Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>I=Ж100342/2011$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
| Карпати: людина, етнос, цивілізація : наук. журн..- Івано-Франківськ- Титул, зміст.
Матеріали Міжнародної наукової конференції "Скит Манявський у духовному і культурному житті України та зарубіжжя: До 400-річчя заснування" (29-30 вересня 2011 р.). Materials of international scientific conference "Manyava Skyt in spiritual and cultural life of Ukraine and abroad: To 400 years of foundation" (29-30 September 2011 year)
- Степовик Д. Великий Скит у Маняві в духовному і культурному житті України. - C. 4-7.
- Кугутяк М. Скит Манявський: стан і перспективи дослідження. - C. 8-17.
- Іоасаф Владика Відродження Манявського Скиту в незалежній Українській Державі. - C. 18-19.
- Кияк С. о. Міжконфесійні й екуменічні взаємини в Україні в ХVI – ХХІ ст. – греко-католицький досвід. - C. 20-26.
- Сіреджук П. Відомі й невідомі сторінки скрижалей Манявського Скиту. - C. 27-34.
- Жерноклеєв О. Скит Манявський: соціум, традиції, виховання. - C. 35-39.
- Великочий В. Розвиток релігійного туризму в Галичині: сучасний стан і перспективи. - C. 40-46.
- Томенчук Б., Романець В., Линда О. Археологічні дослідження і регенерація Скиту Манявського. - C. 47-48.
- Монолатій І. Етноконфесійні суперечності та конфлікти на західноукраїнських землях (кінець XVI – початок ХХ ст.). - C. 49-58.
- Пудлоцький Т. Rola religii w życiu codziennym społeczności gimnazjalnych na przykładzie szkół średnich Przemyśla w latach 1867 – 1939. - C. 59-68.
- Вуянко М. Грабівський Святомихайлівський монастир. - C. 69-75.
- Коваль І., Данищук І. Джерела іконографії Пресвятої Богородиці у творчості Йова Кондзелевича. - C. 76-84.
- Фіглевський М. Манявський іконостас – шедевр українського сакрального мистецтва. - C. 85-92.
- Паньків М. Проблеми музеєфікації Скиту Манявського. - C. 93-96.
- Паїсій о. Роль православних монастирів і чернецтва у становленні Української Помісної Церкви. - C. 97-100.
- Феогност о. Тяглість духовних традицій від "Регули" преподобногоФеодосія до сучасного статуту Спасо-Преображенського Скиту Манявського. - C. 101-104.
- Берест Р. Житлові споруди давньоруських монастирів українського Розточчя. - C. 105-110.
- Бацвін М. Поняття "піст” та дотримання його населенням Опілля у 30-х рр. ХХ ст.. - C. 111-117.
- Любчик І. "Лемківська схизма” в контексті державно-церковних відносин у Другій Речі Посполитій. - C. 118-122.
- Лицур Н. Культурно-релігійне виховання молоді в сім’ях української міської інтелігенції Галичини (кінець ХІХ – початок ХХ ст.). - C. 123-130.
- Лицур М. Синтез язичницької та християнської компонент у рибній символіці духовної культури населення Галичини. - C. 131-135.
- Середюк Т. Задоволення духовних потреб трудових мігрантів з України в контексті формування організаційної структури української церкви в Європі. - C. 136-142.
- Хитровська Ю. Православно-католицькі взаємини у "Південно-західному краї” наприкінці ХVІІІ – ХІХ ст.. - C. 143-148.
- Боян С. Ідея воскресіння у великодній обрядовості бойків. - C. 149-155.
- Чорненький Р. Костел у повсякденному житті поляків Станиславівського воєводства (1921–1939 рр.). - C. 156-162.
- Гаврилишин П. Вплив церковних інституцій на повсякденне життя українських заробітчан в Італії. - C. 163-169.
- Королько А. Покуття на картах Європи другої половини ХVII – XVIIIст.. - C. 170-180.
Сакральна спадщина. The sacral heritage
- Юрій М., Удод О. Переломлення візантійської спадщини в давньоукраїнській культурі: спектр термінологічного осмислення. - C. 182-203.
- Мойсей А., Боднарюк Ю. Демонологічні уявлення українців Новоселицького району Чернівецької області (на прикладі села Чорнівка). - C. 204-213.
- Гавадзин В. Тема календарного хаосу в етнокультурній традиції Гуцульщини (ХХ – початок ХХІ ст.). - C. 214-223.
- Автори. - C. 224-226.
| 2011 | | Вип. 3
|
|
|
|