Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж15998/2011$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

 
Комп'ютер у школі та сім'ї
: наук.-метод. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. 2011 — рік освіти та інформаційного суспільства

  3. Інформатизація освіти - провідний напрям підвищення результативності навчального процесу. - C. 3-6.
  4. Наукові дослідження

  5. Петухова Л. Є., Співаковський О. В. Актуальні питання формування інформатичних компетентностей майбутніх учителів початкових класів. - C. 7-11.
  6. Давиденко А. А. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні і розвитку підростаючого покоління. - C. 12-14.
  7. Педагогічні кадри

  8. Спірін О. М. Основні напрями і тематика дисертаційних досліджень з інформаційно-комунікаційних технологій в освіті. - C. 15-18.
  9. Методика навчання інформатики

  10. Кузнецова І. В. Розвиток пізнавального інтересу і творчої активності учнів. - C. 19-20.
  11. Гром І. Ю. Досвід організації уроків інформатики в умовах запровадження профільного навчання. - C. 21-22.
  12. На допомогу вчителю інформатики

  13. Кухарська Н. П., Кухарський В. М. Сканери. - C. 23-27.
  14. Руденко В. Д. Методика створення й використання звітів у середовищі Access 2007. - C. 28-32.
  15. Галкіна М. В. Сучасні технології створення веб-сайтів. - C. 33.
  16. Комп’ютерні технології навчання

  17. Клокар Н. І. Організаційно-педагогічні засади створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів. - C. 34-37.
  18. Варгас В. М. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі. - C. 38-40.
  19. Федоренко Ю. А. Можливості дистанційного навчання географії й організація дистанційної форми віртуального уроку. - C. 40-42.
  20. Олімпіади з інформатики

  21. Бондаренко В. В. Завдання ХХІІ Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв'язання. - C. 43-48.
  22. Інформація

  23. Національний проект "Відкритий світ": наднові системи навчання та комунікації. - C. 49.
  24. Городчук Н. Клуб веселих інформатиків. - C. 50-51.
  25. Витяг із переліку електронних засобів навчального призначення, допоміжних засобів навчання та шкільного обладнання, рекомендованих Міністерством для використання в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах у 2010/2011 навчальному році. - C. 52-55.
  26. Експеримент з електронного пристрою для читання "PocketBook". - C. 55.
2011
№ 1 (89)

 
Комп'ютер у школі та сім'ї
: наук.-метод. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. 2011 — рік освіти та інформаційного суспільства

  3. Вищі навчальні заклади мають враховувати державні стандарти загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 3-6.
  4. Методика навчання інформатики

  5. Шолом Г. І. Прийоми розвитку критичного мислення старшокласників на уроках інформатики. - C. 7-9.
  6. Алескович В. Ю. Використання тестової програми Tester для перевірки знань. - C. 10-11.
  7. Комп’ютерні технології навчання

  8. Кухаренко В. М. Використання вебінару в навчальному процесі. - C. 12-16.
  9. Ласкова Н. О. Проблеми створення й функціонування шкільного веб-сайту. - C. 17-20.
  10. Гейко Ю. В. Використання педагогічної платформи DOCEBO в аудиторних, дистанційних і змішаних курсах. - C. 20-24.
  11. Рибалко О. О. Створення завдань з використанням текстових полів у програмі Adobe Flash CS3 Professional. - C. 25-28.
  12. Проблеми дистанційного навчання у школі

  13. Богачков Ю. М., Ухань П. С., Новіков Ю. Л. Дистанційне навчання школярів - можливості і проблеми. - C. 29-33.
  14. Житня Д. П. Навчання без вчителів. Ілюзії чи перспективи. - C. 34-36.
  15. Пасіхов Ю. Я. Ресурс організації дистанційного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 37-39.
  16. Кузьмінська О. Г., Михайлова Н. В. Дистанційні технології навчання в системі неперевної освіти. - C. 40-43.
  17. Електронні підручники

  18. Волинський В. П., Красовський О. С., Чорноус О. В., Якушина Т. В. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників пізнавальним і операційно-діяльнісним матеріалом. - C. 44-49.
  19. Проекти членів МАН

  20. Манжула А. М., Распопов В. Б. Огляд мультимедійних проектів членів МАН. - C. 50-53.
  21. Інформація

  22. "Відкритий світ". Публічна презентація національного проекту. - C. 54.
  23. Жугастров О. О. Хмарні обчислення: сутність, недоліки, переваги. - C. 54-56.
2011
№ 2 (90)

 
Комп'ютер у школі та сім'ї
: наук.-метод. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. 2011 — рік освіти та інформаційного суспільства

  3. Використання комп'ютера в навчальному процесі має бути педагогічно виваженим і доцільним. - C. 3-12.
  4. Питання теорії

  5. Співаковський О. В., Петухова Л. Є. Основні питання сучасної дидактики вищої школи. - C. 13-15.
  6. Денисенко С. М. Психолого-педагогічні засади подання текстового матеріалу в електронних освітніх ресурсах. - C. 16-18.
  7. Комп’ютерні технології навчання

  8. Муковіз О. П. Викладання "Інформаційних технологій навчання" у системі дистанційної освіти Moodle. - C. 19-21.
  9. Проект «1 учень – 1 комп’ютер»

  10. Овчарук О. В., Іванюк І. В. Моніторінг впровадження концепції "1 учень-1 комп'ютер". - C. 22-26.
  11. Лелетін В. Д., Мацьоха О. М., Сєдова О. А. Навчальне середовище "1 учень-1 комп'ютер" — досвід використання. - C. 27-29.
  12. На допомогу вчителю інформатики

  13. Носенко Т. І. Соціальні мережеві сервіси в освітній діяльності. - C. 30-32.
  14. Linux у школі й удома

  15. Білий О. В. Інсталяція Linux. - C. 33-36.
  16. Олімпіади з інформатики

  17. Бондаренко В. В., Коротков А. С., Нейтер Д. Ю., Ягіяєв Ш. І. Задачі XXIV Всеукраїнської олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв'язування. - C. 37-44.
  18. Інформація

  19. XXIV Всеукраїнська олімпіада з інформатики. - C. 45-47.
  20. Національний проект "Відкритий світ". - C. 48-49.
  21. Міжнародна науково-практична конференція "Інноваційна освітня діяльність: регіональні аспекти". - C. 49.
  22. Науково-практична конференція "Інформаційне суспільство: сучасні методи та технології навчання". - C. 50.
  23. Державна підсумкова атестація з інформатики. - C. 50.
  24. Наказ МОН України від 01.04.2011 р. №302 "Про заходи щодо впровадження електронного навчального контенту". - C. 51-52.
  25. Стартував інноваційний проект "Альфанетшкола". - C. 52.
  26. Алпеєв М. Чим Windows 7 може привабити користувачів Windows XP?. - C. 53-56.
2011
№ 3 (91)

 
Комп'ютер у школі та сім'ї
: наук.-метод. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. Питання теорії

  3. Жук Ю. О. Діалектика педагогічного знання в умовах комп'ютерно-орієнтованого процесу навчання. - C. 3-6.
  4. Пушкарьова Т. О. Електронний контент: особливості застосування і нові можливості пізнання світу. - C. 7-10.
  5. Методика навчання інформатики

  6. Цибулько М. М. Об'єктно-орієнтоване програмування: з чого розпочинати. - C. 11-14.
  7. Ганжела С. І. Формування компетентностей учнів старших класів у процесі навчання інформатики. - C. 15-17.
  8. Комп’ютерні технології навчання

  9. Голодюк Л. С. Проектування інформаційно-комунікаційного супроводу уроку. - C. 18-20.
  10. Матяш Н. Ю., Міронець Л. П. Оцінювання навчальних досягнень учнів з біології за допомогою комп'ютерного тестування. - C. 21-23.
  11. Саламаха О. М. Комп'ютерні технології на уроках образотворчого мистецтва. - C. 24-25.
  12. Комп’ютер у початковій школі

  13. Рибалко О. О. Дидактична гра і навчання молодшого школяра. - C. 26-30.
  14. Linux у школі й удома

  15. Білий О. В. Інсталяція Linux. - C. 31-33.
  16. Електронні засоби навчання

  17. Кузнецова І. В. Електронний підручник "Основи Інтернету". - C. 34-35.
  18. На допомогу вчителю інформатики

  19. Будкевич Т. В. Програмні засоби навчання фізики, хімії і біології. - C. 36-41.
  20. Погрібний О. В. Програмні засоби навчання математики. - C. 42-46.
  21. Шевчук П. Г. Від Pascal до C#. - C. 47-52.
  22. Інформація

  23. VII Міжнародна науково-практична конференція "ІКТ в освіті, дослідженнях та індустріальних додатках: інтеграція, гармонізація та трансфер знань". - C. 53.
  24. Інформаційне суспільство: сучасні методи та технології навчання. - C. 54.
  25. Конкурс на кращий логотип і талісман Національного проекту "Відкритий світ". - C. 54.
  26. Електронні підручники: за і проти. - C. 55-56.
2011
№ 4 (92)

 
Комп'ютер у школі та сім'ї
: наук.-метод. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. 2011 — рік освіти й інформаційного суспільства

  3. Інтерв'ю голови державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації України Володимира Семиноженка журналу "Комп'ютер у школі та сім'ї". - C. 3-5.
  4. Методика навчання інформатики

  5. Литвинова С. Г. Інформаційно-комунікаційні компетентності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. - C. 6-10.
  6. Шолом Г. І. Використання інноваційних методів навчання на уроках інформатики. - C. 11-13.
  7. Комп’ютерні технології навчання

  8. Копотій В. Г. Вікі-портал Кіровоградського державного педагогічного університету. - C. 14-16.
  9. Буртовий С. В. Створення і подальша підтримка регіональних освітніх благосфер за допомогою систем керування блог-контенту. - C. 17-21.
  10. Литвиненко О. В. Використання веб-каталогів у педагогічній діяльності вчителів-предметників. - C. 22-24.
  11. Дистанційне навчання

  12. Тюрікова О. Д. Технології дистанційного навчання: теоретичні підходи й практичне застосування. - C. 25-27.
  13. Електронні засоби навчання

  14. Кононец Н. В. Принцип триєдності навчальних цілей під час створення електронного підручника. - C. 28-32.
  15. Скрипка В. Г. Технологія проектування електронного додатку до уроку математики в середовищі візуального програмування. - C. 33-35.
  16. Linux у школі й удома

  17. Білий О. В. Налаштування Linux Mint. - C. 36-39.
  18. На допомогу вчителю інформатики

  19. Шевчук П. Г. Від Pascal до C#. - C. 40-45.
  20. Погрібний О. В. Програмні засоби навчання математики. - C. 46-50.
  21. Єгорова М. Е. Починаємо готуватися до олімпіади. - C. 51-53.
  22. Інформація

  23. Лист Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 24 червня 2011 р. №1/9-493. - C. 54.
  24. В Україні зменшується рівень використання неліцензійного програмного забезпечення в органах державної влади. - C. 55.
  25. Науково-методичний центр сучасних засобів навчання. - C. 56.
2011
№ 5 (93)

 
Комп'ютер у школі та сім'ї
: наук.-метод. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. 2011 — рік освіти й інформаційного суспільства

  3. Технології хмарних обчислень — провідні інформаційні технології подальшого розвитку інформатизації системи освіти в Україні. - C. 3-11.
  4. Комп’ютерні технології навчання

  5. Кузьмінська О. Г. Учнівська мережева спільнота як середовище набуття компетентностей. - C. 12-15.
  6. На допомогу вчителю інформатики

  7. Погрібний О. В. Автоматизоване створення й публікація веб-ресурсів. - C. 16-18.
  8. Киричков Я. В. Основи створення комп'ютерних публікацій. - C. 19-25.
  9. Руденко В. Д. Імпорт і експорт даних у середовищі Access 2007. - C. 26-32.
  10. Олімпіади з інформатики

  11. Гуржій А. М., Бондаренко В. В. Завдання XXIII Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв'язання. - C. 33-38.
  12. Присяжнюк А. В., Міланін О. Командний кубок України з програмування серед учнівської молоді. - C. 39-42.
  13. Linux у школі й удома

  14. Білий О. В. Робота в середовищі Linux Mint. - C. 43-46.
  15. Інформація

  16. Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення шкільних дисциплін у основній та старшій школі у 2011/12 навчальному році. Інформатика. - C. 47-51.
  17. Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України для використання в основній і старшій школі у загальноосвітніх навчальних закладах з навчанням українською мовою у 2011/2012 навчальному році. - C. 51-53.
  18. Рейтинг участі учнівських команд у IV етапі Всеукраїнської олімпіади з інформатики за 2010-2011 роки. - C. 54.
  19. Удод О. А., Гунько Л. В., Кузічев М. М. Актуальність впровадження Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій. - C. 55.
  20. XXIII Міжнародна олімпіада з інформатики. - C. 55-56.
2011
№ 6 (94)

 
Комп'ютер у школі та сім'ї
: наук.-метод. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. Теорія і практика застосування ІКТ

  3. Удод О. А. Реалізація нової моделі освіти, заснованої на використанні ІКТ, висуває нові вимоги до всіх учасників навчального процесу. - C. 3-5.
  4. Пушкарьова Т. О. Роль ІКТ в створенні єдиного європейського освітнього простору. - C. 6-8.
  5. Ходорковський О. А. Нові можливості соціальних мереж. - C. 9.
  6. Воронцова Е. В. Психологічні аспекти інформатизації навчально-виховного процесу. - C. 10-11.
  7. Косик В. М. Програма "Сто відсотків" та шляхи її реалізації. - C. 11-12.
  8. Гущина Н. І. Проблема захисту учнів від негативних впливів у соціальних мережах. - C. 13-14.
  9. Громська О. І., Рогова В. Б. Використання нетсерфера UbiSurfar в освіті. - C. 15-16.
  10. Мельник О. М. Технологія Web 2.0 — інноваційний засіб навчання іноземної мови. - C. 17-19.
  11. Пушкарьова Т. О., Ходорковский О. А. Дистанційне навчання. - C. 20-21.
  12. Комп’ютерні технології навчання

  13. Громко Г. Ю. Імітаційне моделювання в Скретчі. - C. 22-25.
  14. Чимшир В. І. Модель функціонування навчального закладу в єдиному інформаційному просторі. - C. 26-27.
  15. На допомогу вчителю інформатики

  16. Киричков Я. В. Технології спільної роботи з документами. - C. 28-32.
  17. Будкевич Т. В. Опрацювання мультимедійних даних. - C. 33-38.
  18. Олімпіади з інформатики

  19. Гуржій А. М., Бондаренко В. В. Завдання XXIII Міжнародної олімпіади з інформатики та рекомендації щодо їх розв'язання. - C. 39-46.
  20. Linux у школі й удома

  21. Білий О. В. Робота в середовищі Linux Mint: встановлення програм. - C. 47-51.
  22. Інформація

  23. Регіональний науково-практичний семінар "Сучасні та перспективні засоби ІКТ в освіті". - C. 52.
  24. Національний проект "Відкритий світ". - C. 53.
  25. Інтернет-портал "Щоденник". - C. 54.
  26. Методичні рекомендації щодо проведення IV етапу І Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій у 2011-2012 навчальному році. - C. 54-56.
2011
№ 7 (95)

 
Комп'ютер у школі та сім'ї
: наук.-метод. журн..- Київ

  1. Титул, зміст.
  2. 2011 — рік освіти й інформаційного суспільства

  3. Мадзігон В. М. Інформатизація освіти в Україні: стан, проблеми, перспективи. - C. 3-8.
  4. Методика навчання інформатики

  5. Глинський Я. М., Ряжська В. А. Чому ми вибираємо Visual Basic. - C. 9-12.
  6. Гризун Л. Е. Методичні підходи до викладання основ офісного програмування на мові Visual Basic for Applications у середовищі MS Excel майбутнім учителям інформатики. - C. 13-15.
  7. Комп’ютерні технології навчання

  8. Богачков Ю. М., Пінчук О. П. Про результати дослідження науково-методичних засад організації середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах. - C. 16-19.
  9. Буйницька О. П., Носенко Т. І. Організація спільного віртуального простору викладача і студентів засобами технології Web 2.0. - C. 19-20.
  10. Комп’ютер у початковій школі

  11. Лаврентьєва Г. П. Використання комп'ютера у навчанні молодших школярів очима психолога. - C. 21-24.
  12. Рибалко О. О. Участь студентів коледжу у проектній діяльності. - C. 25-28.
  13. На допомогу вчителю інформатики

  14. Будкевич Т. В. Опрацювання мультимедійних даних. - C. 29-32.
  15. Руденко В. Д. Адміністрування баз даних у середовищі Access 2007. - C. 33-38.
  16. Пляка С. М. Напрями роботи класного керівника щодо безпеки дітей в глобальній мережі Інтернет. - C. 38-39.
  17. Ходорковський О. А. Освітній портал "Щоденник.ua". - C. 40.
  18. Електронні засоби навчання

  19. Кліменко Т. О., Гранкіна Т. М., Нарожна Т. І. Віртуальна лабораторія в системі хімічної освіти в школі. - C. 41-44.
  20. Ткачук Г. Е. Інтерактивний електронний плакат як сучасний дидактичний засіб навчання фізики. - C. 45-46.
  21. Інформатика очима тих, хто її вивчав. - C. 47-51.
  22. Інформація

  23. Рекомендації щодо проведення III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики у 2011-2012 навчальному році. - C. 52-53.
  24. Комп'ютерні технології у фінансовій сфері. - C. 54-55.
  25. Підсумки конкурсу "Методика — 2011". - C. 56.
2011
№ 8 (96)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського