Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>AT=Zaloznova Increasing the efficiency of$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Zaloznova Yu. 
Increasing the efficiency of the organization of marketing activity of coal enterprises [Електронний ресурс] / Yu. Zaloznova, N. Trushkina // Економічний вісник Донбасу. - 2017. - № 4. - С. 132-141. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecvd_2017_4_21
Досліджено особливості функціонування вугледобувних підприємств з точки зору організації збутової діяльності. Уточнено суть і зміст понять "збутова діяльність вугледобувного підприємства", "маркетинг взаємовідносин", "клієнтоорієнтованість", "обслуговування споживачів вугільної продукції", "збутова мережа". Доведено доцільність застосування мережевого підходу до організації збутової діяльності вугледобувних підприємств. У результаті аналізу обсягів і структури споживання вугілля в Україні виявлено закономірності нестабільності попиту на вугільну продукцію різних категорій споживачів. Запропоновано застосування клієнтоорієнтованого підходу до обслуговування споживачів вугільної продукції на основі їх диференціації, який, на відміну від існуючих, базується на врахуванні обсягів щорічного попиту різних груп споживачів та їх специфічних особливостей. Встановлено, що для вдосконалення обслуговування споживачів вугільної продукції доцільним є поєднання системного, процесного і функціонального підходів. Досліджено та систематизовано чинники впливу на організацію збутової діяльності підприємств вугільної промисловості. Розроблено інерційний та оптимістичний сценарії розвитку збутової політики вугледобувних підприємств за допомогою різних методів прогнозування. Удосконалено методичний підхід до вибору оптимального каналу збуту вугільної продукції з використанням методу аналізу ієрархій, експертного й аналітично-оціночного методів. Розроблено механізм реалізації державно-приватного партнерства при управлінні збутовою діяльністю вугледобувних підприємств різних форм власності у вигляді синдикату. Сформовано систему контрактних взаємовідносин вугледобувного підприємства з різними категоріями споживачів вугільної продукції. Дістав подальшого розвитку методичний підхід до оцінки економічного ефекту від реалізації заходів щодо вдосконалення організації збутової діяльності вугледобувних підприємств, який апробовано на вітчизняних підприємствах вугільної промисловості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 388.954 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського