Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж16167/2012$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. Новини українського маркетингу

  3. Засідання клубу директорів маркетингових дослідницьких компаній 18 квітня 2012. - C. 4-9.
  4. Маркетингові дослідження

  5. Шуляк М. Поштові опитування: практика використання в Україні. - C. 10-13.
  6. Красновський О., Харченко Н. Жахливо і Прекрасно: онлайн дослідження в Україні. - C. 14-21.
  7. Комунікації: реклама, PR

  8. Лазебник М. Що потрібно знати про фестивалі реклами. - C. 22-24.
  9. Макаренко Л. Мобільний бум-маркетологам "на руку". Підказки фахівцям. - C. 25-30.
  10. Галіка В. Генерація оффлайн продаж через Інтернет. - C. 31-32.
  11. Маркетингові технології

  12. Тультаєв Т. Етапи маркетингу аудиторських послуг. - C. 33-38.
  13. Social CRM: Керуючи досвідом клієнта. - C. 39-40.
  14. Економіка знань

  15. Красовська О. Маркетингові дослідження світового ринку вищої освіти. - C. 41-49.
  16. Курси УАМ: Кваліфікація на автомобільному ринку. Як грамотно побудувати стратегію на автомобільному ринку. Випуск слухачів: весна 2012. - C. 50-52.
  17. Інтернет маркетинг

      Локалізація проектів Mail.Ru у зарубіжних країнах: особливості національної адаптації у Києві

  18. "Однокласники" вивчили українську мову. - C. 53-54.
  19. Паранько С. Інтернет-проекти Mail.Ru Group локалізують для ближнього зарубіжжя. - C. 55-56.
  20. Маркетинг у світі

  21. Світ досліджень: кодекси та керівні засади. ESOMAR: Керівництво з досліджень у соціальних медіа. - C. 57-68.
  22. Діяльність УАМ

  23. Зустрічі з лідерами, які надихають. - C. 69.
  24. План роботи УАМ на 2012 маркетинговий рік. - C. 70.
2012
№ 3 (72)

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, Зміст.
  2. Новини українського маркетингу

      Форум «дні інтернет – маркетингу

  3. Деркач О. Перший млинець не став грудкою. - C. 4.
  4. Щиріна Т. Інтернет в Україні виходить на новий рівень. - C. 5-6.
  5. Коленчук О. Головне - зворотна реакція. - C. 7.
  6. Щирін Є. Дизайн - річ суб'єктивна, але.... - C. 8.
  7. Засідання клубу фахових дослідників ринку MRP Club 19 квітня 2012. - C. 9.
  8. Бутенко Н., Кравченко В., Пащук Л. Міжнародному бізнесу - маркетингову підтримку. - C. 10-13.
  9. Маркетингові дослідження

  10. Лилик І. Ринок маркетингових досліджень в Україні 2011: експертна оцінка та аналіз УАМ. - C. 14-25.
  11. Комунікації: реклама, pr

  12. Примак Т. Маркетингове дослідження спеціалізованих ЗМІ на ринку стоматології України. - C. 26-30.
  13. Управління брендами

  14. Співаковська Л., Жебровська А. Будь ексклюзивним або... Ексклюзивний маркетинг як нова філософія брендів. - C. 31-33.
  15. Практичні аспекти маркетингової діяльності

  16. Гриценко С. Активізація електронної комерції як чинник економічної модернізації Інтернет-бізнес процесів. - C. 34-39.
  17. Економіка знань

  18. Окландер М. Фахова сертифікація маркетологів в Україні: досвід Одеського національного економічного університету. - C. 40-44.
  19. Клименко Л., Кондратенко Ю. Перспективи і роль академічних консорціумів у процесах реформування вищої освіти в Україні. - C. 45-55.
  20. Пронкевич О. Академічні асоціації як чинник демократизації української вищої освіти. - C. 56-63.
  21. Онищенко В. Концептуально-стратегічні підходи маркетингововї діяльності інноваційного університету. - C. 60-69.
  22. Діяльність уам

  23. План роботи УАМ 2012 - 2013 маркетинговий рік. - C. 70.
2012
№ 2 (71)

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, Зміст.
  2. Маркетингові дослідження

  3. Старостіна А., Пригара О. Вторинна інформація в національних і міжнародних маркетингових дослідженнях. - C. 4-9.
  4. Маркетингові технології

  5. Орлова В. Матричний трейд: торговий маркетинг. - C. 10-17.
  6. Диба М., Данилюк Є. CRM - система в маркетинговій політиці банку. - C. 18-24.
  7. Хомченко Б. Стратегія просування консалтингової компанії. - C. 25-33.
  8. Комунікації: реклама, PR

  9. Гавура А. Тенденції маркетингу; погляд фахівця з PR. - C. 34-36.
  10. Пащук Л., Голобородько І. Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичної послуг. - C. 37-44.
  11. Прогнози та тенденції

  12. Світ до 2050 року: Deutsche Post DHL опублікувала футурологічне дослідження. - C. 45-50.
  13. Бізнес сесії

  14. Юрчак О. Розвиток В2В в Україні: на шляху до спільноти та стандартів. - C. 51-57.
  15. Райко Д. Результати маркетингових досліджень щодо доцільності формування департаменту маркетингу на підприємствах машинобудівної галузі Харківського регіону. - C. 58-64.
  16. Наше інтерв’ю

  17. Николин І. Маркетингові завдання виноробної галузі України. - C. 65-68.
  18. Діяльність УАМ

  19. Перше засідання Індустріального Гендерного Комітету з Реклами. - C. 69.
  20. План роботи УАМ на 2012 - 2013 маркетинговий рік. - C. 70.
2012
№ 4 (73)

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, Зміст.
  2. Новини українського маркетингу прогнози та тенденції

  3. Сокол М. Прогноз рынка новых автомобилей в Украине на 2013 год на основе анализа макроэкономических факторов. - C. 4-12.
  4. Груздев А. Сравнение ситуации и тенденции на рынке послепродажного обслуживания Украины и других стран Восточной и Западной Европе. - C. 13-16.
  5. Овсянников Г. Прогноз рынка новых легковых автомобилей Украины на 2013. - C. 17-20.
  6. Ханенко Г. Авторынок - 2012. Как может быть. - C. 21-22.
  7. Чорноголовко Н. Обновление - мать достижения!. - C. 23-24.
  8. Маркетингові дослідження

  9. Сулковський Л. Характеристики польських сімейних малих та середніх підприємств. - C. 25-38.
  10. Комунікації: реклама, PR

  11. Золотий PRОпеллер. - C. 39-43.
  12. Effie Conference 2012. - C. 44-46.
  13. Репортаж з другого PR-SPACE Congress. - C. 47-50.
  14. Маркетингові технології

  15. Фещур Р., Самуляк В., Шишковський С. Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств. - C. 51-56.
  16. Зозульов О. Економічні логіки маркетингових дій. - C. 57-61.
  17. Бізнес сесії

  18. Доронін В. Основні завдання виноробної галузевої маркетингової діяльності в Україні. - C. 62-66.
  19. Нові технології

  20. Новий канал комунікацій в Україні - сервіс рекламних рингбектонів Itone - Реклама. - C. 67-68.
  21. Освіта та кваліфікація

  22. COMCON StudySmart для студентов. - C. 69.
  23. Расписание тренингов 2013 год. - C. 70-71.
  24. Передплата. - C. 72.
2012
№ 5 (74)

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, Зміст.
  2. Новини українського маркетингу прогнози та тенденції

  3. ХІІ Міжнародна науково-практична конференція "Маркетинг в Україні. - C. 4-6.
  4. Герасимов А. Что день грядущий нам готовит?. - C. 7-10.
  5. Лисовская О. Социальный маркетинг в Украине - технолoгии новой эры. - C. 11-18.
  6. Юрчак А. Тренды отечественного В2В маркетинга на 2013. - C. 19-22.
  7. Бізнес сесії

  8. Новосад А. Системы подсчета - модная технологическая вещь или необходимый инструмент в работе розничных сетей?. - C. 23-32.
  9. Маркетингові технології

  10. Дубницький В., Даниліна Н. Інноваційно-маркетинговий потенціал промислового підприємства як інструмент підвищення його конкурентоспроможності на світовому ринку. - C. 33-40.
  11. Пригара О. Інноваційна політика підприємства: сучасні виклики та перспективи. - C. 41-45.
  12. Каніщенко О. Глобально-логістичні системи в системі екпортно-орієнтованого виробництва. - C. 46-50.
  13. Кузьмина Т. Почему Фарма должна быть умной. - C. 50-53.
  14. Зайченко И. Облачное решение для Контакт-центра. - C. 54-55.
  15. Маркетингові дослідження

  16. Лилик І. Огляд ринку маркетингових досліджень за матеріалами ESOMAR. - C. 56-63.
  17. Освіта та кваліфікація

  18. Квалификационные экзамены специалистов автомобильного бизнеса. - C. 64-65.
  19. Академия качественных исследований. Первая украинская школа модераторов. - C. 66-67.
  20. Діяльність УАМ

  21. Украинская Ассоциация Маркетинга подвела итоги выполнения маркетинговой стратегии по продвижению автомобилей-иномарок на рынке Запорожской области за 2012 год. - C. 68.
  22. Новые книги Библиотеки Украинской Ассоциации Маркетинга. - C. 69.
  23. Расписание тренингов 2013 год. - C. 70.
2012
№ 6 (75)

 
Маркетинг в Україні
: наук. журн..- Київ

  1. Титул, Зміст.
  2. Новини українського маркетингу

  3. Освіта в інтересах споживачів: Чи можливо це в Україні?. - C. 4-10.
  4. Освіта в інтересах споживачів: дискусія у Миколаєві. - C. 11-13.
  5. Відкриття студентського наукового маркетинг клубу на базі Черкаського державного бізнес-коледжу. - C. 14.
  6. Маркетингові дослідження

  7. Чиглінцев С. Якісні методи дослідження. - C. 20-21.
  8. IRIS Глобальний огляд національних систем охорони здоров'я 2011. - C. 19-20.
  9. Комунікації: реклама, PR

  10. Примак Т. Ще раз про ефективність реклами. - C. 21-24.
  11. Євсюков О. Який банер продає, а який просуває. - C. 25-26.
  12. Юркевич Ю. Чи забезпечує контексна реклама гарантовані продажі?. - C. 27-28.
  13. 100 трендів, що визначають молодіжну культуру у 2012 році. Частина І. - C. 29-32.
  14. Прикладні аспекти маркетингової діяльності

  15. Сокол М., Ханенко Г. Українська класифікація легкових автомобілів. - C. 33-37.
  16. Чикусова М. Аналіз автомобільного ринку України. - C. 38-45.
  17. Омельницький О. Українці витрачають на автомобілі величезні гроші. - C. 46.
  18. Замурій Т. "Смачний і здоровий" мікс мотивацій респондентів. - C. 47-48.
  19. Маркетинг неприбуткових організацій

  20. Гладунов О. Дітям капітана Гранта. Професійний маркетинг для грантоїдів (розділи з книги). - C. 49-55.
  21. Захист прав споживачів

  22. Бородачова Н. Європейський контекст розвитку системи захисту прав споживачів. - C. 56-60.
  23. Інтернет маркетинг

  24. Білецький А. Новий Інтернет-маркетинг. - C. 61-63.
  25. Форум

  26. Маркетинг в Інтернеті. Реальність чи міф?. - C. 64-65.
  27. Зміст журналу

  28. Зміст журналу Маркетинг в Україні за 2011 рік. - C. 66-70.
  29. Діяльність УАМ

  30. План роботи УАМ на 2012 маркетинговий рік. - C. 71.
2012
№ 1 (70)

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського