Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>I=Ж100774/2018$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

 
Психологія і особистість
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Рибалка В. В. Методологічні засади теоретичної та практичної психології: особистість, психологічна діяльність, духовність. - C. 9-19.
  4. Омельченко І. М. Комунікативна діяльність у структурі свідомості і самосвідомості: феноменологія і ноуменологія. - C. 20-35.
  5. Тітов І. Г. Психологічні передумови становлення світогляду особистості в юнацькому віці. - C. 36-49.
  6. Мельничук М. М. Становлення індивідувльності особистості в контексті міфів та символів культури. - C. 50-61.
  7. Жданюк Л. О. Емпіричне дослідження емоційного ставлення студентів до навчальної діяльності. - C. 62-74.
  8. Зайцева О. О. Особливості академічної мотивації у студентів з різним рівнем метаконгвінтивної включеності в діяльність. - C. 75-84.
  9. Зозуль Т. В. Особливості емоційно-особистісної сфери дітей із сімей вимушених переселенців. - C. 85-95 .
  10. Милашенко К. О. Дослідження ціннісних орієнтацій як ресурсу самоактуалізації особистості дорослого віку. - C. 96-105.
  11. Рева М. М. Особливості розвитку життєвої перспективи майбутніх психологів у процесі професійного навчання. - C. 106-117.
  12. Тесленко М. М., Юдіна Н. О. Психологічні особливості саморегуляції навчально-професійної діяльності студентів. - C. 118-127.
  13. Лохвицька Л. В. Аргументація принципу ціннісно-регуляційної інтеракції в концептуальній моделі морального виховання дошкільників. - C. 128-138.
  14. Гончарова Н. О. Мотиваційна готовність майбутніх учителів до кар'єрного зростання. - C. 139-148.
  15. Мирошник О. Г. Патерни рефлексивних процесів у професійній діяльності вчителя. - C. 149-160.
  16. Тітова Т. Є., Крикля К. П. Психологічний супровід адаптації першокурсників до навчання у виші. - C. 161-170.
  17. Помогайбо В. М., Березан О. І., Петрушов А. В. Генетика синдрому дефіциту уваги з гіперактивністю. - C. 171-182.
  18. Фільц О. О. Основне питання психіатрії до філософії. - C. 183-198.
  19. Тализіна Ніна Федорівна - психолог, яка навчала весь світ . - C. 199-202.
  20. Супрун М. Інтегративна парадигма як методологічний орієнтир психолого-педагогічного супроводу. - C. 203-207.
  21. Правила підготовки рукописів для публікації в журналі "Психологія і особистість". - C. 208-211.
  22. Вихідні дані.
2018
№ 1 (13)

 
Психологія і особистість
: наук. журн..- Київ

  1. Титул.
  2. Зміст.
  3. Фільц О. О., Седих К. В., Михайлів С. В. Фіксована уява як механізм виникнення узалежнення. - C. 9-22.
  4. Мирошник О. Г. Розвиток рефлексивних процесів майбутнього вчителя при вивченні курсу "Основи педагогічної майстерності": досвід ПНПУ імені В. Г. Короленка. - C. 23-39.
  5. Бігунов Д. О. Мовленнєва поведінка особистості: концептуальні положення конфліктних комунікативних ситуацій. - C. 40-58.
  6. Лисенкова І. П. Когнітивний підхід у дослідженні емоційної сфери. - C. 59-69.
  7. Гальцева Т. О. Емпіричне дослідження навчальної самоефективності слухачів "Університету третього віку". - C. 70-84.
  8. Зозуль Т. В. Дослідження адаптації дітей молодшого шкільного віку із сімей вимушених переселенців. - C. 85-94.
  9. Клочек Л. В. Емпіричне дослідження стилю педагогічного спілкування як зовнішньої детермінанти соціальної справедливості особистості вчителя. - C. 95-107.
  10. Перетятько Л. Г., Тесленко М. М. Дослідження особливостей психічного здоров'я студентів у закладах вищої освіти різного спрямування. - C. 108-120.
  11. Сухенко Я. В. Психологічні портрети старшокласників і педагогів: контекст колективної суб'єктності. - C. 121-135.
  12. Тітов І. Г., Шаповал М. О. Якісне дослідження світогляду осіб юнацького віку. - C. 136-155.
  13. Харченко А. С. Психологічні особливості ставлення до міжнародної академічної мобільності студентів із різної соціокультурною адаптацією. - C. 156-166.
  14. Цимбаленко О. О. Етапи та засоби розвинення мовлення у дітей із порушеннями спілкування дошкільного та молодшого шкільного віку. - C. 167-180.
  15. Хоменко З. І. Агресивна поведінка дітей як передумова підліткового кібербулінгу в мережевому спілкуванні. - C. 181-196.
  16. Помогайбо В. М., Березан О. І., Петрушов А. В. Генетика специфічного розладу навчання. - C. 197-207.
  17. Моргун В. Ф. Інобуття особистості після смерті та апробація методики соціометричного контент-аналізу ставлення нащадків до видатного діяча. - C. 208-226.
  18. Львов О. О., Жабко Н. В. Музична психодрама та музикотерапевтичні розстановки. - C. 227-233.
2018
№ 2 (14)
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського