Є. Полісистемна цілісність особистості. - C. 17-21.
  9. Савченко Н., Дубінка М., Язловецька О. Особливості компетентнісно орієнтованого навчання у вищій школі. - C. 22-28.
  10. Haleta Y., Babenko T., Liashenko R. Information culture phenomenon actualization as a factor for personality’s social maturity formation in the condition of society informatization. - C. 29-33.
  11. Краснощок І., Кравцова Т. Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців. - C. 34-38.
  12. Методика. Практика. Експеримент

  13. Довга Т., Прибора Т. Педагогічна толерантність як інструмент протидії булінгу в освітньому середовищі початкової школи. - C. 39-44.
  14. Демченко Ю., Нікітіна О. Інноваційні технології особистісно орієнтованого навчання учнів початкової школи. - C. 45-49.
  15. Кіндей Л., Жигора І. Підготовка вчителя початкових класів з методики навчання української мови та літературного читання. - C. 50-55.
  16. Горська Г., Горська О. Розвиток творчого мовлення студентів під час професійної педагогічної підготовки. - C. 56-61.
  17. Озерна Н. Школи раннього розвитку в Україні у контексті модернізації дошкільної освіти. - C. 62-66.
  18. Педагогічний ретродосвід

  19. Радул О. Корпоративна культура європейських університетів Середньовіччя. - C. 67-72.
  20. Філоненко О., Окольнича Т., Перцов О. Соціокультурні умови розвитку освіти Єлисаветградщини (друга половина ХІХ – перша третина ХХ ст.). - C. 73-77.
  21. Педагогічний музей України інформує. - C. 49, 78.
2019
№ 2 (1062)

 
Рідна школа
: щоміс. наук.- пед. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Освіта ХХІ століття

      Віват, Альма-матер!

  4. "Мій університет – моя гордість!": з нагоди 215-річчя ХНПУ імені Г. С. Сковороди (матеріал підготувала Анжеліна Пугач). - C. 3-14.
  5. Загальносвітовий контекст освіти

  6. Sikora J. Professional orientation of primary school students. - C. 15-18.
  7. Теорія й методологія освіти

  8. Ткаченко Л. Адаптація обдарованих учнів у закладах загальної середньої освіти: педагогічний аспект. - C. 19-24.
    • До ювілею Олександра Довженка

  9. Чайка О. Вивчення оповідань Г. Белля "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…" й О. Довженка "Воля до життя" у контексті екзистенціальних ідей. - C. 25-30.
  10. Гоголь Н. Виховний потенціал української народної пісні у творах Олександра Довженка. - C. 31-35.
  11. Підлужна Г. Компетентнісний підхід у розвитку емоційної сфери учнів молодшого шкільного віку на уроках позакласного читання. - C. 36-41.
  12. Фомічова О. Наукові підходи до трактування поняття "булінг" в історико-педагогічній ретроспективі. - C. 42-47.
  13. Педагогічний ретродосвід

  14. Єресько О. Принципи виховання здорового покоління у педагогічній спадщині Пантелеймона Куліша. - C. 48-53.
  15. Черепаня М. Становлення інтернатної освіти Закарпаття (початок ХХ століття). - C. 54-59.
  16. Жулковський Б. Володимир-Волинський педагогічний коледж імені А. Ю. Кримського: від минулого до сучасності (з нагоди 80-літнього ювілею закладу). - C. 60-66.
  17. Павленко Т. Персоналія Василя Онищука як складник інформаційно-бібліографічного ресурсу "Видатні педагоги України та світу". - C. 67-71.
    • До 20-річчя головної книгозбірні освітянської галузі

  18. Страйгородська Л. ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського як науково-інформаційний простір забезпечення сфери освіти та науки. - C. 72-74.
    • На книжкову полицю

  19. Отич О. Комплекс українсько-литовських монографій з проблеми розвитку духовності виховання. - C. 75-77.
  20. Новий рівень комунікації та участь у формуванні політики ЄС. У МОН підбили підсумки участі українських представників у комітетах "Горизонт 2020". - C. 78.
  21. 8-й Українсько-польський / Польсько-український форум "Освіта для миру" / Edukacja dla pokoju". - C. 79.
2019
№ 5-6 (1064)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського