Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж101467/2016$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Інтегровані комунікації
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Горбенко Г. В. Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю. - C. 6-10.
  4. Афанасьєв І. Ю. Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю. - C. 11-17.
  5. Вернигора С. М. Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка). - C. 18-22.
  6. Гусак О. П. Комунікаційна безпека як напрям підготовки фахівців: сутність, зміст компетентностей, перспективи розвитку. - C. 23-27.
  7. Єжижанська Т. С. Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки. - C. 28-35.
  8. Кияниця Є. О. Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері. - C. 36-42.
  9. Курбан О. В. Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів. - C. 43-48.
  10. Горбенко Н. В. Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України. - C. 49-54.
  11. Вернигора Н. М. Збірник літературно-художніх творів для сучасних підлітків: проблеми видавничої підготовки. - C. 55-59.
  12. Масімова Л. Г. Тропи візуального тексту мас-медіа. - C. 60-65.
  13. Полковенко Т. В. Особливості редагування науково-популярних текстів для публікації в мережі Інтернет. - C. 66-70.
  14. Макарова М. В. Видавничі осередки на західноукраїнських землях XVI–XVII ст., їх роль у збереженні української духовної культури. - C. 71-77.
  15. Зотова В. А., Матвійчук О. Є. Соціальна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка. - C. 78-83.
  16. Захарчук О. В. Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. - C. 84-88.
  17. Ярмак Н. А., Єленська Л. М. Розроблення серії книжкових видань для дітей: перший досвід командної роботи. - C. 89-92.
  18. Поліщук Т. І. Науково-дослідна робота кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (2012–2015). - C. 93-95.
2016
Вип. 1

 
Інтегровані комунікації
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Vernyhora S. Methods of teaching vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University. - C. 8-13.
  4. Гузенко Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти. - C. 14-20.
  5. Гусак О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців. - C. 21-25.
  6. Курбан О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів. - C. 26-30.
  7. Курбан С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі. - C. 31-36.
  8. Чекалюк В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу. - C. 37-42.
  9. Чечулін О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій. - C. 43-45.
  10. Вернигора Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів). - C. 46-52.
  11. Масімова Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування). - C. 53-58.
  12. Полковенко Т. В., Полковенко О. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій. - C. 59-62.
  13. Шпак В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку. - C. 63-69.
  14. Герасименко О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля. - C. 70-72.
  15. Маркова М. В., Марков А. Р. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків. - C. 73-85.
  16. Росінська О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи. - C. 86-90.
  17. Санакуєв М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики. - C. 91-96.
  18. Матвійчук О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою. - C. 97-101.
  19. Герасимюк Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства. - C. 102-105.
  20. Сніжко А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. "Гібридна війна: вижити і перемогти)". - C. 106-108.
  21. Курбан С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту. - C. 109-110.
  22. Приндюк д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури. - C. 111-113.
  23. Горбенко Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка. - C. 114-120.
2016
Вип. 2
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського