Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж101896/2021/1<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Індустрія туризму і гостинності в Центральній та Східній Європі : наук. вид..- Одеса Ìndustrìâ turizmu ì gostinnostì v Centralʹnìj ta Shìdnìj Êvropì- Титул.
- Зміст.
- Барна М. Ю., Гліненко Л. К., Дайновський Ю. А. Маркетингові дослідження у сфері готельно-ресторанного і туристичного бізнесу: проблеми і недоліки. - C. 5-17.
- Biletska I. Substantiation of elements and structure of organizational and economic mechanism of internet marketing for developing tourism enterprises on innovative principles. - C. 18-25.
- Братішко Ю. С., Посилкіна О. В., Деренська Я. М. Принципи побудови концептуальної моделі соціальної відповідальності у фармації. - C. 26-34.
- Козирєва О. В., Новіков Д. А., Іванов M. Є. Теоретичні засади впровадження сиситеми енергоменеджменту на підприємстві. - C. 35-42.
- Копилюк О. І. Особливості формування системи страхового захисту в туристичній діяльності. - C. 43-47.
- Масленніков Є. І. Траєкторія формування конкурентоспроможності та структурних перетворень у готельно-ресторанному сегменті національної економіки. - C. 48-56.
- Мельник І. М. Стан, проблеми та перспективи розвитку санаторно-курортних та оздоровчих засобів розміщення в Україні. - C. 57-63.
- Мізюк Б. М., Миронов Ю. Б. Декомпозиційний підхід до процесу системного управління в готельно-ресторанних корпораціях. - C. 64-68.
- Міщук І. П., Головата Р. Туристичні підприємства України в системі міжнародної туристичної діяльності. - C. 69-78.
- Роговий А. В., Забаштанський М. М. Концептуальні засади розвитку соціального туризму в Україні. - C. 79-83.
- Вихідні відомості. - C. 84.
| 2021 | | № 1
|
|
|
|